امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280546
۶۲۶
۲
۰
نسخه چاپی

اقامتگاه های اختصاصی بوم گردی فومن در جاباما

اگر قصد سفر به شهرهای زیبای شمالی را دارید اما نمی دانید کدام شهر برای شما مناسب است، فومن انتخاب خوبی است. فومن یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در شمال کشور است که آب و هوای معتدل و خوبی دارد. در این شهر خبری از آلودگی هوا نیست و می توانید از نفس کشیدن میان درختانی با قدمت طولانی لذت ببرید. در این منطقه خوراکی های خوشمزه و لذیذ منتظر شما هستند تا از خوردن آن ها لذت ببرید. پیش از سفر به فومن بهتر است اقامتگاه خود را رزرو کنید؛ مثلاً با اجاره اقامتگاه بوم گردی گوچین فومن خیالتان بابت محل اقامت راحت است و با خیالی آسوده می توانید سفر خود را شروع کنید. در این مقاله می خواهیم به بررسی سفر به فومن و چند مورد از بهترین اقامتگاه های آن بپردازیم.

سفر به فومن، یک سفر فراموش نشدنی!

فومن یکی از شهرهای شمالی ایران است که در استان گیلان قرار گرفته است. این شهر در 27 کیلومتری رشت است که از شمال با صومعه سرا، از شمال غرب با ماسال، از شرق با شفت و از جنوب با رشته کوه های البرز هم مرز است. فومن دشت های بسیار سرسبز و وسیعی دارد که جذابیت آن بسیار زیاد است. بنابراین هر گردشگری که به این شهر سفر می‌کند، نظرش را جلب می‌کند، شما هم می‌توانید این شهر را برای یک سفر فراموش نشدنی انتخاب کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در یکی از فصل های مناسب سال، سفر به این منطقه را به همراه دوستان و خانواده خود انجام دهید.

فومن

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای کاربران پیش می آید، این است که بهترین فصل برای سفر به فومن کدام است! بهترین فصل برای سفر به این شهر بهار و پاییز است. چرا که در فصل های بهار و پاییز آب و هوای این منطقه بسیار دلنشین است و خبری از سرما یا گرمای زیاد نیست. در فصل پاییز که فصل ریزش برگ درختان است، برگ درختان رنگارنگ هستند و محیطی بسیار دیدنی را فراهم می‌کنند. در فصل تابستان هم آب و هوای این منطقه گرم و مرطوب است و اگر با گرما مشکل دارید، بهتر است در این فصل سفر نکنید. در زمستان هم اسیر برف و بوران می‌شوید و باز هم فصل مناسبی برای سفر نیست.

اقامتگاه های بوم گردی در فومن

اگر قصد سفر به فومن را دارید، بهتر است ابتدا محل اقامت خود را رزرو کنید! چرا که با اجاره محل اقامت خیالتان بابت آن راحت است و می‌توانید با خیالی آسوده سفر خود را شروع کنید. در فومن اقامتگاه های مختلفی وجود دارد اما با توجه به با صفا بودن این منطقه، بهتر است بوم گردی اجاره کنید. بوم گردی ها اقامتگاه هایی هستند که فرهنگ منطقه را به یدک می کشند و صفای دیگری دارند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین بوم گردی های فومن بپردازیم که می‌توانید از اقامت در آن لذت ببرید:

● اقامتگاه بوم گردی گوچین فومن

اولین اقامتگاهی که قصد معرفی و بررسی آن را داریم، بوم گردی گوچین است. این بوم گردی در فومن گیلان قرار دارد و فضای بسیار ساده و صمیمی را برای شما فراهم کرده است. گوچین در واقع خانه ای روستایی است که امکان اقامت مسافران و مهمان ها در آن وجود دارد. در حال حاضر این مجموعه 3 اتاق برای اقامت دارد و ظرفیت هر اتاق هم 3 نفر است. هر وسایلی که برای زندگی در این محیط نیاز دارید، در اختیار شما قرار گرفته است و جای نگرانی نیست. خودتان می‌توانید آشپزی کنید یا این که غذای مورد علاقه خود را به میزبان این بوم گردی سفارش دهید.

● اقامتگاه بوم گردی سوتکا فومن

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در منطقه فومن وجود دارد، بوم گردی سوتکا است. این بوم گردی فضایی ساده و دلنشین دارد و می‌تواند نظر هر مسافری را به خود جلب کند. ایوان این بوم گردی ویو بسیار جذاب و زیبایی دارد و شما می‌توانید از حضور در آن نهایت لذت را ببرید. در این بوم گردی تمام امکانات اولیه برای زندگی وجود دارد و اصلاً جای نگرانی نیست. ساخت و ساز آن هم با بهره گیری از معماری اصیل و بومی گیلان بوده و همین مسئله می‌تواند نظر هر مسافری را به خود جلب کند. بنابراین اگر به دنبال بوم گردی سرسبز و زیبا در منطقه فومن هستید، این بوم گردی می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. با اجاره اقامتگاه بوم گردی سوتکا فومن می‌توانید از حضور در این منطقه نهایت لذت را ببرید.

اقامتگاه بوم گردی سوتکا فومن

● اقامتگاه بوم گردی عنبر بو

یکی از بهترین بوم گردی هایی که در فومن وجود دارد، اقامتگاه بوم گردی عنبر بود است. این اقامتگاه در فضایی محلی ایجاد شده است و می‌توانید برای چند روز سفر خود آن را اجاره کنید. در این بوم گردی صبحانه و میان وعده سرو می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. همچنین برای تهیه نهار و شام هم می‌توانید با میزبان آن هماهنگ کنید تا در زمان مشخص غذای موردنظر خود را دریافت کنید. امکان سفارش غذای محلی در این بوم گردی وجود دارد. موقعیت این بوم گردی در روستای شولم است که برای ریلکس کردن یک گزینه بسیار عالی و مناسب است.

اقامتگاه بوم گردی عنبر بو

● اقامتگاه بوم گردی شعله

بوم گردی شعله یکی از بهترین و زیباترین بوم گردی هایی است که در منطقه فومن وجود دارد. در این بوم گردی امکانات اولیه نظیر حمام و تلویزیون وجود دارد و می توانید از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید. فضای این بوم گردی هم بسیار زیبا و دلنشین است. به طوری که می‌توانید روزها و شب ها در ایوان آن نشسته و از خوردن چایی در این منطقه نهایت لذت را ببرید. میزبان این بوم گردی هم فردی مهربان و خوش برخورد است و هر چیزی که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از حضور خود در این منطقه نهایت لذت را ببرید.

اقامتگاه بوم گردی الماس سبز

● اقامتگاه بوم گردی الماس سبز

یکی دیگر از بوم گردی هایی که در فومن گیلان وجود دارد، بوم گردی الماس سبز است. این بوم گردی به قدری زیبا طراحی و ساخته شده است که نظر هر مسافری را به خود جلب می کند. در این بوم گردی خبری از سازه های آهنی نیست و همه چیز با چوب ساخته شده است و همین مسئله باعث می شود تا اقامت در آن حس و حال خوبی در شما ایجاد کند. این بوم گردی 5 واحد مستقل دارد که در کنار جنگل های سرسبز منطقه فومن ایجاد شده است. وعده صبحانه بر عهده میزبان است و دو وعده دیگر را می توانید با هماهنگی با میزبان سفارش دهید و در زمان مشخص تحویل بگیرید.

بوم گردی یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت است اما اگر دوست داشتید می‌توانید با اجاره ویلا در فومن سفری جذاب را تجربه کنید. در جاباما امکان اجاره انواع اقامتگاه وجود دارد و با خیالی آسوده می‌توانید به صورت آنلاین اقامتگاه موردنظر خود را اجاره کنید. همچنین در صفحه هر اقامتگاه اطلاعات و تصاویر واقعی از آن وجود دارد تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. مسافران قبلی هم تجربه اقامت در اقامتگاه های مختلف را نوشته اند و می‌توانید ابتدا آن ها را بخوانید و سپس تصمیم درستی بگیرید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید