امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 277263
۷۲۰
۱
۰
نسخه چاپی

ایردراپ ارزهای دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را بدست آورد؟

ایردراپ ارزهای دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را بدست آورد؟

در دنیای ارزهای دیجیتال روش‌ها و ترفند‌های بازاریابی منحصر به فرد و خاصی وجود دارد که در آن شرکت‌های سازنده یک ارز جدید، تعدادی توکن ( سکه ) از آن ارز جدید را با هدف آگاهی بخشیدن به کاربران، به کیف پول آن‌ها ارسال می‌کنند. به این ترفند برای بازاریابی و شناخت بیشتر یک ارز، ایردراپ می‌گویند. در واقع مقدار اندکی از یک ارز دیجیتالی را به صورت رایگان و یا در ازای مشارکت در تبلیغات به کیف پول کاربران فعال در حوزه‌ی بلاک چین ارسال می کنند.

به عنوان مثال در این روش از کاربرها خواسته می‌شود با به اشتراک گذاشتن یک پست به تعریف و تمجید این ارز جدید بپردازند و یا یک یادداشتی در مورد این ارز در صفحه‌ی مجازی شخصی خود بنویسند.

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش مقدماتی ارزهای دیجیتال ( به صورت رایگان ) و یا دوره‌ی آموزش جامع ارزهای دیجیتال در سایت آکادمی علی ربیعی  به معامله گری و کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

ایردراپ (AirDrop) و هدف آن

هدف از ایردراپ صرفا تبلیغات و شناخته شدن یک ارز دیجیتالی است که معمولا استارتاپ‌های بلاک چینی دست به اجرای ایردراپ خواهند زد. در این روش ایجاد بحث و گفتگو اولیه در مورد یک پروژه جدید می‌تواند برای سازندگان و توسعه دهندگان آن ارز دیجیتالی مفید واقع شود. ایردراپ یک شیوه بازاریابی بسیار کم هزینه برای تیم پروژه خواهد بود و بسیاری از آن‌ها از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

چگونه می‌توان ایردراپ رایگانی را دریافت کرد؟

این روزها که بازار رمزارزها بسیار رونق پیدا کرده است و کاربران زیادی به این بازار روی آورده اند، پیدا کردن و دریافت کردن ایردراپ نیز راحت تر شده است. با ظهور وبسایت های اختصاصی ایردراپ و افزایش تعداد کانال‌های اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی (‌ مانند توییتر و تلگرام ) به طور روزانه در مورد ایردراپ‌ها مطلب منتشر می‌شود و این کار را برای دنبال کنندگان ایردراپ راحت کرده است.

ایردراپ ارزهای دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را بدست آورد؟

برای دریافت ایردراپ رایگان مراحل زیر را دنبال کنید:

- یک کیف پول مناسب تهیه و نصب کنید

بدیهی است که اگر می‌خواهید دارایی دیجیتالی را به دست آورید باید کیف پول داشته باشید، برای اینکار بهتر است از کیف پول‌هایی استفاده کنید که قابلیت ذخیره سازی بیت کوین و به خصوص اتریوم را داشته باشد. زیرا بسیاری از توکن‌های ایردراپی بر پایه پروتکل اتریوم توسعه داده می‌شوند.

- در شبکه‌های اجتماعی به خصوص توییتر فعال باشد

بدون شک اولین و مهم ترین ابزار دسترسی به اطلاعات شبکه‌ی اجتماعی توییتر است. این شبکه اجتماعی در میان سرمایه گذاران و معامله گران رمزارزها بسیار محبوب بوده و محلی برای گپ و گفت آن‌ها است. و بسیاری از توسعه دهندگان پروژه‌های ارزهای دیجیتالی از توییتر برای اطلاع رسانی در مورد عرضه‌های اولیه سکه (ICO) و یا ایردراپ‌های خود می‌کنند.

در توییتر کافی است تا با هشتگ ایردراپ (#Airdrop) به جستجوی ایردراپ‌ها بپردازید و از آخرین ایردراپ‌ها با خبر شوید. البته پیدا کردن ایردراپ های قانونی و معتبر کار آسانی نخواهد بود و باید باید در مورد صحت آن‌ها تحقیق کنید. می‌توانید با یافتن حساب‌های کاربری معتبر در توییتر که کار آن‌ها اطلاع رسانی از ایردراپ‌های جدید است با خبر شوید. به عنوان مثال اکانت AirdropAlert یکی از این منابع اطلاع رسانی ایردراپ‌ها می‌باشد.

برای آموزش های بیشتر در حوزه های ارز دیجیتال و بورسی به وبسایت آکادمی علی ربیعی مراجعه کنید تا با آخرین متدهای بیزینسی حوزه های سرمایه گذاری آشنا و آموزش ببینید.

ایردراپ ارزهای دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را بدست آورد؟

- وبسایت‌های اینترنتی مرتبط با ایردراپ‌ها را پیدا کنید

علاوه بر توییتر، وبسایت‌های متعددی در زمینه ایردراپ‌‌ها وجود دارد که به اطلاع رسانی در این مورد مشغول هستند. کافی است تا با جستجوی کلمه‌ی ایردراپ به انبوهی از وبسایت‌ها در این زمینه برسید.
البته هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که اطلاعات نشر شده در وبسایت ها و یا شبکه‌های اجتماعی صحیح باشند. بنابراین باید حواستان جمع باشد تا در دام کلاهبرداران نیفتید.

موارد امنیتی در مورد ایردراپ‌ها که باید رعایت کنید

تعداد زیادی کلاهبردای از طریق ایردراپ‌ها برای کابران اتفاق افتاده است باید بدانید که چگونه می‌توانید از افتادن در دام آن‌ها پرهیز کنید.

همه‌ی ایردراپ‌ها به دنبال خلق ارزش و ساختن جامعه کاربری خود نیستند. بسیاری از آن‌ها پس از افزایش قیمت ارز خود، زیان کلانی را به کاربران خود تحمیل می‌کنند و وقتی قیمت آن ارز به صفر رسید ناپدید می‌شوند و پروژه را رها می‌کنند.

ایردراپ ارزهای دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را بدست آورد؟

نوع دیگری از ایردراپ‌ها وجود دارند که کار آن‌ها جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران اعم از آدرس ایمیل، نام کاربری شبکه‌ اجتماعی، آدرس کیف پول و حتی کلید اختصاصی کابران است و از آن‌ها برای حملات فیشینگ و هک کردن کاربران استفاده می‌کنند. روش دقیقی برای شناسایی یک ایردراپ جعلی وجود ندارد اما همیشه وقت گذاشتن برای مطالعه و خواندن سایت یک پروژه و وایت پیپر آن می‌تواند بسیار راهبردی باشد. معمولا گردانندگان این پروژه‌ها برای ساخت و نگارش وایت پیپر زمان زیادی را اختصاص نمی‌دهند و حتی خیلی از آن‌ها دارای وایت پیپر نیستند. بنابراین با کمی دقت و مطالعه می‌توان آن‌ها را شناسایی، و از افتادن به دام آن‌ها جلوگیری کرد.

برای آموزش و یادگیری بازار ارزهای دیجیتال و افزایش مهارت سرمایه گذاری در بازارهای مالی شرکت در دوره‌های آموزشی سایت آکادمی علی ربیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید