امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 275922
۳۲۵
۱
۰
نسخه چاپی
رییس سازمان تامین اجتماعی

مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در اسفندماه جاری اجرایی می شود

سالاری از افزایش ۱۰ برابری تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان کشور خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت شده و این رقم در سال جاری به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است

 مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در اسفندماه جاری اجرایی می شود

افزایش ۱۰ برابری تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در اسفندماه جاری اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ایلام اظهار داشت: مرحله اول متناسب سازی در مردادماه امسال اجرایی شد و پس از آن در مهرماه بازنشستگان لشگری و کشوری نیز توسط دولت انجام شد.

وی با بیان اینکه تفاوتی بین میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد نشد بنابراین مرحله دوم متناسب سازی اجرا شد، افزود: فرمول‌های محاسبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در حال انجام است و چنانچه این موضوع از لحاظ نرم افزاری نهایی شود، این طرح در کشور ظرف روزهای آینده شروع می شود.

سالاری از افزایش ۱۰ برابری تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان کشور خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت شده و این رقم در سال جاری به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رییس تامین اجتماعی خبر خوش دیگری برای مردم ایلام اعلام کرد و افزود: ایجاد سه درمانگاه در مهران، چرداول و ایلام بطور قطعی در ایلام اعلام شد و جانمایی درمانگاه چهارم بر عهده مسوولان استان گذاشته شد که چنانچه با سطح بندی سازمان همخوانی داشته باشد در شهرستان مورد نظر قابل اجراست.

سالاری اضافه کرد: در تجهیز و تقویت بیمارستان و درمانگاه های موجود تصمیم گیری خواهد شد و در مراکزی که نیاز دارند اجرا می شود.

وی یادآور شد: سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در کشور داریم و در تلاشیم با همکاری دولت و دریافت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در چند روز آینده اجرایی شود.

سالاری عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید