امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 277306
۳۴۵
۱
۰
نسخه چاپی

سفیر ایران در ارمنستان با دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد

سفیر ایران در ارمنستان با دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد

دیدار دادستان کل کشور با سفیر ایران در ارمنستان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، صبح امروز ۲۱ تیرماه، عباس بدخشان ظهوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل و فوائدی رئیس اداره پیگیری های ویژه دفتر دادستانی کل در امور بین الملل نیز حضور داشتند سفیر کشورمان گزارشی از حوزه ماموریت خود را به استحضار دادستان کل کشور رسانیده و مراتب دعوت دادستان کل کشور ارمنستان از دادستان کل جمهوری اسلامی ایران را برای سفر به آن کشور و بررسی مسائل قضایی دو کشور تقدیم کرد.

دادستان کل کشور در این دیدار با اشاره به رابطه خوب میان ایران و ارمنستان، بر توسعه هرچه بیشتر مناسبات دو طرف علی الخصوص مناسبات حقوقی و قضایی اظهار تمایل و علاقه‌مندی کرد.

ارمنستان از جمله کشورهایی است که بسیاری از مسافران ایرانی به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند و دولت ارمنستان تلاش‌های گسترده‌ای را برای توسعه صنعت گردشگری خود انجام داده است، لذا حفظ حقوق شهروندان و مسافران ایرانی و حل کردن مسائل قضایی میان دو کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید