امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 285049
۱۹۳
۱
۰
نسخه چاپی

چند کاربرد بی نظیر مایع ظرفشویی در خانه که باید بدانید

مایع ظرفشویی از آنجایی که شوینده ملایمی است جایگزین بسیار خوبی برای شوینده های شیمیایی قوی تر است. مایع ظرف‌ شویی یکی از موادی است که در همه خانه یافت خواهد شد، در واقع این مایع یک جز جدانشدنی از آشپزخانه در هر خانه‌ای بشمار می‌رود. اما یادتان باشد این ماده تنها برای برق انداختن بر روی ظرف‌شویی و ظروف نیست...

چند کاربرد بی نظیر مایع ظرفشویی در خانه که باید بدانید

مایع ظرفشویی از آنجایی که شوینده ملایمی است جایگزین بسیار خوبی برای شوینده های شیمیایی قوی تر است.

مایع ظرف‌ شویی یکی از موادی است که در همه خانه یافت خواهد شد، در واقع این مایع یک جز جدانشدنی از آشپزخانه در هر خانه‌ای بشمار می‌رود.

اما یادتان باشد این ماده تنها برای برق انداختن بر روی ظرف‌شویی و ظروف نیست و می‌توان از این ماده شوینده برای نقاط مختلفی بهره برد.

موارد مصرف و کاربرد مایع ظرف شویی

مایع ظرف شویی از آنجا که شوینده ای ملایم است جایگزینی خوب برای شوینده های شیمیایی قوی است.

لکه های چربی روی لباس ها را با مایع ظرف شویی پاک کنید: اگر روی لباس شما لکه چربی ایجاد شد ابتدا مقداری مایع ظرف شویی روی آن مالیده و سپس آن را با آب بشویید، از این راه برای پاک کردن لکه روی هر نوع پارچه ای استفاده می شود، همچنین این روش برای لکه های روی یقه پیراهن عالی است.

کف سرویس بهداشتی و آشپزخانه را با مایع ظرف شویی بشویید.

مبلمان فلزی خود را با مایع ظرف شویی تمیز کنید: برای شستن و تمیز کردن مبلمان فلزی از یک سطل آب گرم و مقداری مایع ظرف شویی استفاده کنید.

زیور آلات خود را با مایع ظرف شویی براق کنید: مقداری مایع ظرف شویی داخل آب گازدار ریخته و زیور آلات خود را 5 دقیقه داخل آن قرار داده و سپس با مسواک تمیز کنید تا مثل روز اول براق و درخشان می شود.

شانه و برس خود را تمیز کنید: یک قطره از مایع ظرف شویی داخل آب گرم بریزید تا مایع ظرف شویی تمام کثیفی ها و لباس هایی که به خاطر ظرافت باید با دست شسته شوند را بشوید.

میوه ها را ضد عفونی کنید: سه قطره مایع ظرف شویی را داخل سرکه ریخته و از آن برای ضد عفونی کردن میوه ها استفاده کنید.

لکه های روی فرش یا موکت را با دستمال آغشته به مایع ظرف شویی و آب از بین ببرید.

  • منبع
  • باتو

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید