امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 271823
۲۱۴
۱
۰
نسخه چاپی
معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر معظم انقلاب

نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبری کمتر از 8 دهم درصد در اقتصاد ملی نقش دارند

به گفته معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر معظم انقلاب نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبری کمتر از 8 دهم درصد در اقتصاد ملی نقش دارند ولی می‌توانند به‌عنوان ویژگی نهادی اثربخش باشند و الگوی نظارت، رصد و پایش در این نهادها بسیار مهم است

نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبری کمتر از 8 دهم درصد در اقتصاد ملی نقش دارند
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر معظم انقلاب در هم‌اندیشی سالانه نهادهای ذیل این دفتر در مورد نظارت بر نهادهای انقلابی گفت: نظارت راهبردی، نظارت میانی و نظارت عملیاتی در این نهادها انجام می‌شود و هر کدام از نهادها شرایط خاص خود را دارند و الگوی نظارت در هر نهادی باید بومی‌سازی شود و مؤسسه حسابرسی «مفید راهبر» در این زمینه کار حسابرسی به مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه دفتر رهبری را برعهده دارد.
به گزارش فارس، محمدجواد ایروانی گفت: در مذاکره با وزیر امور اقتصادی و دارایی هماهنگ کردیم که شرکت‌های زیرمجموعه نهادهای وابسته به دفتر رهبری شرایط پذیرش در بورس پیدا کنند و این روند سرعت گیرد.
ایروانی از طراحی جایزه حسابرسی تعالی برای نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبری خبر داد و گفت: در سطح دیگر سیاست‌های کلی باید اجرا شود و الگوی بیستم کلان ملی دنبال می‌شود.به گفته ایروانی، نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبری کمتر از 8 دهم درصد در اقتصاد ملی نقش دارند ولی می‌توانند به‌عنوان ویژگی نهادی اثربخش باشند و الگوی نظارت، رصد و پایش در این نهادها بسیار مهم است.
ایروانی همچنین در مورد FATF  گفت: ما منتظریم ببینیم کارگروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF راجع به رئیس جمهوری امریکا که از این قضیه سوءاستفاده کرده و تأمین مالی تروریسم انجام داده و با بودجه دولت امریکا سردار سلیمانی را به شهادت رسانده است چه می‌کند. وی گفت: منابع مالی در جهت حرکت ضدانسانی و تروریسم و حرکت ضد بین‌المللی توسط رئیس جمهوری امریکا چگونه تهیه شده و آیا این کار باعث افزایش ریسک سیستماتیک در امریکا می‌شود یا نه؟ حتی اگر ابعاد انسانی آن را هم در نظر نگیریم ابعاد تأمین مالی تروریسم با بودجه دولتی چه می‌شود؟

انتهای پیام

 

  • منبع
  • روزنامه ایران

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید