امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283991
۱۶۳
۱
۰
نسخه چاپی

گزارش مسمومیت در مدرسه دخترانه اصفهان

آموزش‌وپرورش استان اصفهان درباره اخبار منتشرشده درمورد دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد که دچار مسمومیت شدند، توضیحاتی ارائه کرد

گزارش مسمومیت در مدرسه دخترانه اصفهان

امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ حادثه مسمومیت دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه شاهد خیابان مطهری اصفهان، خبرساز شد. نیروهای اورژانس در مدرسه حضور یافتند و اتوبوس آمبولانس برای انتقال دانش‌آموزان به مرکز درمانی اعزام شد.

بر این اساس جلال سلمانی، سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: پس از بررسی و معاینات لازم، حال دانش‌آموزان مساعد بوده و علت این موضوع در حال بررسی است.

سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: والدین و دانش‌آموزان از توجه به اخبار دروغ و شایعه‌ها که با هدف ایجاد دلهره و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است، بپرهیزند و آرامش خود و فرزندانشان را حفظ کنند.

  • منبع
  • ایمنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید