امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 264267
۸۰۳
۱
۰
نسخه چاپی
آهنگساز معروف ایتالیایی

لودوویکو اینائودی به تهران می آید

لودوویکو اینائودی ایتالیایی (Ludovico Einaudi) آهنگساز، پیانیست، خالق موسیقی فیلم طردشدگان «Intouchables» که قطعه "مرثیه‌ای برای قطب شمال" را در "سوالبارد"-نروژ- نواخت تا از سران جهان برای حفظ این ناحیه درخواست همکاری و کمک کند، به همراه ارکسترش اردیبهشت‌ماه سال 97 برای اجرا در تالار وزارت کشور به تهران می‌آید

لودوویکو اینائودی به تهران می آید
 

به گزارش حقوق نیوز  لودوویکو اینائودی ایتالیایی (Ludovico Einaudi) آهنگساز، پیانیست، خالق موسیقی فیلم طردشدگان «Intouchables» که قطعه "مرثیه‌ای برای قطب شمال" را در "سوالبارد"-نروژ- نواخت تا از سران جهان برای حفظ این ناحیه درخواست همکاری و کمک کند، به همراه ارکسترش اردیبهشت‌ماه سال 97 برای اجرا در تالار وزارت کشور به تهران می‌آید.

اینائودی 5 و 6 اردیبهشت‌ماه سال 97 در تالار بزرگ وزارت کشور به همراه ارکستر پنج‌نفره و با حضور تکنسین صدا و نور روی صحنه می‌رود و نخستین کنسرت خود در ایران را برگزار می‌کند.

اینائودی بیش از آلبوم‌هایش، با تک‌نوازی پیانو روی قطعه یخ بزرگ شناور در اعتراض به افت یخچال‌های طبیعی در قطب شمال درحالی‌که شاهد آب شدن یخ‌هاست، مورد استقبال قرارگرفته بود.

اینائودی همچنین ساخت موسیقی فیلم‌های «اینجا انگلستان است» (This Is England)، «من هنوز اینجام» (I'm Still Here) و سریال «دکتر ژیواگو» (Doctor Zhivago) را بر عهده داشته است.

در این کنسرت، ردی هاسا (چلو)، فدریکو مکوزی (ویولن)، فرانسسکو ارسوری (گیتار)، ریکاردو لاگانا (پرکاشن) و  البرتو فابریس (باس) به‌عنوان نوازنده ارکستر، اینائودی را همراهی خواهند کرد.

لودوویکو اینائودی در این اجرا قطعاتی چون «Night»، «Elements»، «Experience»، «Fly» و ... را به اجرا درمی‌آورد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این اجرا می‌توانند از امروز (21 اسفندماه) ساعت 14 به سایت تیکت به نشانی www.tik8.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید