امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 272409
۶۸۸
۱
۰
نسخه چاپی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل

کشف ۱۰ هزار اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف ۱۰ هزار اسپری خوشبوکننده با برچسب تقلبی ضدعفونی کننده خبر داد.

کشف ۱۰ هزار اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در اردبیل
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف ۱۰ هزار اسپری خوشبوکننده با برچسب تقلبی ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در این خصوص اظهار کرد: بر اساس شکایت‌های مکرر مردمی در مورد تقلب در فروش اسپری‌های خوشبو کننده با برچسب اسپری ضدعفونی کننده، با انجام تحقیقات نامحسوس و پیگیری‌های لازم محل مورد نظر شناسایی و تیم گشت مشترک با حضور رئیس شعبه سیار، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های اولیه تعداد ۱۰ هزار عدد اسپری خوشبوکننده که برچسب اسپری ضدعفونی کننده داشتند کشف و ضبط شد و پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل همچنین در مورد پلمب انبار یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی، گفت: با دریافت گزارش مردمی در مورد احتکار ماسک و دستکش در یکی از شرکت‌های لوازم بهداشتی، گشت مشترک به بررسی موضوع پرداخت و تعداد ۲۱۴ هزار عدد دستکش طبی از محل گزارش کشف و پلمب شد و پرونده نیز در حال رسیدگی است.

رحیمی آذر همچنین از کشف و ضبط تعداد ۱۵ هزار جفت دستکش و ۶۷۸ عدد مواد ضدعفونی کننده خبر داد و تصریح کرد: رئیس شعبه حاضر در گشت، دستور قضایی برای توزیع اقلام مکشوفه در شبکه توزیع از طریق دانشگاه علوم پزشکی را صادر و پرونده متخلفین نیز برای سیر مراحل قانونی به یکی از شعب تعزیرات ارجاع شد.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید