امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 270184
۵۹۰
۱
۰
نسخه چاپی
وزیر امور خارجه

طی هزاران سال متجاوزان به ایران رفته اند و ایرانیان مانده اند/دیپلماسی همان عقلانیت است و هرگز به معنای ضعف نیست

وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر خطاب به دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نوشت: آقای ترامپ! تاریخ مجعول تیم بی و عطش آنها به جنگ های بی‌پایان را نپذیر. دیپلماسی همان عقلانیت است و هرگز به معنای ضعف نیست

طی هزاران سال متجاوزان به ایران رفته اند و ایرانیان مانده اند/دیپلماسی همان عقلانیت است و هرگز به معنای ضعف نیست
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر خطاب به دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نوشت: "آقای ترامپ! تاریخ مجعول تیم بی و عطش آنها به جنگ های بی‌پایان را نپذیر. دیپلماسی همان عقلانیت است و هرگز به معنای ضعف نیست."

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف روز سه شنبه در این توییت تاکید کرد: "طی هزاران سال متجاوزان به ایران رفته اند و ایرانیان مانده اند. ایالات متحده هفت تریلیون دلار و رودهایی از خون را در منطقه ما و در بزرگترین شکست خود پس از جنگ ویتنام هدر داده است."

ظریف افزود: "آقای ترامپ! تاریخ مجعول تیم بی و عطش آنها به جنگ های بی‌پایان را نپذیر. دیپلماسی همان عقلانیت است و هرگز به معنای ضعف نیست."

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پیشتر در صفحه توییتر خود نوشته بود: «فقط یادتان باشد، ایرانی‌ها هیچ جنگی را نبرده‌اند، اما در هیچ مذاکره‌ای هم شکست نخورده‌اند.»

جمله‌ای که ترامپ توییت کرد مشاور وی جان بولتون دو سال پیش در مقاله‌ای به کار برده بود!

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید