امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 263647
۷۸۶
۱
۰
نسخه چاپی
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

فشارهای اقتصادی برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است

بسیاری از مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و گرانی، تورم و بیکاری گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است. این فشارها برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است

فشارهای اقتصادی برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است
 

به گزارش حقوق نیوز دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: فشارهای اقتصادی برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است.

 محمدنبی حبیبی در دیدار اعضای  شورای مرکزی حزب موتلفه با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نابسامان بودن موضوعات مربوط به امور اقتصادی و فضای مجازی در کشور اظهار کرد: بسیاری از مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و گرانی، تورم و بیکاری گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است. این فشارها برخی از مردم را به اسلام و نظام حکومتی دینی بدبین کرده و این بدبینی در حال رشد است. در این راستا تذکرات مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه به دستگاه‌های حکومتی ضرورتی قطعی و دائمی دارد.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در بسیاری از مسائل کشور با ارائه راه حل، پیشنهادهایی را جمع بندی کارشناسانه کرده و در موقعیت های گوناگون به مسئولین زیربط ارائه داده است، گفت: فضای مجازی با تمهیداتی می‌تواند در خدمت نظام اسلامی قرارگیرد و همچنین با کار کارشناسی علمی و استفاده از محتواهای غنی دینی و سیاسی می‌توان خطر آن را به حداقل کاهش داد.

آیت‌الله نوری همدانی نیز در  دیدار  با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه سه رکن اسلام، مردم و ولایت فقیه قرار دارد، اظهار کرد: ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در نظام وجود دارد با مقاله نوشتن و تک روی اصلاح‌ نمی‌شود بلکه مردم باید با تفکری انقلابی و حضور در صحنه مشکلات را از پیش پای کشور بردارند.

وی با اشاره به وجود برخی اشکالات در نظام بانکی کشور گفت: ما چند سال است که می‌گوییم که دیرکرد حرام و ربا است اما هیچکس توجهی نکرده است. این‌ بی‌توجهی‌ها در مسائلی همچون فضای مجازی، اقتصاد و برجام هم وجود دارد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مسئولین هرچقدر هم که آمار و ارقام ارائه بدهند اما مردم باید اثر انقلاب را در سفره خودشان ببینند اما متاسفانه چیزی مشاهده نمی‌کنند.

انتهای پیام

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید