امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 262945
۸۵۷۶۱
۱
۰
نسخه چاپی

گروه عکاسی دیلی ورلد

گروه تلگرامی «دیلی ورلد» سه سال پیش با هدف معرفی و انتشار تازه های حوزه عکاسی در زمینه تکنولوژی، جشنواره ها، مجلات و کتاب های عکاسی و همچنین معرفی عکاسان پیشرو داخلی و خارجی و توجه به عکاسان جوان و خوش فکر راه اندازی شد.

گروه عکاسی دیلی ورلد
 

به گزارش حقوق نیوز  اولین نمایشگاه عکس گروهی اعضاء گروه تلگرامی «دیلی ورلد» ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶ در فرهنگسرای سرو تهران افتتاح خواهدشد همزمان با مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مراسم رونمایی از مجله «عکس نگاشت» و همچنین سایت این گروه نیز برگزار می شود.

مجله «عکس نگاشت» و عکس‌هایی که در این نمایشگاه گروه تلگرامی «دیلی ورلد» به نمایش گذاشته خواهد شد، اتفاق مربوط به یک گروه تلگرامی به نام «دیلی ورلد» می‌شود که سه سال از فعالیت آن می‌گذرد. این گروه به طور تخصصی در حوزه عکاسی و تا حدودی در حوزه سینمای مستند فعالیت می‌کند، اعضای گروه استادان و مدرسان رشته عکاسی در دانشگاه‌‌های مختلف، عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی (که با گوشی تلفن همراه عکاسی می‌کنند) هستند و فضایی کاملا عکاسانه برقرار است. عکس‌هایی که در مجله چاپ شده و همزمان در نمایشگاه نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند، مربوط به اعضای این گروه است. هزینه‌های چاپ این کتاب نیز توسط خود عکاسان تامین شده است، عکس‌های حاضر در مجله و نمایشگاه «۱۳۵ فریم از ۱۳۵ عکاس می باشد که در نهایت ۳ عکس به لحاظ کیفی حذف شدند. در مجموع مجله عکس «عکس نگاشت» با ۱۳۱ فریم از ۱۳۱ عکاس است که در حاشیه نمایشگاه رونمایی شود.»

مجله عکس در شش فصل که شامل عکاسی خیابانی، ورزشی، تئاتر، مستند، مینیمال و خبری است.

گروه تلگرامی «دیلی ورلد» سه سال پیش با هدف معرفی و انتشار تازه های حوزه عکاسی در زمینه تکنولوژی، جشنواره ها، مجلات و کتاب های عکاسی و همچنین معرفی عکاسان پیشرو داخلی و خارجی و توجه به عکاسان جوان و خوش فکر راه اندازی شد. در طول این مدت علاوه بر انتشار رویدادهای پیرامون عکاسی، تجزیه و تحلیل رسانه های داخای و خارجی در مناسبت های مشخص به لحاظ استفاده مناسب از عکس در صفحه نخست از دیگر اقداماتی بود که در این گروه انجام شد. نگارش یادداشت های مرتبط با عکاسی بخصوص عکاسی خبری و مستند، دعوت از اساتید عکاسی و اعضا، انجمن های صنفی عکاسی و بحث و تبادل نظر پیرامون اتفاقات حوزه عکاسی و گاها فیلم از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سه سال راه اندازی گروه تلگرامی دیلی ورلد می باشد.

در این نمایشگاه آثاری از محمدحسین نیکوپور، عکاس شیرازی به همراه دیگر عکاسان کشور و برخی هنرمندان آلمان، اتریش، هلند و عراق در معرض نمایش گذاشته می شود .

 نمایشگاه تا ۱۷ ابان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ دایر می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید