امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 281800
۳۵۷
۱
۰
نسخه چاپی

۲۰ پیشنهاد خوشمزه و خلاقانه برای خوردن کره بادام زمینی

۲۰ پیشنهاد خوشمزه و خلاقانه برای خوردن کره بادام زمینی

روش های متنوعی برای خوردن بادام زمینی در این مقاله آورده شده که بسیار خوشمزه هستند. علاوه بر خواص کره بادام زمینی طعم خاص و ویژه ان باعث می شود کره بادام زمینی طرفداران زیادی داشته باشد. اما خوردن کره بادام زمینی با نان تست می تواند خسته کننده باشد و از خود بپرسید کره بادام زمینی را با چه چیزی می توان خورد؟

در ادامه 20 روش آورده شده که با کره بادام زمینی چی درست کنیم و کره بادام زمینی را با چی بخوریم تا خوشمزه تر باشد.

کره بادام زمینی جزو غذاهایی که می توان با معده خالی خورد می باشد بنابراین گزینه مناسبی برای صبحانه است.

کره بادام زمینی با چه چیزی خورده شود؟

در این مقاله، 20 روش خلاقانه خوشمزه برای استفاده از کره بادام زمینی برای شما آورده شده است.

1. کف قیف بستنی را با یک لایه کره بادام زمینی بپوشانید

کره بادام زمینی یک لایه شور ایجاد می کند که مانع از ریختن بستنی آب شده از قیف بستنی شده و طعم باورنکردنی به آن می دهد.

2. با کره بادام زمینی سس سالاد درست کنید

یک روش هوشمندانه برای استفاده از بادام زمینی باقیمانده در انتهای شیشه کره بادام زمینی است. مواد لازم برای تهیه این سس عبارتند از زنجبیل،‌ روغن کنجد، آب لیمو ترش. آن را داخل شیشه بریزید، در آن را بگذارید و خوب تکان دهید. هیچ چیز هدر نمی رود، به علاوه این که می توانید آن را مستقیما روی سالاد بریزید.

3. کره بادام زمینی را روی پنکیک، وافل و کرپ بریزید

کره بادام زمینی نسبت به شربت شیرینی کمتری دارد و در عین حال مملو از پروتئین است. یک نکته مثبت این است که کره بادام زمینی مانند شربت روان نیست و از روی وافل نمی ریزد، بنابراین می توانید آن را به عنوان میان وعده با خود بیرون ببرید.

4. به جای کره از کره بادام زمینی استفاده کنید

نکته جالب این است که شما می توانید ترکیب 50/50 از کره بادام زمینی و روغن را به جای کره در تهیه غذا و دسر استفاده کنید. این کار باعث می شود که طعم لذیذ و غنی کره بادام زمینی به هر چیزی که می پزید، اضافه شود.

5. با کره بادام زمینی دسر پیتزا درست کنید

روی نان پیتزا یک لایه کره بادام زمینی بزنید، سپس روی آن کیوی تازه، انواع توت، موز، دانه های کاکائو، تکه های نارگیل، بادام زمینی و هر چیزی که دوست دارید قرار دهید.

6. کره بادام زمینی را با میوه ترکیب کنید

کره بادام زمینی را می توان با انواع میوه خورد. برای صبحانه افزودن کره بادام زمینی به میوه هایی مثل سیب و موز بسیار عالی و خوشمزه خواهد بود.

7. کره بادام زمینی را بر روی پاپ کورن بریزید

کره بادام زمینی را با کره گرم کنید، آن را بر روی دانه های پاپ کورن بریزید و در نهایت کمی نمک، فلفل و غیره به روی آن بپاشید. برای یک میان وعده خوشمزه، شما می توانید نمک و فلفل را با دارچین و شکر جایگزین کنید. فقط دستمال کاغذی فراموش نشود!

8. کره بادام زمینی را با اسموتی مخلوط کنید

آن را به صورت یک کره بادام زمینی و ساندویچ ژله ای در نظر بگیرید. اگر طرفدار ژله انگور هستید، انگورهای یخ زده و شیر بادام را در آن بریزید. اگر به مربای توت فرنگی یا موز تازه یا برش های سیب علاقه دارید، افزودن آن ها یک ایده عالی است.

9. به عنوان پاک کننده آدامس از آن استفاده کنید

این یک کاربرد خوراکی نیست، اما کرده بادام زمینی در زمینه پاک کردن آدامس بی نظیر عمل می کند. اگر در فرش، لباس یا مبلمان تان آدامس گیر کرده است، آن را کاملا با کره بادام زمینی بپوشانید. چند دقیقه صبر کنید تا کره بادام زمینی جادوی خود را عمل کند.

10. آن را به هوموس اضافه کنید

دفعه بعد که هوموس خانگی درست می کنید، کره بادام زمینی را جایگزین تاهینی کنید. آن را بر روی تست با برش های سیب، موز یا انواع توت قرار دهید و در نهایت کمی دارچین روی آن بزنید.

11. مافین بپزید

درست کردن مافین های کره بادام زمینی بسیار راحت است.

12. برگر الویس بخورید

 این همبرگر که کمتر شناخته شده است به طرز تکان دهنده ای خوب است – فقط به جای (یا علاوه بر) دیگر چاشنی های تند، کره بادام زمینی را روی نان خود پخش کنید. اگر در آنجا هم بیکن وجود دارد، قول می‌دهیم از این بابت عصبانی نشوید.

13. شکلات و کره بادام زمینی

شکلات و کره بادام زمینی؟ همیشه یک ترکیب خارق العاده است.

14. فراستینگ را با کره بادام زمینی غلیظ کنید

آیسینگ کرده بادام زمینی روی نان موز یا به عنوان فراستینگ بر روی کیک ایده عالی است. کیک را خوشمزه می کند.

15. کوکی های خانگی کره بادام زمینی درست کنید

برای تهیه یک دسر فوق العاده، دو عدد نان تست بردارید و بین آن ها ژله و بادام زمینی مورد علاقه خود را بزنید.

16. گرانولا با کره بادام زمینی

 به جای خرید گرانولا در خواربارفروشی، خودتان درست کنید. با این کار در پول صرفه جویی خواهید کرد و کنترل کاملی بر مواد تشکیل دهنده خواهید داشت!

17. کره بادام زمینی را با مرغ بخورید

کره بادام زمینی یک سس خوشمزه و غلیظ برای مرغ است، اما شما می توانید آن را با سیر، لیموترش و سس سویا مخلوط کنید تا مرغ در یک ترکیب خوشمزه ماریناد شود.

18. کره بادام زمینی یک ترکیب عالی با جو دوسر

صبحانه با جو دوسر بسیار عالی و مقوی است. ترکیب کره بادام زمینی و جو دوسر میزان پروتئین را افزایش خواهد داد، علاوه بر این با میوه، ادویه یا دانه های مختلف طعمی بی نظیر ایجاد می شود.

19. کره بادام زمینی با عسل را امتحان کنید

کره بادام زمینی را با ماست، دارچین و کمی عسل یا شیره افرا مخلوط کنید. برش های سیب، کرفس را با آن آغشته کنید یا روی نان تست را با تکه های موز و نارگیل بمالید.

20. کره بادام زمینی را با نودل میل کنید

به دلیل طعم شور، آجیلی و بافت خامه ای مانندی که دارد، نودل های آسیایی با طعم سس بادام زمینی ترکیبی فوق العاده است. بهترین نکته این است که شما می توانید نودل را به صورت سرد یا گرم سرو کنید.

  • منبع
  • مینویسم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید