امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 276388
۴۷۲
۱
۰
نسخه چاپی

پیگیری قضایی درباره استفاده برخی از عوامل شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان

دادستان آبادان از انجام تحقیقات دستگاه قضایی در زمینه استفاده برخی از عوامل شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان خبر داد

پیگیری قضایی درباره استفاده برخی از عوامل شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان

پیگیری قضایی تزریق واکسن پاکبانان به مدیران شهرداری آبادان

دادستان آبادان از انجام تحقیقات دستگاه قضایی در زمینه استفاده برخی از عوامل شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان خبر داد.

حمید مرانی‌پور با اشاره به دریافت واکسن سهمیه پاکبانان آبادان توسط برخی اعضای شورای شهر و شهرداری اظهار کرد: موضوع استفاده برخی از عوامل شهرداری از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان زحمتکش، در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هر چند مصاحبه‌هایی از سوی شهردار و رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص انجام شده اما دستگاه قضایی، تحقیقات میدانی و نامحسوس خود توسط مراجع مختلف در سطح شهرستان آبادان را آغاز کرده است و این تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان آبادان گفت: پس از بررسی دقیق موضوع به همراه مستندات، چنانچه برای دستگاه قضایی احراز شود که هر شخص حقیقی یا حقوقی از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کرده و به جای پاکبان، خود را واکسینه کرده است و پاکبان را از حقوق اجتماعی و حقوقی که در قانون اساسی برای وی در نظر گرفته شده، محروم کرده است؛ برخورد قانونی خواهد شد.

مرانی‌پور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز است و هیچگونه مسامحه‌ای در این زمینه نخواهیم داشت، افزود: اگر افراد دیگری در این خصوص تبانی‌ کرده باشند نیز دستگاه قضایی در راستای اعمال حقوق عامه، بدون مماشات با آن افراد برخورد لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید