امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280954
۱۹۲
۱
۰
نسخه چاپی

متخلفان فولاد نبایدفرصت فرار داشته باشند/پرونده به سرعت بررسی شود

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نباید فرصت فرار داشته باشند.

متخلفان فولاد نبایدفرصت فرار داشته باشند/پرونده به سرعت بررسی شود

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره پرونده فولاد مبارکه اصفهان، اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه اصفهان چندی پیش در صحن مجلس قرائت شد که حتماً باید از لحاظ حقوقی و کارشناسی و به طور دقیق بررسی شود.

وی بیان کرد: برخی از مواردی که در فضای مجازی و برخی محافل دیگر درباره تخلفات رخ داده در فولاد مبارکه اصفهان گفته شده، از لحاظ حقوقی دقیق نیست. قوه قضائیه حتماً با دقت و بدون توجه به این فضاسازی‌ها، این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتماً تخلفاتی در فولاد مبارکه اصفهان رخ داده، اما اعداد و ارقامی که درباره تخلفات رسانه‌ای شده است، دقیق نیست.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر، گزارش مجلس از تخلفات رخ داده در فولاد مبارکه اصفهان کافی نیست و نباید تصور کرد که کار بررسی پرونده تمام شده است. ممکن است زمانی که این گزارش‌ها در قالب قوانین حقوقی قرار بگیرد، برخی از موارد آن اصلاً جرم نباشد.

غضنفرآبادی گفت: بنابراین نگاه ما این است که قوه قضائیه با توجه به موضوعات حقوقی، پرونده فولاد مبارکه اصفهان را بررسی کند و به فضاسازی‌ها توجه نکند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً باید با افرادی که در این پرونده مرتکب تخلف شدند، به شدت برخورد شود چرا که این اتفاقات در مردم یأس و ناامیدی ایجاد می‌کند. انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نتوانند در آرامش باشند و نباید فرصت فرار داشته باشند.

  • منبع
  • مهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید