امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282913
۵۳۹
۱
۰
نسخه چاپی

روش‌های افزایش تضمینی بازدید سایت

روش‌ افزایش بازدید سایت

فرقی نمی‌کند یک وبلاگ‌نویس ساده هستید یا اینکه خدمات آنلاین اینترنتی عرضه می‌کنید، درهرصورت برای شناخته‌شدن میان رقبا به روش‌هایی برای افزایش تضمینی بازدید سایت خود نیاز دارید. این موضوع آرزوی هر مدیر کسب‌وکار اینترنتی است که بتواند از طریق افزایش بازدید سایت درآمد خود را افزایش دهد. بازدیدکننده بیشتر در واقع به معنی شانس بیشتر برای فروش محصولات و خدمات است.

اما داشتن سایتی پربازدید نیاز به دانش و مهارت‌های مختلفی دارد که هر مدیر سایت باید از آن برخوردار باشد. مهارت در زمینه تولید محتوای جذاب، سئو و بهینه‌سازی سایت، ساخت بک‌لینک‌های داخلی و خارجی، استفاده مناسب از شبکه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر که استفاده درست از هر یک باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

افزایش بازدید سایت چه اهمیتی دارد؟

  • افزایش بازدید سایت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سئو سایت محسوب می‌شود.
  • منجر به فروش بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد خواهد شد.
  • بازدیدکننده بیشتر اعتبار سایت را نزد گوگل افزایش می‌دهد.
  • برندسازی از طریق افزایش بازدید ایجاد می‌شود.

چند راهکار برای افزایش تضمینی بازدید سایت

اکثر کارهایی که باید برای افزایش بازدیدکننده انجام دهید نیاز به هزینه‌های چندان زیادی ندارد. تنها نکته در مورد این روش‌ها این است که آنها را به طور مرتب همراه با یک برنامه‌ریزی بلندمدت انجام دهید. در ادامه به تعدادی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

1. تولید محتوای جذاب و کاربردی

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تضمینی بازدید سایت فعالیت در یک زمینه به‌صورت تخصصی است. این کار باعث می‌شود تا مخاطب شما را به‌عنوان یک متخصص در آن حوزه بشناسد.

کاربران اولین کاری که در مواجهه با مشکلات انجام می‌دهند مراجعه به اینترنت و جستجو درباره آن مشکل است. شما می‌توانید نیازهای افراد را در زمینه کاری خود شناسایی کرده و آنها را در قالب محتواهای جذاب در اختیارشان قرار دهید.

توجه کنید که در محتوانویسی هرگز از محتوای کپی استفاده نکنید چرا که اول‌ازهمه گوگل سایتتان را جریمه می‌کند و دوم اینکه با کپی‌برداری از سایت‌های دیگر به اعتبار خودتان نزد مخاطب ضربه می‌زنید.

2. استفاده مناسب از شبکه‌های اجتماعی

استفاده مناسب از شبکه‌های اجتماعی بدون شک باعث افزایش تضمینی بازدید سایت شما خواهد شد. این روزها در اکثر گوشی‌های تلفن همراه یک یا چند شبکه اجتماعی پیدا می‌شود. شبکه‌های اجتماعی فرصت بسیار مناسبی هستند که بتوانید مطالب، محصولات و خدمات خود را در معرض دید افراد قرار دهید و آنها را به سمت کسب‌وکارتان بکشانید.

افزایش بازدید سایت

3. افزایش سرعت لود شدن صفحات سایت

اولین موضوعی که کاربران سایت شما با آن سروکار دارند مدت‌زمان لود صفحات است. اگر در هنگام ورود به سایت سرعت لود شدن صفحات پایین باشد کاربر سایت شما را ترک و از سایت دیگری استفاده می‌کند. این موضوع برای گوگل نیز اهمیت زیادی دارد، به‌طوری که اگر از سایت پرسرعتی برخوردار باشید امکان نمایش محتوایتان در رده‌های بالاتر گوگل وجود دارد.

شما هم اگر به دنبال راهی برای افزایش تضمینی بازدید سایت هستید می‌توانید با بهینه‌سازی سرعت سایت خود، تجربه کاربری مناسبی را برای کاربران ایجاد کنید.

4. استفاده از بک‌لینک برای افزایش بازدید سایت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سئو ساخت بک‌لینک مناسب است. نتیجه‌بخش بودن بک‌لینک معمولاً کمی زمان می‌برد؛ اما استفاده از آن جزء روش‌های افزایش تضمینی بازدید سایت می‌باشد.

در مورد بک‌لینک باید توجه کرد که این کار را طبق اصول و قوانین مشخصی انجام دهید. چرا که ساخت بک‌لینک در سایت‌های بدون اعتبار و اسپم می‌تواند به اعتبار سایتتان لطمه بزند. در ضمن گوگل در این مواقع سایت را با جریمه‌های گوناگونی مثل عدم نمایش به کاربرد مواجه می‌کند.

5. استفاده از روش همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش بیشتر برای سایت‌های فروشگاهی به کار می‌رود. استفاده از این روش می‌تواند مشتری‌های زیادی را جلب کرده و بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهد.

در سیستم همکاری در فروش افراد مانند بازاریاب سایت عمل کرده و شما را به دیگران معرفی می‌کنند. برآیند این فعالیت بدون شک باعث افزایش تضمینی بازدید سایت شما شده و تأثیر بسیاری زیادی روی سئو آن خواهد گذاشت.

6. آنالیز مداوم سایت‌های رقیب

در هر حوزه کاری سایت‌های قدرتمندی وجود دارند که باید با آنها رقابت کنید. یکی از راه‌های جذب بازدیدکننده آنالیز این رقبا است، به‌گونه‌ای که با بررسی کامل سایت رقیب نقاط ضعف و قوت آنها را مشخص می‌کنید.

شما باید نقاط قوتی را که باعث موفقیت این سایت‌ها شده در سایت خود به کار ببرید و با جلوگیری از مرتکب شدن اشتباهات آنها، خودتان را در جایگاه بهتری قرار دهید.

7. استفاده از تبلیغات برای جذب بازدیدکننده

تبلیغات یکی از راه‌های پرهزینه‌ای است که باعث افزایش تضمینی بازدید سایت شما خواهد شد. استفاده از این روش خود به زیرشاخه‌های بسیار زیادی تقسیم می‌شود. شما می‌توانید از تبلیغات خود گوگل استفاده کنید، بنرهای تبلیغاتی را در سایت‌های معتبر قرار دهید یا اینکه از رپورتاژ آگهی‌ها برای تبلیغ خود استفاده کنید.

درصورتی‌که در کنار هزینه سئو سایت از بودجه تبلیغاتی مناسبی برخوردارید می‌توانید تبلیغات خود را گسترش دهید. به‌عنوان‌مثال استفاده از چهره‌های معروف، بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و حتی تبلیغات صداوسیما جزء روش‌های بسیار مؤثر ولی پرهزینه در بحث تبلیغات هستند.

داشتن بهترین سایت دنیا هم بدون بازدیدکننده محکوم به شکست است. مواردی که تا به اینجا گفته شد می‌تواند مانع از این شکست برای شما شود.

شاید در نگاه اول به‌کاربردن تمام ترفندهای گفته شده دشوار به نظر برسد، اما می‌توان به‌مرورزمان و با تمرکز بر روی هر یک از آنها به جایگاه دلخواه رسید. سایت‌های معروف و موفق در اینترنت نیز نهایتاً استراتژی خود را بر اساس این موارد ایجاد می‌کنند، بنابراین مطمئن باشید که استمرار شما در این راه باعث نتیجه خواهد شد.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به سفارش پروژه سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید