امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 269924
۹۰۲
۱
۰
نسخه چاپی
دادستان کل کشور

کشف حجاب جرم مشهود است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آن برخورد می کنند

دادستان کل کشور گفت:‌ افرادی که کشف حجاب می کنند یا عامل کشف حجاب هستند جرم مشهود مرتکب شده اند و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مطابق آموزه های اسلامی و قرآن مکلف به برخورد با آنان است

کشف حجاب جرم مشهود است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آن برخورد می کنند
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

کشف حجاب جرم مشهود است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آن برخورد می کنند

دادستان کل کشور گفت:‌ افرادی که کشف حجاب می کنند یا عامل کشف حجاب هستند جرم مشهود مرتکب شده اند و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مطابق آموزه های اسلامی و قرآن مکلف به برخورد با آنان است.

حجت الاسلام محمد جواد منتظری روز سه شنبه در پایان نشست شورای اداری شهرستان ساوه در جمع اصحاب رسانه، افزود: کشف حجاب و ترویج بی عفتی در جامعه از ترفندهای دشمنان برای شکستن خطوط قرمز نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند در جامعه انگشت شمار هستند و نباید این موضوع را بزرگنمایی کرد زیرا حجاب مسئله‌ای قرآنی و دینی است که در بطن جامعه نهادینه شده و مردم مسلمان کشور به خصوص زنان آن را پذیرفته اند.

دادستان کل کشور گفت: حجاب مسئله اعتقادی است اما دشمنان با اجیر کردن عده‌ای غافل و صرف هزینه، می‌کوشند که رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه ترویج شود و دستگاه قضائی با قاطعیت تمام با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: نظام اسلامی در برابر این ترفندهای دشمن منفعل نیست و کوتاه نمی‌آید.

دادستان کل کشور در جریان سفر خود به ساوه در مزار شهدای سید علی اصغر این شهرستان حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

شرکت در نشست شورای اداری ساوه، بازدید از واحدهای صنعتی ساوه و دیدار با کارکنان دستگاه قضائی ساوه از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید