امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 281110
۱۸۸
۱
۰
نسخه چاپی

وسایلی اضافه که باید سریعا از خانه دور بریزید

وسایلی اضافه که باید سریعا از خانه دور بریزید

در خانه همه ما برخی وسایل و لوازم هستند که واقعا اضافه هستند و روی هم تلنبار کردن آن‌ها باعث می شود تاخانه نامرتب و شلخته جلوه کند.

اگر کمی از مرتب کردن خانه غافل شوید، می‌بینید که با گذر زمان، آنقدر وسایل اضافه در خانه شما انبار شده که دیگر جایی برای وسایل روزمره و کاربردی زندگی ندارید.

روش های نظم دادن به دکور منزل

برای آنکه خانه شما شبیه یک انبار نشود، باید کمی نظم و انضباط را به خانه بیاورید. وسایل اضافه را یک بازبینی اساسی کنید و برخی از آن‌ها را دور بریزید.

مبلمان یا وسایل اضافه

این امکان وجود دارد که در گوشه و کنار خانه‌تان یک مبل یا یک صندلی یا یک میز اضافه داشته باشید که نمی‌دانید آن‌ها را کجا بگذارید. باید بدانید که همین وسایل باعث می‌شوند تا خانه شما کوچک‌تر جلوه کند. پس وسایلی که واقعا به آن‌ها نیاز ندارید را از خانه بیرون ببرید و دور بریزید. در آن هنگام خواهید دید که چقدر فضای خانه باز شده و خانه‌تان پرنشاط‌تر به‌چشم می‌آید.

حذف عکس‌ها و نقاشی‌های نامناسب از روش های نظم دادن به دکور منزل

عکس‌ها و نقاشی‌هایی که مضمون آن‌ها تنهایی، ناراحتی و غیره است را از دکوراسیون خانه حذف کنید و به جای آن‌ها از عکس‌ها و تابلوهایی استفاده کنید که با دیدن آن‌ها حالتان خوب می‌شود.

وسایلی اضافه که باید سریعا از خانه دور بریزید

وسایل با طرح‌های شلوغ

یکی از رایج ترین اشتباهات در دکوراسیون منزل که زیبایی آن را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد، استفاده از وسایلی با طرح‌های شلوغ است. در صورتی که مبلمان شما طرح شلوغی دارد، باید طرح پرده یا فرش‌ها ساده باشد و اگر طرح مبل‌ها ساده است، می‌توانید از پرده‌ها یا فرش‌های شلوغ استفاده کنید. انتخاب تمامی وسایل با طرح‌های شلوغ باعث می‌شود منزل شما شلخته و بهم ریخته به‌نظر برسد. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب با جعبه‌های چوبی وسایل دکوری بسازید! سر بزنید.

کتاب‌ها و مجلات اضافه

اگر کتاب ها و مجلاتی در خانه دارید که آنها را خوانده اید، برای چه آنها را نگه می دارید؟ آنها را به افرادی که اهل مطالعه هستند بدهید تا آنها هم از خواندن این کتاب ها و مجلات لذت ببرند. یا آنها را به یک کتابخانه و یا مدرسه ببخشید تا افراد بیشتری بتوانند از آنها استفاده کنند. شما در کامپیوترتان می توانید هزاران هزار کتاب الکترونیکی نگهداری کنید.

رسیدگی به وسایل تزئینی از روش های نظم دادن به دکور منزل

وسایل تزئینی، دلپذیر و بامزه هستند ولی شما می‌توانید آن دسته وسایل تزئینی که چندین سال است در خانه‌تان دارید و برای شما تکراری شده‌اند، به ویژه آن‌هایی که فضای زیادی اشغال می‌کنند را به دیگران بخشیده یا در انباری خانه نگهداری کنید.

  • منبع
  • دلتا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید