امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268951
۵۳۳
۱
۰
نسخه چاپی
قرارداد فروش قطعات متعدد زمین.واگذاری مجتمع های ساختمانی احداثی با همکاری عامل.کارگزار و مدیر فروش

قرارداد با مجری و عاملیت فروش مجمتع آپارتمانی

 قرارداد با مجری و عاملیت فروش مجمتع آپارتمانی
 قرارداد با مجری و عاملیت فروش مجمتع آپارتمانی

 

قرارداد ذیل فی مابین شرکت ............... به نشانی خیابان ........... پلاک ...... به مدیریت آقای ...............که پس از این (طرف اول) نامیده می شود از یک سو، شرکت ............ ثبت شده به شماره ........... مورخ .......... به نشانی ..........................

............................ به مدیریت جناب .................... که در این قرارداد (عامل) نامیده می شود از سوی دیگر به عنوان طرف دوم و شرکت ................ ثبت شده به شماره ............ به نشانی ......................................................................................... به مدیریت آقای ................... به عنوان مجری پروژه که در این قرارداد (مجری) نامیده می شود به عنوان طرف سوم و با شرایط ذیل منعقد گردید.

ماده 1 – تعهدات عامل :

عاملیت فروش تعداد ............ واحد آپارتمان .......... خوابه به متراژ مفید حدود .............. متر مربع احداثی در فاز .......................

نشر آگهی در رسانه های از طریق شرکت

رعایت اولویت متقاضیان به ترتیب :

شرکت های تعاونی مسکن کارگری، سایر اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی

فروش واحدهای مذکور حداقل به قیمت پایه (ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری)

انتخاب متقاضیان با رعایت اولویت زمان واریز وجه به مبلغ ............ ريال، به حساب شماره ............. به نام .............. نزد بانک ................ شعبه ........ با عنایت به بند 1-3 ماده یک قرارداد و ضمن رعایت اولویت برای فروش نقدی

اخذ فیش واریزی به حساب مذکور از متقاضیان خرید نقدی به مبلغ معادل ثمن معامله یا حداکثر در ...................... مرحله ............... ماهه (مجموعاً ....... ماهه)

ثمن معامله در خصوص املاک پیش فروش شده متناسب با زمان تحویل حداکثر در ......... مرحله دریافت خواهد شد.

معرفی متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات مالی بانک با ضوابط مربوطه و اخذ فیش واریزی معادل مابه التفاوت ثمن معامله به کسر مبلغ تسهیلات تا سقف قیمت واحد واگذاری.

مدت قرارداد از تاریخ ........... تا پایان عملیات فروش می باشد.

عامل مکلف است در پایان مدت قرارداد لیست اسامی خریدارات را با درج قیمت فروش، میزان تسهیلات تخصصی، مبلغ پرداخت نقدی، همراه با یک نسخه بیعنامه تنظیمی به امور مالی شرکت فروشنده ارسال نماید.

ماده 2 – تعهدات مجری

مجری موظف است ظرف مدت ..... ماه از تایخ عقد قرارداد کلیه مسایل مربوط به تعیین و تحویل سهم الشرکه شریک طرف اول به عنوان آوردنده زمین را مشخص و مسائل مربوطه را حل و فصل نموده و تعداد و شماره واحدهای قابل عرضه را مشخصاً به اطلاع عامل فروش برساند.

مجری متعهد است ظرف مدت ...... ماه کلیه امور مربوط به اخذ پایان کار، صورت مجلس تفکیکی، دریافت اسناد تفکیک واحدهای آپارتمانی و ... را جهت نقل و انتقال رسمی و قطعی واحدهای موضوع قرارداد به نام خریداران انجام دهد.

مجری مکلف است حداکثر تا پایان مدت قرارداد قیمت تمام شده واحدهای مورد معامله را به تفکیک هر واحد آپارتمانی (در صورت وجود اختلاف قیمت) تعیین و به امور مالی شرکت فروشنده طرف اول اعلام نماید.

ماده 3 – سایر شرایط

وجوه حاصل از فروش واحدها توسط خریداران به حساب جاری شماره ...... نزد بانک ..... شعبه ......... واریز خواهد شد.

میزان حق الزحمه عامل از فروش واحدهای آپارتمانی مسکونی ........... درصد مبلغ فروش می باشد.

چنانچه شرکت فروشنده عامل یا مجری قصد فسخ قرارداد را داشته باشند لازم است حداقل ......... ماه قبل به صورت کتبی مراتب را به طرف های دیگر اعلام نمایند.

ماده 4 –

این قرارداد در .......... ماده و ............. بند و در ............. نسخه تنظیم و به امضاء طرفین رسیده و همه دارای اعتبار یکسان می باشد.

شرکت فروشنده                                                                                                                                     شرکت مجری شرکت عامل

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید