امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279918
۸۳۱
۱
۰
نسخه چاپی

دانلود فیلم های شیلین وودلی Shailenen Woodley

فیلم های شیلین وودلی

شیلین وودلی Shailenen Woodley متولد شهر کالیفرنیا در امریکا است. وودلی برای اولین بار موفق شد در فیلم زادگان برنده جایزه شوپارد و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و برای اکنون شگفت‌ انگیز برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم ساندنس شد. وودلی مدلینگ را در چهار سالگی آغاز کرد و سپس به‌طور حرفه‌ ای در نقش‌ های کوتاه تلویزیون ایفای نقش کرد. او برای ایفای نقش مجموعه درام زندگی مخفی نوجوان آمریکایی به شهرت رسید.

وودلی در فیلم عاشقانه بخت پریشان در نقش نوجوان مبتلا به سرطان، و بئاتریس پریور در سه‌ گانه علمی تخیلی مجموعه سنت‌ شکن مشهور شد. همچنین نامزد دریافت جایزه امی ساعات پربیننده و گلدن گلوب در مجموعه درام دروغ‌ های کوچک بزرگ از شبکه اچ‌ بی‌ او شد. او به عنوان عضو هیئت مدیره کمیته اقدامات سیاسی انقلاب فعالیت داشته است و یک عضو فعال محیط زیست است.

در سال ۲۰۰۵ او نامزد جایزه هنرپیشه جوان شد در بخش: بهترین ایفای نقش در فیلم سینمایی، مجموعه‌های کوتاه یا مخصوص—در فیلم سینمایی جایی که خانه نامیده می‌شد در نقش کالی. او در نقش فلیسیتی مریمین در فیلم فلیسیتی: سرگذشت یک دختر آمریکایی دوباره نامزد جایزه هنر پیشه جوان شد، در این دو فیلم شیلین همراه با جان اشنیدر ظاهر شد.

او در فیلمهای عبور جردن، بدون ردپا، همه ریمند را دوست دارند، اسم من ارل است، سی اس ای و نزدیک به خانه بازی کرده‌است. در سال ۲۰۰۷ وودلی در فیلم پوشش سرد در نقش سارا گاندن، قاتل خواهر کوچکتر قربانی بازی کرد. برای دانلود فیلم های این بازیگر محبوب رسانه نیکی دیلی را دنبال کنید.

معرفی فیلم های شیلین وودلی Shailenen Woodley

1- آخرین نامه از معشوقه شما

دانلود فیلم های شیلین وودلی Shailenen Woodley

فیلم خارجی آخرین نامه از معشوقه شما The Last Letter from Your Lover محصول 2021 کشور کانادا به کارگردانی آگوستین فریزل ژانری عاشقانه دارد. نویسندگی این فیلم عاشقانه را نیک پینه استا اسپالدینگ جوجو مویس بر عهده دارند و بازیگرانی چون شیلین وودلی جو آلوین وندی ناتینگهام ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : یک جفت داستان در هم تنیده که در زمان حال و گذشته اتفاق می‌افتد، الی هاورث، روزنامه‌نگار جاه‌طلبی را دنبال می‌کند که مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانه مخفی را از سال 1965 کشف می‌کند و مصمم می‌شود راز ماجرای ممنوعه را در مرکز خود حل کند. همانطور که او داستان جنیفر استرلینگ، همسر یک صنعتگر ثروتمند، و آنتونی اوهار، روزنامه‌نگار مالی را که برای پوشش خبری او گماشته شده است، فاش می‌کند، داستان عشق خود الی با کمک یک بایگان‌گر جدی و دوست‌داشتنی که به او کمک می‌کند بیشتر را دنبال کند، آشکار می‌شود. نامه ها

2- اسنودن

فیلم خارجی اسنودن Snowden محصول 2016 کشور آمریکا , آلمان , انگلیس , فرانسه به کارگردانی الیور استون ژانری جنایی وو درام دارد. نویسندگی این فیلم را کایران فیتزجرالد (فیلمنامه) الیور استون (فیلمنامه) لوک هاردینگ بر عهده دارند و بازیگرانی چون جوزف گوردون-لویت شیلین وودلی ملیسا لئو ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : ادوارد اسنودن، پیمانکار ارشد که از جامعه اطلاعاتی سرخورده شده است، شغل خود را در آژانس امنیت ملی ترک می کند. او اکنون می‌داند که کوه مجازی از داده‌ها در حال جمع‌آوری است تا همه اشکال ارتباطات دیجیتال را ردیابی کند — نه فقط از سوی دولت‌های خارجی و گروه‌های تروریستی، بلکه از سوی آمریکایی‌های عادی. هنگامی که اسنودن تصمیم می گیرد این اطلاعات طبقه بندی شده را افشا کند، برای برخی خائن، برای دیگران قهرمان و فراری از قانون می شود. برای دانلود فیلم با زیرنویس فارسی کلیک کنید.

3- وفادار (ناهمتا 3)

فیلم خارجی وفادار (ناهمتا 3) Allegiant محصول 2016 کشور آمریکا به کارگردانی رابرت شونتکه ژانری اکشن، جنایی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را نوآ اوپنهایم (فیلمنامه) آدام کوپر (فیلمنامه) بیل کولاژ بر عهده دارند و بازیگرانی چون شیلین وودلی تئو جیمز جف دانیلز ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : پس از افشاگری‌های شوک‌آمیز InSURGENT، تریس باید با فور فرار کند و از دیواری که شیکاگو را در بر می‌گیرد، برود. برای اولین بار، آنها تنها شهر و خانواده ای را که تا به حال شناخته اند ترک خواهند کرد. اکتشافات قدیمی با آشکار شدن حقایق تکان دهنده جدید به سرعت بی معنا می شوند. تریس و چهار باید به سرعت تصمیم بگیرند که می توانند به چه کسی اعتماد کنند زیرا یک نبرد بی رحمانه فراتر از دیوارهای شیکاگو شعله ور می شود که تمام بشریت را تهدید می کند. تریس برای زنده ماندن مجبور می شود در مورد شجاعت، وفاداری، فداکاری و عشق دست به انتخاب های غیرممکن بزند.

4- سنت شکن 1

دانلود فیلم های شیلین وودلی Shailenen Woodley

فیلم خارجی سنت شکن 1 Divergent محصول 2014 کشور آمریکا به کارگردانی نیل برگر ژانری اکشن، جنایی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را ایوان داگرتی (فیلمنامه) ونسا تیلور (فیلمنامه) ورونیکا راث بر عهده دارند و بازیگرانی چون شیلین وودلی تئو جیمز کیت وینسلت ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم : در یک دیستوپیا آینده نگر که در آن جامعه به پنج جناح تقسیم می شود که هر یک فضیلت متفاوتی را نشان می دهند، نوجوانان باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند در جناح خود بمانند یا به جناح دیگری – تا آخر عمر خود تغییر دهند. Tris Prior انتخابی انجام می دهد که همه را شگفت زده می کند. سپس تریس و اعضای جناح همکار او باید از طریق یک فرآیند شروع رقابتی بسیار رقابتی زندگی کنند تا انتخابی را که انجام داده اند انجام دهند.

آن‌ها باید تحت آزمایش‌های شدید فیزیکی و روان‌شناختی قرار بگیرند که همه آنها را متحول می‌کند. اما تریس یک راز دارد که او Divergent است، به این معنی که او در هیچ گروهی قرار نمی گیرد. اگر کسی بداند به معنای مرگ حتمی است. همانطور که او متوجه یک درگیری رو به رشد می شود که جامعه به ظاهر صلح آمیز او را تهدید می کند، این راز ممکن است به او کمک کند افرادی را که دوست دارد نجات دهد … یا ممکن است او را نابود کند. دانلود فیلم خارجی سنت شکن در سایت نیکی دیلی پیشنهاد می شود.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید