امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 268996
۵۹۴
۱
۰
نسخه چاپی
سخنگوی وزارت امور خارجه

پیشنهاد ظریف برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی جدی و مسبوق به سابقه است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد محمدجواد ظریف برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی را جدی و مسبوق به سابقه خواند

پیشنهاد ظریف برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی جدی و مسبوق به سابقه است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

پیشنهاد ظریف برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی جدی و مسبوق به سابقه است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد محمدجواد ظریف برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی را جدی و مسبوق به سابقه خواند.

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی در این ارتباط تاکید کرد: وزارت امور خارجه ایران در چارچوب وظایف خود آمادگی دارد برای تبادل افرادی که توسط قوه قضائیه با اتهامات مشخص محکوم و در ایران زندانی شده‌اند، در برابر آزادی تمامی ایرانیان زندانی در آمریکا که به اتهامات غیر قانونی نقض تحریم‌ها و نیز قرار منع تعقیب کسانی که با فشار ایالات متحده یا به اتهام واهی نقض تحریم‌های غیر قانونی آمریکا در کشورهای مختلف بازداشت شده‌اند، اقدام کند.

موسوی واکنش شتابزده مقامات آمریکایی و درخواست آزادی یکطرفه زندانیان آمریکایی را نشان‌دهنده عدم درک درست آنان از مفاهیم مذاکره، توافق و تبادل خواند که ثابت می‌کند آنان در ادعاها و تبلیغات ماه‌های گذشته خود کمترین صداقتی ندارند.

وی بار دیگر تاکید کرد اگر اراده‌ای در رژیم آمریکا وجود داشته باشد، پیشنهاد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران واضح است و نیاز به هیچ‌گونه تفسیر و تاویلی ندارد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید