امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 267662
۷۲۳
۱
۰
نسخه چاپی
محمدجواد ظریف

پولشویی از سوی گروه‌های مواد مخدری و فسادهای موجود در کشور صورت می‌گیرد

پولشویی از سوی گروه‌های مواد مخدری و فسادهای موجود در کشور صورت می‌گیرد ضمن اینکه افرادی که فرار مالیاتی دارند هم در مسیر پولشویی فعال هستند

پولشویی از سوی گروه‌های مواد مخدری و فسادهای موجود در کشور صورت می‌گیرد
 

حقوق نیوز - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: سؤالات نمایندگان ملت در نشست این کمیسیون بسیار گسترده بود به طوری که از فعالیت وزارت خارجه در حوزه‌های اقتصادی تا روابط با همسایگان و تعیین سفرا را شامل می‌شد.
وی افزود: سؤالات نمایندگان ملت بسیار مفید بود، تعدادی از سؤالات در خصوص پولشویی بود و من اعلام کردم که حرف‌هایم در این خصوص کاملاً واضح است و برخی از حرف‌هایی که در صحبت من وجود نداشت، از سوی برخی افراد دیگر مطرح شده ا ست.
وی ادامه داد: ‌من به عنوان فردی که همواره از نظام جمهوری دفاع کرده‌ام و همه جا واقعیت‌ها را گفته‌ام اعلام می‌کنم که این واقعیت که پولشویی در ایران به مانند همه کشورها وجود دارد به معنای همراهی ما نیست. مهم آن است که با پولشویی برخورد لازم صورت گیرد.
ظریف افزود: پولشویی از سوی گروه‌های مواد مخدری و فسادهای موجود در کشور صورت می‌گیرد ضمن اینکه افرادی که فرار مالیاتی دارند هم در مسیر پولشویی فعال هستند. 
وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که با تصویب لوایحی که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی داده شده است بتوانیم جلوی رخنه این کار را بگیریم، البته گروه‌هایی ممکن است منافعی داشته باشند و به دنبال فضاسازی علیه این کار باشند.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید