امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 275932
۵۲۷
۱
۰
نسخه چاپی
عضو هیات اجرایی شورای وحدت اصولگرایان

محمدی نوری: حضور رئیسی در انتخابات 1400 عامل وحدت همه اصولگرایان است

محمدی نوری: حضور رئیسی در انتخابات 1400 عامل وحدت همه اصولگرایان است

تعدد نامزدهای اصولگرایان مانع از اجماع این طیف خواهد شد

عضو هیات اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: حضور رئیسی عامل وحدت همه اضلاع اصولگرایان است وگرنه تعدد نامزدهای اصولگرایان مانع از اجماع این طیف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد محمدی نوری در حاشیه نشست معارفه معاونت امور مجلس جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با ادوار مختلف گفت: آفت انتخابات بی اعتمادی مردم به مسئولانش است و باید تلاش کنیم آنچه در سایه بی‌تدبیری و فرصت‌سوزی از دست رفت با مدیریت جدی و رفتاری ناشی از صداقت و درستی بازگردانده شود.

وی تأکید کرد: هر جا مردم پشت سر نظام بودند دیدیم توطئه دشمنان خنثی شد و تردیدی ندارم حل مشکلات کشور ریشه داخلی دارد و باید مثل زمان اول انقلاب به نسل جوان اعتماد کنیم و امور را به آنان بسپاریم؛ چرا که هم از نیروی بانشاط جوانی برخوردارند و هم انگیزه خدمت و تلاش آنان از مدیران فرسوده و بی‌انگیزه امروزی دوچندان است.

عضو هیات اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: متاسفانه عده‌ای نان انقلاب را خورده و کمر به شکست انقلاب بسته‌اند. یادشان رفته که اگر انقلاب سفره‌ای دارد این مردم هستند که باید از خوان نعمت انقلاب بهره ببرند.

وی افزود: در اردوگاه اصولگرایی متاسفانه، تعدد نامزدها منجر به زمینه‌سازی برای شکل‌گیری یکسری اختلافات حاشیه‌ای شده و به نظرم یکی از نقاط منفی کارزار  اصولگرایان سهم‌خواهی‌های بی‌مورد است.

عضو هیات اجرایی شورای وحدت ضمن تشکر از جامعه روحانیت برای تشکیل شورا تصریح کرد: این نشست‌ها اگر به وحدت و همدلی نرسد دستاوردمان شکست ایده‌ها خواهد بود.

نوری حضور ابراهیم رئیسی را به صحنه انتخابات ریاست جمهوری تنها عامل وحدت همه جریانات اصولگراها دانست و گفت: حضور آقای رئیسی خود به تنهایی عامل وحدت همه اضلاع اصولگرایان است و این انشقاق زمانی به وحدت خواهد رسید که ما شاهد ورود وی به صحنه انتخابات آینده باشیم وگرنه تعدد نامزدهای اصولگرایان مانع از اجماع این طیف خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید