امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285057
۱۹۴
۱
۰
نسخه چاپی

معاون حقوقی رئیسی: با مروجان بی‌حجابی که با امکانات نظام به جایگاه هنری رسیده‌اند، برخورد دیگری می شود

محمد دهقان: آن‌هایی که با علم، مروج بی‌حجابی هستند به ویژه کسانی که چه به لحاظ سیاسی، هنری و مدیریتی شهرتی دارند و با امکانات این نظام به این مرتبه رسیده اند و می‌دانند که چه اقدامی انجام می‌دهند، خوب برای این افراد در لایحه قوه قضاییه پیش بینی متفاوتی با سایر افراد عادی جامعه شده است.

معاون حقوقی رئیسی: با مروجان بی‌حجابی که با امکانات نظام به جایگاه هنری رسیده‌اند، برخورد دیگری می شود

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.

محمد دهقان گفت:‌ در لایحه‌ حجاب که قوه قضاییه در دولت تصویب شد و به مجلس ارسال شده، موضوع حجاب در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: افرادی هستند که از روی غفلت و نا آگاهی نسبت به قوانین و رعایت آن کم توجه هستند و برخی نیز انگیزه‌های فردی دارند و قصد مقابله و مخالفت ندارند طبیعتا به گونه‌ای دیگر با این افراد برخورد می‌شود.

وی افزود: اما آن‌هایی که با آگاهی، مروج بی‌حجابی هستند به ویژه کسانی که به لحاظ سیاسی، هنری و مدیریتی شهرتی دارند و با امکانات این نظام به این مرتبه رسیده اند و می‌دانند که چه اقدامی انجام می‌دهند، برای این افراد در لایحه قوه قضاییه پیش بینی متفاوتی با سایر افراد عادی جامعه شده است.

وی درباره اعتبار و لزوم اجرایی شدن این لایحه گفت: لایحه قوه قضاییه با اصلاحاتی که در دولت شده احساس می‌کنم، اگر در مجلس تصویب شود حتما کمک خواهد کرد و کسانی که مروج بی حجابی هستند هم جریمه می‌شوند و هم به قوه قضاییه معرفی می‌شوند و کسانی که پس از جریمه بر این اقدام خود اصرار می‌کنند طبیعتا با این‌ها نیز طبق لایحه قوه قضاییه برخورد لازم خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • عصر ایران

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید