امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283228
۴۸۳
۱
۰
نسخه چاپی

دختران در مسافرات چه لباس هایی بپوشند؟

دختران در مسافرات چه لباس هایی بپوشند؟

لباس مسافرت دخترانه باید چگونه انتخاب شود و چه نکاتی در انتخاب لباس دخترانه در سفر باید در نظر گرفته شود. در این مقاله به معرفی انواع نکات و استایل‌های راحت برای بانوان در سفر پرداخته شده است.

همانطور که می‌دانید یکی از نکات مهم در سفر برای این که بتواند نهایت لذت را ببرید، انتخاب لباس مسافرت دخترانه راحت است.

در صورتی که لباس نامناسب در سفر انتخاب کنید، قطعا لذت زیادی از سفر نخواهید برد. با شروع شدن تابستان و گرم شدن هوا بسیاری از مردم قصد سفر می‌کنند و برای تفریح و رفع خستگی کار ترجیح می‌دهند چند روزی را به سفر بروند. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای اکثر مسافران اهمیت دارد، راحتی سفر است که دغدغه بسیاری از مردم در هنگام سفر می‌باشد.

بهتر است بدانید که باید بین مد و راحتی در سفر یکی را انتخاب کنید و قطعا توصیه می‌شود راحتی را مد نظر قرار دهید. در صورتی که یک لباس راحت انتخاب کنید، شرایط این را دارید که از مسافرت خود نهایت لذت را ببرید.

اگرچه گرفتن عکس‌های زیبا در هنگام سفر و جذاب به نظر رسیدن بسیار مهم است، اما به طور کلی باید راحتی را در اولویت اول خود قرار دهید و سعی کنید لباس‌های راحت را بر لباس‌هایی که شیک هستند اما زیاد راحت نیستند ترجیح دهید.

با این حساب، به خاطر داشته باشید که برخی از لباس‌ها در عین زیبایی نمی‌توانند راحت باشند و این لباس زیبا و راحت افسانه‌ای نیست. حتما اکنون این سوال در ذهن شما مطرح است که معیارهای دیگر در انتخاب لباس مسافرتی زنانه چیست. با ما همراه باشید.

یک لباس از جنس کتان انتخاب کنید

یکی از مشکلات جدی در سفر، به ویژه در فصول گرم، تعرق بدن است. عرق کردن لباس‌های شما را کثیف و بدبو می‌کند و حتی اگر از دئودورانت‌ها و اسپری‌های ضد تعریق استفاده کرده‌اید، باز هم احساس گرما می‌کنید و نیاز به حمام دارید. این مشکل زمانی تشدید می‌شود که لباس‌های شما قابل تنفس نیستند.

متأسفانه بیشتر لباس‌های روزمره مانند کت و شلوار از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و ترکیبی از الیاف طبیعی که به اندازه کافی عرق نمی‌کنند تولید شده است، بنابراین دمای بدن شما نمی‌تواند از بین برود و احساس گرمای بیشتری می‌کنید.

اما اگر از پارچه‌های قابل تنفس مانند نخ و کتان استفاده می‌کنید ، گرمای بدن شما از پارچه عبور می‌کند و دیگر احساس گرما نمی‌کنید. بنابراین یک کت یا پیراهن یا شلوار کتان رنگ روشن می‌تواند یک لباس زیبا و راحت برای سفر شما باشد زیرا کمتر عرق می‌کند و احساس خنکی بیشتری خواهید داشت.

لباس بلند به همراه یک کت چرم

بسیاری از بانوان تصور می‌کنند در انتخاب لباس مسافرتی دخترانه باید به سراغ لباس‌های مردانه بروند تا احساس راحتی کنند. در نتیجه این امر بانوان به سراغ کت کوتاه به همراه شلوارهای گشاد می‌روند. این لباس‌ها با این که به علت گشاد بودن، راحت هستند ولی زیاد زیبا و جذاب نیستند و شما می‌توانید لباس‌های بهتری را برای سفر انتخاب کنید.

برای ساختن یک استایل بی‌نظیر در فصل پاییز بهتر است یک کت چین دار بلند را به همراه یک کت چرمی امتحان کنید. این ترکیب جذاب را بسیاری از بانوان که علاقمند به استایل‌های خاص هستند، انتخاب می‌کنند. در صورتی که کمی گرمتان شود می‌توانید کت چرم خود را درآورده و پیراهن بلند را به تنهایی بپوشید.

ترکیب این لباس از نظر استایل مردانه و زنانه تعادل خوبی دارد و می‌توانید از کت‌های رنگارنگ و جذاب و حتی طرح‌دار و گل‌دار استفاده کنید تا ظاهر شما زیباتر شود.

لباس کاملا نو به سفر نبرید

همه ما لباس‌های محبوب داریم که در آن احساس راحتی می‌کنیم، مانند شلوار جین یا کت، که بخش مهمی از استایل روزمره ما است. بنابراین اگر این لباس‌های راحت و زیبا را در سفر با خود ببریم چه اشکالی دارد؟

یکی از مهم‌ترین توصیه‌های کارشناسان مد در زمینه آماده شدن برای سفر این است که هرگز لباس‌های جدید خود را برای اولین بار در سفر نپوشید زیرا ممکن است این لباس‌ها آن طور که فکر می‌کنید راحت نباشد و سفر را برای شما دشوار کند.

بنابراین، لباس‌های روزمره شما، مانند مانتو، شلوار و حتی کفش، که راحت بودن آن‌ها ثابت شده است، می‌تواند بهترین انتخاب برای سفر شما باشد، زیرا در آن‌ها کاملا راحت خواهید بود و مد شما با اکسسوری مناسب تضمین می‌شود. پس در انتخاب لباس مسافرت دخترانه نیازی به خرید و بردن لباس‌های نو و جدید نیست. با لباس‌هایی که دارد هم می‌توانید در سفر استایل زیبایی بسازید.

انتخاب مانتو مناسب در سفر

در هنگام انتخاب لباس مسافرت دخترانه اولین لباسی که مورد توجه بانوان است، مانتو می‌باشد. در سفر بهتر است به سراغ مانتوهای رسمی و مجلسی نروید زیرا در آن‌ها احساس راحتی نخواهید داشت. بهترین مانتو برای شما مانتو آزاد و بسیار خنک است. یکی از گزینه‌های مناسب برای دختران و زنان، مانتو اورسایز است که برای سفر بسیار مناسب است.

برای بعضی از خانم‌ها که استایل‌های اسپرت را می‌پسندند پیراهن‌های آزاد مردانه نیز گزینه مناسبی خواهد بود. سعی کنید از مانتوهایی با رنگ‌های شاد و پر انرژی به جای رنگ‌های تیره و مات استفاده کنید.

یک نکته مهم در انتخاب مانتو و لباس مسافرت دخترانه این است که از پارچه‌هایی استفاده کنید که دیرتر چروک میشوند و بهترین راه حل برای جابجایی لباس‌ها در سفر استفاده از کاور بجای چمدان است.

انتخاب بلوز و تیشرت دخترانه در سفر

از دیگر لباس‌های پر طرفدار که معمولا در سفر همراه بانوان است، تیشرت‌ها هستند که شدیدا طرفدار دارند. بهتر است در انتخاب تیشرت به سراغ رنگ‌های شاد بروید. با انتخاب بلوز یا تیشرت‌های دارای رنگ خنثی و یا طرح‌دار بهتر می‌توانید استایل بسازید و ست کردن لباس‌ها راحت‌تر است. سعی کنید انتخاب بلوزها و تیشرت‌های رسمی را برای سفر فراموش کنید و بیشتر به سراغ استایل‌های اسپرت بروید.

اگر در طبیعت به تفریح و کمپینگ می‌روید می‌توانید از لباس‌های طرح‌دار یا گل‌دار استفاده کنید، این آیتم‌ها برای عکاسی فوق‌العاده هستند. با پوشیدن این سبک لباس‌ها با طبیعت سازگاری خواهید داشت و این لباس‌ها معمولا برای تمامی اندام‌های زنانه مناسب هستند.

  • منبع
  • کادای

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید