امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 269463
۴۶۳
۱
۰
نسخه چاپی
رئیس تشکیلات خودگردان

معامله قرن یا معامله ننگ به جهنم خواهد رفت

رئیس تشکیلات خودگردان: مسأله ما گام به گام پیش می‌رود و به خواست خدا به زودی به کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف خواهیم رسید و معامله قرن یا معامله ننگ نیز به خواست خدا به جهنم خواهد رفت و نشست اقتصادی که به دنبال برگزاری آن در ماه آتی هستند و قصد دارند تا با آن به ما یک سری توهمات بدهند نیز به جهنم واصل خواهد شد

 معامله قرن یا معامله ننگ به جهنم خواهد رفت
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

معامله قرن یا معامله ننگ به جهنم خواهد رفت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی گفت که طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین کنفرانس اقتصادی بحرین به جهنم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری وفا در واکنش به کنفرانس اقتصادی بحرین برای اجرای مرحله اول طرح "معامله قرن" اظهار کرد: هر کسی می‌خواهد مسأله فلسطین را حل و فصل کند باید از مساله سیاسی آغاز کند. حل مساله فلسطین از راه سیاسی امکان پذیر است نه از طریق فروش اوهام میلیاردی.

وی افزود: مسأله ما گام به گام پیش می‌رود و به خواست خدا به زودی به کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف خواهیم رسید و معامله قرن یا معامله ننگ نیز به خواست خدا به جهنم خواهد رفت و نشست اقتصادی که به دنبال برگزاری آن در ماه آتی هستند و قصد دارند تا با آن به ما یک سری توهمات بدهند نیز به جهنم واصل خواهد شد.

محمود عباس خاطرنشان کرد: ما سخنان خود را بیان کردیم و آنها را در هر زمان دیگری نیز مطرح می‌کنیم. ما همچنین بیانیه‌های لازم را صادر و اعلام کردیم که این نشست (نشست منامه) و نتایج آن برای ما قابل پذیرش نیست، چراکه آنها اوهامی را به ما می‌فروشند که هیچ‌گاه به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

این مقام فلسطینی ادامه داد: ما نیازی به حمایت آنها نداریم، چراکه ما به برکت تلاش‌های ملت فلسطین قادر به تشکیل یک کشور نوین با تمامی امتیازات هستیم.

 آمریکا و بحرین پیشتر در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده بودند که منامه پایتخت بحرین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئیه (سوم و چهارم مرداد) میزبان نشستی اقتصادی به عنوان اولین بخش معامله قرن خواهد بود.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید