امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 277276
۴۴۲
۱
۰
نسخه چاپی
فرمانده کل ارتش

ارتشی که با قاطعیت در مقابل دشمن می ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد

امیر سرلشکر موسوی گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد

 ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد

تلاش خوبی برای مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است

امیر سرلشکر موسوی گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد، گفت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود کارش عبادت است و خانواده ارتشی که همراه  اوست در این ثواب شریک است و آنها حقیقتا شایسته بهترین ها هستند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و  والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آن ها حضور به موقع در صحنه است. وقتی قرار است پای نظام بایستد و تودهنی به دشمن بزند حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه ها حضور گسترده  کارکنان ارتش و خانواده های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد دراین اقدام ارزشمند شرکت کردند.

امیر سرلشکر موسوی، ارتش را مصداق بارز اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم دانست و گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد و امروز بحمد الله با برنامه ریزی و همت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

انتهای پیام

  • منبع
  • ایسنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید