امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282971
۱۳۳
۱
۰
نسخه چاپی
حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران

ماموران ما نه خسته می‌شوند و نه عقب‌نشینی می‌کنند

ماموران ما نه خسته می‌شوند و نه عقب‌نشینی می‌کنند

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص ناآرامی‌ها و عملکرد پلیس تهران در این مدت اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی و در واقع قبل از آن جنگ شناختی با تلاش بی وقفه از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده و خود دشمن و اعوان و انصارش بسیار امیدوار بودند که به نتایج مدنظر برسند اما با هوشیاری مردم _که علیرغم تمام مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی پای نظام بوده و هستند_ به نتیجه خود نرسیدند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: ما در این مدت صادقانه ایستادیم و هنوز هم در صحنه هستیم؛ مأموران ما نه خسته می شوند و نه حتی یک سرباز ما عقب‌نشینی کرد ‌‌و ما در مقابل بدخواهان و دشمنان این ملت ایستاده‌ایم؛ آن هم با روحیه، انگیزه و اعتقاد و باور مان این است که باید مسئولان یک مقداری مشکلات را حل کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص تعداد مامورانی که در ناآرامی ها مجروح یا شهید شده اند اعلام کرد: حدود ۸۰۰ نفر از همکاران ما در این مدت از جراحت سطحی تا جراحت سنگین را متحمل شدند که هنوز تعدادی از آنها حدود ۸ تا ۱۰ نفر در بیمارستان بستری هستند ؛ یک نفر از مأموران نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد پایگاه و ایستگاه پلیس مورد تعرض قرارگرفته یا تخریب شده اند گفت: ۶ کیوسک پلیس در مجموع تهران در اغتشاشات آسیب دید.

فرمانده انتظامی پایتخت به وظیفه ذاتی پلیس در برقراری امنیت اشاره و تصریح کرد: پلیس نمی تواند اجازه دهد عده ای که بدخواه این ملت و نظام و کشور و به خصوص اسلام هستند امنیت و آرامش جامعه را بر هم زده و به نوامیس تعرض کرده و اموال مردم را مورد آسیب و تعرض قرار دهند.

سردار رحیمی اعلام کرد: همه بدانند، حتی آنهایی که با ما بد هستند هم بدانند که پلیس خدمتگزار آنها هست و برای امنیت مردم تلاش می کند.

انتهای پیام

  • منبع
  • اعتمادآنلاین

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید