امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278123
۱۳۸۵
۱
۰
نسخه چاپی

گیاه بامبو و خوش شانسی | علم فنگ شویی در مورد بامبو

از آنجایی که  این گیاه به عنوان یک نمونه زنده از عناصر فنگ شویی آب، چوب و زمین است. هنگامیکه این گیاه در گلدان و در جای مناسبی قرار می‌گیرد دو عنصر دیگر (آتش و فلز) را با خود به ارمغان می آورد که این یعنی تکمیل تعادل عناصر پنج گانه فنگ شویی. این گیاه یکی از مهمترین گیاه‌ها در بحث فنگ شویی می باشد.

گیاه بامبو

گیاه بامبو

گیاهی که امروز به بامبو یا بامبو خوش شانس معروف است. به اسامی تجاری دیگری مانند دراسینای روبانی، بلژیکی همیشه سبز، یا گیاه روبانی و بالاخره بامبو خوش شانس شناخته می شود.

این گیاه بومی کامرون در مناطق استوایی غرب آفریقا و نواحی کوچکی از آسیای جنوب شرقی است. این گیاهان در بوته های به هم فشرده رشد می کنند و ارتفاعی بالاتر از ۱.۵ متر می توانند داشته باشند. 

گونه های مختلفی از دراسیناها در خانه ها نگهداری می شوند و بسیار مقاومت از خودشان نشان می دهند. و امروزه بامبوها به دلیل سادگی نگهداری و زیبایی نسبی بسیار پرطرفدار هستند.

علاوه بر اینها از آنجا که در فرهنگ فنگ شویی معتقدند که این گیاه شانس به ارمغان می آورد بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. چنانچه علاقه به نگهداری و پرورش گیاه بامبو دارید اینجا را کلیک کنید. 

علم فنگ سویی وگیاه بامبو

علم فنگ شویی و بامبو

فنگ شویی که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به‌طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد.

از آنجایی که  این گیاه به عنوان یک نمونه زنده از عناصر فنگ شویی آب، چوب و زمین است. هنگامیکه این گیاه در گلدان و در جای مناسبی قرار می‌گیرد دو عنصر دیگر (آتش و فلز) را با خود به ارمغان می آورد که این یعنی تکمیل تعادل عناصر پنج گانه فنگ شویی.

این گیاه یکی از مهمترین گیاه‌ها در بحث فنگ شویی می باشد. که به راحتی می‌توانید در خانه خودتان بزرگ نمایید. بحث فنگ شویی ادعا می‌کند، بامبو انرژی مثبت را جذب و به خانه شما هدیه می دهد.

آن چیزی که در فنگ شویی درباره این گیاه به چشم می‌خورد تعداد این گیاه است. تعداد این گیاه عامل تعیین کننده میزان انرژی است که در خانه و یا محل کار شما به وجود می‌آورد.

معانی تعداد گیاه بامبو

معانی تعداد گیاه بامبو

عدد یک

یک گیاه بامبو را در گلدان قرار می‌دهید و با رسیدگی به آن برگ‌هایش زیاد می‌شود، عدد یک در این گیاه به معنی یک زندگی قوی به همراه رفاه است.

معمولا برای کسب و کارهایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند یک عدد از این گیاه به هدیه برده می شود. بعضی از انواع این گونه، در کنار برگهای سبز، گلهای سفید رنگی نیز دارند که معطر هستند.

عدد دو

افراد در چین برای ابراز عشق و علاقه خود به طرف مقابل، دو عدد از این گیاه را هدیه می‌دهند.در فنگ شویی عدد دو در این گیاه باعث دوبرابر شدن خوش شانسی می شود.

عدد سه

سه عدد از گیاه بامبو ترکیب بسیار مناسبی می باشد، که به ترتیب عمر طولانی، ثروت و ارتقاء شغلی را به ارمغان می آورد.

عدد چهار

در چین به هیچ وجه نمیتوانید تعداد 4عدد بامبو را در خانه و یا محل کار فردی ببینید، چون اعتقاد دارند این عدد در گیاه بامبو مرگ را برای فرد می آورد و این نشانه خوبی نمی باشد. 

هچنین هدیه دادن این تعداد بامبو، یک نوع بی ادبی در آن کشور تلقی می شود.

عدد پنج

عدد پنج در این گیاه آورنده ثروت است. همانطور که می‌دانید ثروت هم از جنبه مالی و هم از جنبه معنوی مورد نظر این بحث بوده است. روابط سالم، شغل سالم و خوب و چیزهای دیگر می‌تواند نمونه هایی از ثروت برای فرد باشد.

عدد شش

 در چین آوای کلمه شش همانند آوای خوش شانسی است. شش ساقه از این گیاه رفاه و راه های رسیدن به ثروت را به افراد خانواده هدیه می‌دهد.

عدد هفت

هفت عدد از این گیاه، سلامتی را به شما ارمغان خواهد داد.

نماد گیاه بامبو

در چین این گیاه نماد قدرت است. دراین کشور بامبو به عنوان zhu,fu,gwey نیز شناخته می شود.

• Gwey: قدرت و افتخار

• Fu :شانس و اقبال

• Zhu :رونده

  • منبع
  • دانش یوگا
  • همه چیز بدانیم
  • ویکی پدیا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید