امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 275394
۳۱۷
۱
۰
نسخه چاپی
قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

مسعودی‌فر: نهادهای مردمی که تمایل همکاری با قوه قضائیه را دارند، باید کد ثنا دریافت کنند

قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: نهادهای مردمی که تمایل همکاری با قوه قضائیه را دارند، باید کد ثنا دریافت کنند

مسعودی‌فر: نهادهای مردمی که تمایل همکاری با قوه قضائیه را دارند، باید کد ثنا دریافت کنند

قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: نهادهای مردمی که تمایل همکاری با قوه قضائیه را دارند، باید کد ثنا دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، رضا مسعودی‌فر، قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دومین همایش معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی برای ایجاد سازوکارها و زیرساخت‌های استفاده از توان و ظرفیت‌های نهادهای مردمی در فرآیندهای قضائی توسط ریاست قوه قضائیه به کلیه معاونت‌ها، سازمان‌ها و دادگستری‌های کل کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: بر این اساس لازم است نهادهای مردمی علاقه‌مند ابراز تمایل خود را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اعلام و این معاونت در تعامل با سایر مراجع مسئول امکان استفاده از توان و ظرفیت نهادهای مردمی را فراهم کند.

قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی و تأکید بر لزوم تقویت این نهادها گفت: نهادهای مردمی دارای مجوز فعالیت می‌توانند با مراجعه به سامانه Mosharekat.eadl.ir  نسبت به ثبت‌نام برای همکاری با قوه قضاییه اعلام آمادگی کنند و معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های سراسر کشور پیگیر ثبت نام سمن‌ها و نهادهای مردمی باشند تا نهادهای مردمی بتوانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: کلیه نهادهای مردمی که تمایل همکاری با قوه قضاییه را دارند، باید کد ثنا دریافت کنند و برای اخذ این کد به دفاتر خدمات مردمی مراجعه کنند.

در ادامه این نشست احمد هنری مدیرکل مشارکت‌های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی با اشاره به اجرای دستورالعمل و نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه خاطر نشان کرد: سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی که در این دستورالعمل پیش‌بینی شده است هفته آینده رونمایی می‌شود.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضائیه، نقطه عطف این سامانه را اتصال به سامانه احراز هویت قوه قضاییه دانست و یادآور شد: چون این سامانه به سامانه احراز هویت قوه قضاییه وصل است، نهادهای مردمی باید کد ثنا را دریافت و سپس در سامانه مشارکت درخواست خود را اعلام کنند. نهادهای مردمی دارای مجوز باید برای اخذ کد ثنا به دفاتر خدمات قضائی مراجعه کنند.

وی افزود: با کد ثنا و کد ملی نهادهای مردمی می‌توانند وارد سامانه شوند، محورهای همکاری خود را ثبت و با همین کدی که در اختیار دارند نتیجه را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • منبع
  • تسنیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید