امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 264723
۵۳۵۵
۴
۰
نسخه چاپی
لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو از زندگی در محله روسپی ها تا ثروت 200 میلیون دلاری+ فیلم

لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو دی کاپریو از زندگی در محله روسپی ها تا ثروت 200 میلیون دلاری+ فیلم
 

 

لئوناردو ویلهِلم دیکاپریو معروف به لئوناردو دیکاپریو (leonardo Dicaprio) بازیگر مشهور هالیوود در تاریخ ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. پدرش اصالتا ایتالیایی و مادرش آلمانی است. وی در محله فقیرنشینی با نام اکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد. محله ای که لئوناردو در آن بزرگ شد از نظر فرهنگی و اجتماعی بسیار فاسد بود. وی در ماه فوریه 2014 به لوس آنجلس تایمز گفته بود که در محله ای فقیرنشین در لوس آنجلس بزرگ شده است. در این محله مواد مخدر و روسپی گری آنقدر زیاد بود که باعث شد وی از همان کودکی دور مواد مخدر را خط بکشد، زیرا دور و برش معتادهای زیادی دیده بود.

اما لئوناردو در آن محله فقیرنشین متوقف نشد و با پشتکار و استعدادی که داشت به یکی از درخشانن ترین چهره های هالیوود تبدیل شد که ثوتی بالغ بر 200 میلیون دلار دارد. دی کاپریو دارای خانه ای در شهر لس آنجلس و آپارتمانی در شهر نیویورک آمریکا است. وی همچنین صاحب جزیره ای در بلیز است.

دی کاپریو یکی از طرفداران سرسخت حفاظت از محیط زیست می باشد و به تمام کسانی که در راستای حمایت از محیط زیست فعالیت می کنند، کمک میکند. او بنیاد لئوناردو دی کاپریو را تأسیس کرد که سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه اش بالا بردن آگاهی در مورد محیط زیست است. با آنکه این سازمان به تمام جنبه های محیط زیست می پردازد، ولی تمرکز آن بر گرم شدن جهانی و محافظت از تنوع زیستی کره زمین و حمایت از انرژی های تجدیدشونده است.

لئوناردو دی کاپریو از زندگی در محله روسپی ها تا ثروت 200 میلیون دلاری+ فیلم
 

دی کاپریو همچنین حامی حقوق همجنس‌گرایان نیز هست. در آوریل 2013 او مبلغ 61000 دلار را به سازمان اتحاد همجنس‌گرایان علیه افترا (GLAAD) که صدا و تصویر همجنس‌گرایان را در رسانه نمایان می‌کند، داد.

دي کاپريو به عنوان یک طرفدار محیط زیست گياه‌خوار است. اما هنگام بازی در فیلم The Rrevenant  به قدری غرق بازي در نقش هيو گلس شده بود که در حين اجرا با نمايش تلاش او برای زنده ماندن جگر خام يک بوفالوی آمريکايی را بلعيد.


 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید