امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 284398
۱۸۰
۱
۰
نسخه چاپی

نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۲ اعلام شد

برای دریافت کارنامه آزمون دکتری ۱۴۰۲ کلیک کنید

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی پیدا کنند.

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲

بر اساس آنچه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده، آن‌دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از روز دو‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

زمان اعلام اسامی معرفی‌شدگان به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۲

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

نحوه انتخاب‌رشته داوطلبان دانشگاه آزاد

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

تذکر

داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته‌های امتحانی مربوط به دانشگاههای: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند، در صورت تمایل و دارابودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاههای ذیربط را نیز انتخاب نمایند و در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌های مجاز و براساس رشته امتحانی خود می باشند.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش سیستم پاسخگویی این سازمان به نشانی: https://request.sanjesh.org/ و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

  • منبع
  • اختبار

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید