امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279449
۸۸۰
۲
۰
نسخه چاپی

مصاحبه اعظم قویدل داوطلب انتخابات هیئت مدیره و بارزسین مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان

مصاحبه اعظم قویدل داوطلب انتخابات هیئت مدیره و بارزسین مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان

پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بارزسین مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان 4 اسفند 1400 برگزار می شود.

خانم اعظم قویدل کارشناس ارشد رشته حقوق خصوصی و کارشناس رسمی دادگستری در رشته امور ثبتی که هم اکنون عضو هیأت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان و در ائتلاف سفیران عدالت و توسعه داوطلب دوره جدید می باشد، در مصاحبه با رسانه حقوق نیوز به تشریح دستاوردهای این مرکز و برنامه های آن برای آینده پرداخت.

خانم قویدل دستاوردهای این مرکز در طول عمر بیش از یک دهه آن را بسیار ارزشمند دانست اما در عین حال خاطر نشان کرد این نهاد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

قویدل گفت: در طول سال های اخیر و تحت مدیریت جناب آقای بهادری جهرمی جهش و رشد بسیار خوبی در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری صورت گرفته است که از جمله می توان استفاده از نیروها و کارشناسان جوان و افزایش و تعدد رشته ها را نام برد.

وی درباره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان نیز گفت: در دو سال گذشته در راستای سیاست های مرکز تهران اقدامات چشمگیری در مرکز اصفهان انجام شد، از جمله چاپ کتاب و خرید زمین برای انتقال مرکز به مکان جدید و انعقاد تفاهم نامه با ادارات، بانک ها و نهادها که قبلاً شناخت کاملی از مرکز و خدمات آن نداشتند.

قویدل افزود نظرات کارشناسی علمی و مطلوبی در طول سالیان گذشته توسط کارشناسان این مرکز در رشته های مختلف ارائه شده که موجب رشد روز افزون و افتخار مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان و دستیابی به جایگاه فعلی این مرکز شده است.

داوطلب انتخابات هیئت مدیره و بارزسین مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان در ادامه این مصاحبه گفت: با توجه به نواقصی که از قبل وجود داشته و جوان بودن همچنان مسائل مختلفی برای ارتقاء و بهبود عملکرد مرکز تا نقطه مطلوب وجود دارد از جمله:

1- نحوه ارجاع کار به مرکز کارشناسان
2-سیستم اتوماسیون و اداری مرکز
3- فعال شدن کمیته های تخصصی به صورت انتخابی
4- فعالیت بیشتر جهت آشنایی عموم و مراجع قضایی با رشته های کارشناسی مرکز
5- جذب کار بیشتر برای همکارانی که در رشته های کم کارتر پروانه اخذ کرده اند.

لازم به توضیح است اعضای ائتلاف عدالت و توسعه عبارتند از:

  • فرامرز مظاهری سیچانی
  • اعظم قویدل
  • حمید ستاری
  • امیر قربانی بوانی
  • محمدرضا ناظر
  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید