امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 269074
۴۷۳
۱
۰
نسخه چاپی
نماینده مردم قم در مجلس در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید

۶۳ درصد واردات نهاده‌های دامی در اختیار یک شخص است

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید در دانشگاه قم گفت: ۶۳ درصد واردات نهاده‌های دامی در اختیار یک شخص است، هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند

۶۳ درصد واردات نهاده‌های دامی در اختیار یک شخص است
 

پایگاه خبری حقوق نیوز

 ۶۳ درصد واردات نهاده‌های دامی در اختیار یک شخص است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید در دانشگاه قم گفت: ۶۳ درصد واردات نهاده‌های دامی در اختیار یک شخص است، هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز به روز واردات کالاهای مصرفی که در کشور نمونه آن وجود دارد و یا توان تولیدش را داریم، بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: عده‌ای با سنگ انداختن جلوی راه سرمایه‌گذار داخلی و ایجاد موانع بزرگ برای آن‌ها سبب فراری شدن آن‌ها می‌شوند و در مقابل برای سرمایه گذار خارجی فرش قرمز پهن می‌کنند. سرمایه گذار یا حاضر به سرمایه گذاری در کشور نمی‌شود و یا در میانه راه، کار را رها کرده و مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنند.

امیر آبادی اظهار داشت: ۶۳ درصد واردات نهاده‌های دامی در اختیار یک شخص است و باید مشخص شود که چرا این قدرت به این شخص داده شده است. قدرت این شخص به حدی رسیده که هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی‌تواند با او برخوردی کند زیرا نهاده‌های دامی کشور با مشکل جدی روبرو می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اراده‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور وجود ندارد، تعریف درستی از اقتصاد مقاومتی در کشور انجام نگرفته است و قوانین درستی برای اجرای آن به تصویب نرسیده است.

وی گفت: قاچاق، مالیات و عدم حمایت‌های بانک‌ها از جمله موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است و تا این موانع برطرف نشود، اقتصاد مقاومتی اجرایی نخواهد شد.

  • منبع
  • مهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید