امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268628
۷۴۹
۱
۰
نسخه چاپی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌های ارتشا و اختلاس بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان از دستگیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌های ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت: یکی از معاونین وی نیز در ارتباط با این اتهام دستگیر شده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌های ارتشا و اختلاس بازداشت شد
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌های ارتشا و اختلاس بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان از دستگیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌های ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت: یکی از معاونین وی نیز در ارتباط با این اتهام دستگیر شده است.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان حیدر آسیابی اظهار کرد: پرونده این مدیرکل دستگاه اجرایی استان سمنان به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد مالی و به دنبال دریافت گزارش اداره کل اطلاعات، در حال تحقیق و رسیدگی است.

وی از ارتشاء و اختلاس به عنوان اتهام این مدیر اجرایی دستگیرشده نام برد و افزود: به دنبال دریافت گزارش‌هایی و پس از جمع آوری ادله لازم مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و یکی از معاونین این اداره کل دستگیر شدند.

این مقام ارشد قضائی ادامه داد: با صدور قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده و پس از تفهیم اتهام‌های انتصابی، پرونده در شعبه اول بازپرسی سمنان جهت تکمیل تحقیقات در دست رسیدگی و مفتوح است.

دادستان آسیابی در پاسخ به پرسشی در خصوص رقم اختلاس این پرونده گفت: برآورد اولیه ای از رقم اختلاس وارتشا متهمان صورت گرفته اما پرونده هنوز تکمیل نشده و موارد اتهامی و رقم اختلاس متعاقباً به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید