امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268962
۵۰۳
۱
۰
نسخه چاپی
قرارداد مشاوره

قرارداد استخدام حسابرس مستقل

قرارداد استخدام حسابرس مستقل
قرارداد استخدام حسابرس مستقل

 

این قرارداد فی مابین شرکت .......... به نمایندگی آقای ............. که به اختصار کارفرما نامیده می شود از یک طرف و آقای ............... فرزند ....... به شماره شناسنامه ......... متولد ......... صادره از ............ به آدرس ....................................................... حسابرس مسقل نامیده می شود از طرف دیگر با مشخصات و مختصات مشروحه ذیل طبق موازین و مقررات جاریه و ضوابط داخلی کارفرما منعقد میگردد.

ماده 1 – موضوع قرارداد

1-1- انجام خدمات امور مالی و حسابداری معوقه و ثبت اسناد مالی در سیستم رایانه به طور مطلوب و منطبق با اصول متداول حسابداری می باشد.

2-1- بررسی مدارک جمع آوری شده مربوط به موارد معوقه فوق الذکر مدیریت های سابق و فعلی که محتملاً بار مالی دارند و صدور اسناد لازمه و ثبت آن در سیستم رایانه است.

3-1- رسیدگی لازمه از اسناد و مدارک حسابداری سال های .......... لغایت .......... و عند الاقتضا تعدیل و اصلاح بعضی از حساب ها به ویژه درآمدهای کارفرما و منابع ارزی و ریالی بررسی حتی الامکان مانده حساب خصوصا بدهکاران و بستانکاران شرکت شفاف گردیده تا امکان پیگیری و وصول مطالبات و پرداخت دیون مطلوب میسر گردد.

4-1- ثبت اسناد صادره در سیستم رایانه تهیه و تنظیم صورت های مالی اساسی و ارائه گزارشات مربوطه جهت کارفرما در کمترین زمان ممکنه

5-1- صدور اسناد حسابداری و دیگر خدمات مالی در سال جاری و بروز رسانیدن حساب های معوقه محاسباتی ومالی ...

6-1- انجام خدمات فوق می بایست با دقت صحت و سرعت انجام شده به صورتی که حاصل آن یک گزارش حسابرسی جامع باشد که در این رابطه کلیه زیر مجموعه خدمتی موظف به همکاری لازمه بوده تا وقفه ای در کار حسابداری ایجاد نگردد.

ماده 2 – مدت قرارداد

مدت قرارداد از تاریخ .......... لغایت پایان سال مالی ........... می باشد که عندالاقتضا در صورت توافق کارفرما قابل تمدید خواهد بود.

ماده 3 – مبلغ حق الزحمه قرارداد

حق الزحمه حسابداری مبلغ ............ ريال به طور خالص می باشد که پس از ارائه گزارش پرداخت می شود.

ماده 4 – نحوه اجرای قرارداد

طرف قرارداد (پیمانکار) موظف است از تاریخ شروع کار گزارش کارکرد خود را نسبت به امور محوله ارائه تا پس از تاییدیه مدیریت پرداخت حق الزحمه به موقع میسر شود.

ماده 5 – تعهدات کارفرما

1-5- به تقاضای پیمانکار کارفرما می بایست علاوه بر تامین ضروریات اداری دیگر کلیه اسناد و مدارک و دفاتر مورد نیاز موضوعیت قرارداد را به موقع در اختیار طرف قرارداد بگذارد.

2-5- تعهدات لازمه در مورد هر گونه همکاری ضروری و اطلاع رسانی صحیح مربوط به امورات محوله به موقع به پیمانکار انجام شود.

3-5- در صورت درخواست پیمانکار، کارفرما می بایست نسبت به رفع موانع مستند اعلام شده حتی المقدور اقدام نماید.

ماده 6 – تعهدات پیمانکار

1-6- پیمانکار موظف است در زمان اجرای قرارداد در محل روزانه حاضر و امورات مطروحه در قرارداد را با سرعت و دقت کامل به انجام رساند.

2-6- پیمانکار متعهد می گردد که سریعاً موارد قرارداد به ویژه تهیه و تنظیم صورت های مالی و گزارش حسابداری و حسابرسی سال های مالی مطروحه در متن قرارداد را فراهم نماید.

3-6- پیمانکار برای جلوگیری از هر گونه وقفه در امور قرارداد موظف است موارد و مسائل بازدارنده که در خلال کار ناخواسته به وجود می آید به صورتی مستند به کارفرما گزارش تا نسبت به حل و فصل آن سریعاً اهتمام لازم را معمول دارد.

ماده 7 – نحوه خاتمه قرارداد

کارفرما و همچنین پیمانکار اختیار دارند حداقل به صورت کتبی فسخ قرارداد را به طور یک طرفه با مد نظر بودن موارد قرارداد که طرفین ملزم به انجام آن بوده اعلام و تسویه حساب نمایند.

ماده 8 – حل اختلاف

در صورت بروز هرگونه اختلاف بدواً با توافق در غیر این صورت داور مرضی الطرفین رسیدگی خواهد نمود.

این قرارداد در ........ ماده و در .......... نسخه تنظیم که هر کدام از نسخ به تنهایی حکم واحد را دارد و پس از امضای طرفین قرارداد رد و بدل می گردد.

پیمانکار (حسابدار)                                                                                                                 امضا و مهر کارفرما

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید