امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 284203
۱۹۶
۱
۱
نسخه چاپی

پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۰ کارشناسی رسمی قوه قضاییه همچنان بلاتکلیف

با گذشت بیش از ۱۷ ماه از برگزاری آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰، پذیرفته‌شدگان این آزمون همچنان منتظر تعیین تکلیف خود و اعلام زمان تشکیل پرونده و شروع کارآموزی هستند.

پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۰ کارشناسی رسمی قوه قضاییه همچنان بلاتکلیف

مرحله کتبی آزمون کارشناسی رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۰ برگزار و نتایج آن در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

فرایند مصاحبه از پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون نیز در اسفندماه همان سال آغاز و نتایج آن در ابتدای خرداد ۱۴۰۱ اعلام گردید.

از آن زمان پذیرفته‌شدگان این آزمون منتظر هستند تا برای تشکیل پرونده و انجام سایر مراحل جذب دعوت شوند، اتفاقی که تاکنون رخ نداده و زمانی نیز برای آن تعیین نشده است.

یکی از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ ضمن گلایه از این شرایط به خبرنگار اختبار گفت: «درحالی وضعیت ما همچنان نامشخص است که داوطلبان آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ این مرکز مدت‌هاست کارآموزی خود را آغاز کرد‌ه‌اند و قبول‌شدگان آزمون وکالت سال ۱۴۰۱ نیز طبق اعلام مسئولان در فروردین سال جاری کارآموزی خود را شروع می‌کنند.»

گفتنی‌ست درحالی که پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۰ مرکز کاشناسان رسمی قوه قضاییه هنوز کارآموزی خود را شروع نکرده‌اند،‌ این مرکز در نظر دارد تا آزمون دیگری را در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۲) به صورت مشترک با کانون کارشناسان رسمی برگزار کند.

  • منبع
  • اختبار

۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید