امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274232
۳۵۴
۱
۰
نسخه چاپی
نماینده مردم ساوه در مجلس

مجلس به علیرضا رزم حسینی رای اعتماد می‌دهد

مجلس به علیرضا رزم حسینی رای اعتماد می‌دهد

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: مجلس به علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد می‌دهد.

محمد سبزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به آغاز بررسی برنامه‌های علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه ای برای بررسی عملکرد ایشان داریم و فعلا نمی‌توانم ارزیابی دقیقی از میزان رای آوری وزیر پیشنهادی داشته باشم.

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت تجربه استانداری را در کارنامه خود دارد؛ با توجه به اینکه فرصت کوتاهی برای دولت دوازدهم باقی مانده است و مدت طولانی این وزارت خانه با سرپرست اداره می‌شود، باید سریعتر وضعیت این وزارتخانه مشخص شود و من فکر می‌کنم رزم حسینی رای می‌آورد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی هم رزم حسینی را چهره توانمندی برای اداره وزارت صمت دانست و گفت: وزیر پیشنهادی صمت پیشینه اجرایی مناسبی دارد و از نظر فعالیت‌های مدیریتی هم موفق بوده است.

محمدصالح جوکار افزود: علیرضا رزم حسینی می‌تواند در وزارت صمت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نقش مهمی در تولید کشور دارد، عملکرد قابل توجهی داشته باشد و در راستای حل مشکلات گام بردارد.

نماینده مردم یزد افزود: وزارت صمت چهار ماه را بدون وزیر سپری کرده و مشکلات جدی و جدیدی در این مسیر ایجاد شده است، ارزیابی شخصی من این است که آقای رزم حسینی با توجه به شرایط موجود، توانایی رفع این مشکلات را داشته باشد.

 رییس جمهوری هفته گذشته علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی را برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و جلسه رای اعتماد به وی روز سه شنبه این هفته برگزار می شود.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید