امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 272026
۴۰۰
۱
۰
نسخه چاپی

لابی نماینده لیست امید با اصولگرایان برای تایید صلاحیت

حمیده زرآبادی که در انتخابات سال ۹۴ بدون هیچ سابقه‌ای و به واسطه‌ی ردصلاحیت گسترده چهره‌های مشهور و نیمه سرشناس، با لیست امید اصلاح طلبان وارد مجلس شده بود، پس از ردصلاحیت برای انتخابات ۹۸، دست به دامن اصولگرایان شده است

لابی نماینده لیست امید با اصولگرایان برای تایید صلاحیت
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

حمیده زرآبادی که در انتخابات سال ۹۴ بدون هیچ سابقه‌ای و به واسطه‌ی ردصلاحیت گسترده چهره‌های مشهور و نیمه سرشناس، با لیست امید اصلاح طلبان وارد مجلس شده بود، پس از ردصلاحیت برای انتخابات ۹۸، دست به دامن اصولگرایان شده است.

بر اساس اخبار رسیده به انتخاب زرآبادی برای تایید صلاحیت خود، تاکنون با برخی از شخصیت‌های اصولگرا دیدار‌هایی انجام داده است. بر این اساس، این نماینده قزوین در مجلس دهم، از طریق شخصیت‌های اصولگرا، با برخی از اعضای شورای نگهبان نیز ارتباط برقرار کرده و حتی بعضا دیدار‌هایی میان او شماری از اعضای این شورا نیز انجام شده است.

لابی این نماینده با اصولگرایان و برخی اعضای شورای نگهبان برای تایید صلاحیت خود، آن هم در شرایطی که او که با تابلوی اصلاح طلبان وارد مجلس شده در حالی است که بسیاری از شخصیت‌های ردصلاحیت شده اصلاح طلب حتی از فرصت اعتراض مجدد برای تایید صلاحیت خود نیز استفاده نکرده اند.

انتهای پیام

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید