امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 276283
۳۲۹۷
۴
۰
نسخه چاپی

بازی فراوانی استر هیکس | اطلاعات جامع درباره بازی فراوانی استر هیکس یا بازی جذب پول

بازی فراوانی استر هیکس | اطلاعات جامع درباره بازی فراوانی استر هیکس یا بازی جذب پول

بازی فراوانی استر هیکس یا بازی جذب پول چیست؟

یکی از پر طرفدارترین تمرینهای جدب پول، افزایش تجسمی ثروت، در ایران به بازی فراوانی شناخته می شود اما نام حقیقی آن بازی کامیابی یا بازی جذب پول می باشد که برای اولین بار توسط خانوم استر هیکس معرفی شد و جزو تمرینات استر هیکس به حساب می آید.

عموما افراد، با این بازی  برای به دست آوردن پول تمرین می کنند. این بازی قابلیت افزایش قدرت تصویر سازی، افزایش ثروت و ایجاد احساسات و عواطفی متغیر همچون نشاط، ازادی، شور و هیجان، عشق، خوش بینی، توقعات مثبت، بی صبری، بی قراری، اشفتگی، یاس و ناامیدی، نگرانی و سرخوردگی را دارد.

برای نتیجه گرفتن از این بازی باید به قانون جذب در جهان آفرینش، اعتقاد داشت و اطلاعاتی مفید در مورد اصول و فرمول اولیه قانون جذب کسب کرد؛ چرا که در این بازی باید از قانون جذب بهره برد و برای استفاده از این قانون باید با نحوه ی به کارگیری آن آشنا شد. هر چه تسلط یک فرد بر قواعد قانون جذب بیشتر باشد، نتیجه ی بهتری را از این بازی دریافت می کند.

ایده ی این کار متعلق به خانم استر هیکس می باشد. او برای کسب ثروت و یادگیری روش خرج کردن پول، بازی فراوانی خود را به همگان پیشنهاد می کند. خانم استر هیکس در کتاب قانون جذب خود بیان می دارد که خواسته ها و ناخواسته ها در هر چیزی وجود دارد و تنها راه جذب آن ها احساس و توجه است  نه افکار. این جمله به این معناست که برای کسب بیش تر پول نباید به مقدار کم آن توجه داشت بلکه باید به فراوانی پول توجه نمود‌ هر چند این کار دشوار به نظر می رسد اما  با بازی فراوانی قابل  انجام است.

با بازی فراوانی می توان به سادگی، نقص ها و کمبود های زندگی را با تمرین برطرف ساخت. طبق قانون جذب، عادت هر فرد به ویژگی تفکریِ مقاومت، منجر به دست نیافتن خواسته ها و امیال درونی‌اش می گردد. در واقع هر چه میزان این افکار بیشتر شود، احتمال کسب خواسته ها کمتر خواهد بود؛ این قانون در جهان به اثبات رسیده است. این بازی، توانایی تغییر الگوی مقاومت را به صورت روز به روز و گام به گام در هر فردی را دارد؛ این تغییرات به وضوح در بازیکنان مشاهده خواهد شد. بازی کردن با برنامه ی بازی فراوانی، ذهن فرد را از فقر و عوامل وابسته به آن خالی می کند و به راه کسب ثروت هدایت می نماید. این بازی، ذهن ثروتمندی را تربیت کرده و به فرد وضع مالی خوبی را القا می کند‌؛ کافی است که عقیده ی شما بر اساس قانون جذب باشد تا نتیجه ی قطعی این بازی را به چشم ببینید.

بهترین زمان انجام این بازی، صبح بعد از بیدار شدن از خواب می باشد؛ چرا که با این کار روز خود را با احساس شادی و نشاط آغاز خواهید کرد. باید خود را ملزم به انجام این بازی بدانید اما نباید آن را از روی اجبار انجام دهید. اگر در طی این بازی به طور مثال در روز ششم، بازی را انجام

ندادید باید دوباره از ابتدا شروع کنید. مدت زمانی که برای تمرین با بازی فراوانی صرف می کنید، کاملا به شما وابسته است و شما می توانید از یک ربع تا چندین ساعت به انجام این بازی مشغول باشید.

بازی فراوانی استرهیکس هنگامی برای شما مفید است که درجه احساس شما مابین:

نشاط، آگاهی، پذیرش، آزادی، عشق، سپاس گزاری، شور و هیجان، اشتیاق، شادی، توقعات مثبت، باور، خوش بینی، امیدوار بودن، رضایت، ملال، بدبینی، سرخوردگی، بی قراری،  بی صبری، آشفته بودن، مأیوس بودن، تردید، نگرانی، ملامت کردن و ناامیدی در نوسان باشد.

روش انجام بازی فراوانی استرهیکس

شما باید یک حساب بانکی فرضی برای خود تصور کنید که هر روز در آن پول واریز می شود و شما پول برمی دارید. در حقیقت، بانکی در کار نیست اما شما فرض می کنید که در یک بانک واقعی یک حساب جاری را افتتاح کرده اید و یک دسته چک دریافت کرده اید و هر روز بابت خرید چیزهایی که می خواهید چک می کشید و پولتان را خرج می کنید.

همانطور که گفتم برای خودتان دسته چکی را در نظر بگیرید، مثلا می توانید از یک دفترچه بعنوان دسته چک استفاده کنید یا اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، می توانید یک دسته چک برای خودتان طراحی کنید و به تعداد دلخواه از آن را چاپ کرده و آنها را به هم منگنه بزنید تا کاملا احساس واقعی داشتن دسته چک جادویی را در خودتان ایجاد کنید و برای هر خرید خود چکی در وجه آن خرید بکشید و پول هایتان را صرف خریدهای خیالی کنید. مثلا در قسمت در وجه چک خود، بنویسید خرید کفش هایی که دوست دارم یا مثلا گوشی سامسونگ S8 می توانید از یک دفتر یا تکه های کاغذ هم استفاده کنید و خریدهای هر روز را در آن یادداشت کنید یا حساب مخارج خود را در رایانه شخصی یا گوشی خودتان نگه دارید و حتی از اپلیکیشن هایی که مخصوص این بازی تهیه شده اند استفاده کنید ولی هر چقدر این بازی را جدی تر جلوه دهید، تاثیر بیشتری را خواهید دید.

روز اول پولی معادل یک میلیون تومان به حساب فرضی شما از بانک کائنات واریز می شود و شما ۲۴ ساعت زمان دارید تا این پول را خرج کنید و هر آنچه را که لازم دارید یا دوست دارید بخرید. فرض کنید بازی را از امروز شروع کرده اید و اکنون یک میلیون تومان در حساب فرضی خود دارید، ۳۰۰ هزار تومان صرف خرید کفش مورد علاقه خود کنید، با ۲۰۰ هزار تومان یک عطر دل انگیز بخرید و با بقیه پول خود هر آنچه که لازم دارید بخرید. در روز دوم دو میلیون تومان به حساب شما واریز می‌شود. روز سوم سه میلیون تومان و این روند به همین شکل ادامه پیدا می کند و هر روز که پیش می روید  نسبت به روز قبل یک میلیون تومان بیشتر از طرف بانک کائنات به حساب‌ بانکی شما واریز می‌شود.

برای خرج کردن و نگه داشتن حساب و کتاب، نیاز به تمرکزی قدرتمند دارید و این تمرکز، قدرت تصور شما را افزایش می دهد و شما در بازی فراوانی یاد میگیرید که قدرت تصور خود را با اختیار خود هدایت کنید. همانطور که گفتم هرچقدر این بازی را واقعی تر انجام دهید، نتایج شگفت انگیزی را بدست میآورید، در هر چکی که برای خریدهای دلخواهتان می کشید، تاریخ خرید، نام محصول خریداری شده و مبلغی را که بابت آن پرداخته‌اید را به طور کامل بنویسید. در روزهای ابتدایی، مبلغ خریدهای شما که در چک‌ها می‌نویسید کم است، اما به مرور مبالغ این چک ها بیشتر و بیشتر می شود.

اگر می خواهید احساس واقعی بودن بازی هر چه بیشتر در شما ایجاد شود و دقیقا احساس کنید که چنین بانکی و چنین حسابی وجود دارد و هر روز به حساب شما پول واریز می شود و شما می توانید تمام چیزهایی که دوست دارید را با این پول ها بخرید، سعی کنید برای هر خریدتان در بازار واقعی یا در اینترنت جستجو کنید و زمانی را صرف دیدن چیزهایی که دوست دارید  و به آنها نیاز دارید کنید و قیمت بگیرید و دقیقا مثل دنیای واقعی قیمتها را مقایسه کنید و با کیفیت ترین و بهترین نمونه چیزی را که می خواهید پیدا کنید و قیمت بگیرید و حتی وارد مذاکره شوید و تصور کنید که هم اکنون قصد خریدش را دارید و پول خود را صرف خرید همان چیزی کنید که در دنیای واقعی دیده اید و مثل یک خریدار واقعی رفتار کنید.

بسیاری از افرادی که به تمرین با بازی فراوانی می پردازند، در روز های ابتدایی به دلیل خرج کردن بی دغدغه ی پول خود، احساس شادمانی و بی نظیری دارند اما با گذشت حدود ۲۰ تا ۳۰ روز، آن ها دیگر احساس اولیه خود را ندارند و نمی دانند چه جیزی را باید با پول خود خریداری کنند‌. برخی هم تمرین با این بازی را به فراموشی می سپارند. علت اصلی این اتفاق نیز به مقاومت های دهنی فرد نسبت خرج کردن زیاد پول باز می گردد. که خود از باور های غلط جواب مختلف منشا می گیرد. تنها راه ازبین بردن این مقاومت های حاصل از دنیای واقعی و ناملایمات آن، ادامه دادن بازی می باشد.

تاثیر این بازی زمانی هست که از دسته چک بازی فراوانی استفاده کنید و با دست مبالغ رو بنویسید و حس نوشتن یک چک واقعی و پرداخت مبلغ واقعی رو داشته باشید .

در روند خریدن اجناس واقعی شما میرید اونا رو میبینید و لمس میکنید و حتی امتحان میکنید. در این کار هم سعی کنید اگر براتون مقدوره حتما این کارو انجام بدید . مثلا اگر شما فلان گوشی رو میخواید بخرید حداقل یک سرچ کنید عکس هاش رو ببینید و قیمت واقعیش در همون روز رو در بازی فراوانی خرج کنید . نه اینکه الکی فقط یک سری اعداد رند استفاده کنید تا پول تمام شود.

هدف از انجام بازی فراوانی استر هیکس

هدف از این بازی ایجاد احساس ثروتمند بودن در شما نیست بلکه این بازی قصد دارد دیدگاه شما از وضع مالی خود و احساسات و عواطف مربوط به مسائل مالی را در شما بهبود بخشد. این بازی با استفاده از قانون جذب، چیز های مورد علاقه ی شما و خواسته هایتان را به سوی شما جذب خواهد کرد.

نتایج حاصل از بازی فراوانی یا بازی جذب پول

این بازی در ابتدا مشکل است اما با گذشت زمان مقاومت ها از بین خواهد رفت و فرد دارای قدرت پذیری بیشتری برای مسائل مالی خود در دنیای بازی خواهد شد. در آخر مشاهده خواهید کرد که شرایط مالی شما حتی در دنیای واقعی هم بهتر جلوه می کند و هر تمرینی که در بازی انجام داده اید، به دنیای واقعی شما راه پیدا خواهد کرد. استفاده از قدرت تخیل در این بازی، احساس شادی را به صورت واقعی در فرد ایجاد کرده و نتایج آن در زندگی فردی و اجتماعی فرد بروز خواهد کرد.

مطابق قوانین قانون جذب، هر چیزی شامل انرژی می باشد و برای شکل دادن به این انرژی ها باید زمان صرف کرد و با دقت کامل، تمرین نمود‌. اگر برای شکل دادن به افکار خود و انرژی های موجود در آن، در زمانی مناسب تمرین های دقیق انجام دهید، به طور حتم نتایج شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد.

برای گرفتن نتیجه از این بازی، ضرورتی برای انجام آن تا پایان یک سال یا ۳۶۵ روز نمی باشد. در واقع، نتیجه گرفتن از بازی تنها به قدرت باور و ایمان شما به قانون جذب و بازی وابسته است. هر چه باور شما بیشتر باشد، نتیجه ای که دریافت می کنید نیز بهتر خواهد بود. همان طور که آقای کارنگی بیان داشتند که هر کسی چیز هایی را از دنیای پیرامون خود دریافت خواهد نمود که به آن باور دارد. در واقع قانون جذب ملاک نتیجه گرفتن از این بازی است. در صورتی که کسی به قانون جذب اعتقادی نداشته باشد، هیچ نتیجه ای از این بازی دریافت نمی کند.

اثر بازی فراوانی و ثروت روی مغز و ذهن

امروزه ثابت شده است که در مغز انسان بین نورون ها که سلول های اصلی مغز برای تفکر هستند یکسری مسیرهای ارتباطی برقرار می شود که به آنها مسیر عصبی گفته می شود این مسیر های عصبی بسیاری از رفتارهای ناخودآگاه و غیر ارادی افراد را کنترل می کند که ما آنها را به نام عادت و عقیده می شناسیم یعنی اگر فردی به دفعات زیادی در رابطه با پول و ثروت به صورت منفی فکر کند یکسری مسیرهای عصبی در مغز او ساخته می شوند که او هر چیزی در رابطه با پول و ثروت را ببیند بدون اینکه عمداً بخواهد مغزش شروع به فکر کردن به عقاید قبلی منفی درباره پول و ثروت می کند همچنین اگر شخصی باورهای مثبت و خوبی نسبت به پول و ثروت داشته باشد در ذهنش مسیر های اتوماتیک و خودکار ایجاد می شوند که بدون اینکه متوجه بشود افکار عمومی در رابطه با فرصت های مالی اش را مدیریت می کنند

برای مثال اگر یک شخصی از پدرش شنیده باشد که پول به راحتی به دست نمی آید و پدر و هم شخصی بوده باشد که اوضاع مالی بسیار خوبی نداشته و برای پول درآوردن سخت کار می کرده است این نگرش و عقیده از کودکی در مغز این فرد یک مسیر عصبی می سازد که باور و عقیده اصلی و می شود بنابراین مغز او به صورت غیر عمدی چشم او را بر روی فرصت هایی که می تواند پول را بدون زحمت و سختی وارد زندگی او کند می بندد و حتی اگر او با تلاش زیاد بخواهد درآمدش را از عددی که پدرش بدست می آورد بالاتر ببرد مغز و مسیرهای عصبی اتوماتیک اتفاقات و رفتار این شخص را طوری کنترل می‌کند که او نتواند عددی بیشتر است آن چیزی که به آن باور دارد را به دست بیاورد

در حالی که بازی فراوانی می‌کند این است که با بردن توجه روی چیزهایی که دوست دارد با پولدار شدن داشته باشد حس و افکار و نگرش او را نسبت به پول ترمیم می کند و اجازه نمی دهد باورهای منفی شخص در رابطه با پول که از قبل در ذهن او و در مسیر های عصبی مغز وجود دارند روشن و فعال شوند.

چند نکته ضروری برای انجام بازی فراوانی یا بازی جذب پول

1- زمان صرف پول شما به مدت ۲۴ ساعت می باشد و شما باید تمامی پول خود را در یک روز برای خرید خواسته هایتان صرف کنید.

2- نباید به بازی عادت کرده و صرفا به عنوان یک تکلیف روزانه آن را انجام دهید. این کار اهمیت بازی را برای شما کاهش می دهد و دیگر واقعی بودن در آن معنایی نخواهد داشت.

3- اگر بازی را با خستگی و بی حوصلگی انجام دهید، در مدت زمان کوتاهی آن را رها خواهید کرد.

4- پس انداز کردن با فلسفه فراوانی تناقض دارد؛ بنابراین نباید به هیج وجه پول های خود را پس انداز کنید. این پول را نباید به کسی قرض بدهید و یا با آن اقساط بانکی دریافت کنید و حتی نباید از آن برای سرمایه گذاری بهره ببرید؛ زیرا هدف بازی، آماده کردن ذهن شما برای تطابق با مسائل مالی و خرید های مورد نظر شماست.

5- توجه داشته باشید که تجربه ی شما در بازی، در زندگی واقعی شما نفوذ خواهد کرد.

6- از خرید چیز های تکراری بپرهیزید و همان چیز هایی را بخرید که در دنیای واقعی به خرید آن ها تمایل دارید.

7- خرید سکه برای هدیه دادن و یا استفاده شخصی امکان پذیر است اما برای سرمایه گذاری، توسط قوانین بازی ممنوع شده است.

8- خرید های روز های بعد خود را با مبلغی که برایتان واریز می شود، هماهنگ کنید و چیز هایی که مبلغ خرید آن ها از پول شما بیشتر است را به روز های بعد موکول کنید. هم چنین، می توانید به جای این کار، مبالغ دریافتی خود در روز های آینده را محاسبه کرده و برای خرید یک محصول چند چک با زمان های مختلف به فروشنده بدهید تا در روز های بعد آن را پرداخت نمایید.

9- باور های شما تعیین کننده طول زمان صرف شده برای بازی و نتیجه ی حاصل از آن می باشد؛ بنابراین باید باور های خود را با بازی و قوانین حاکم بر آن هماهنگ نمایید.

10- خسته شدن از بازی و یا فراموش کردن آن، نشان دهنده ی مقاومت ذهنی شماست؛ بنابراین باید با صبر و تلاش و صرف کردن زمان به مبارزه با مقاومت ذهنی خود بپردازید.

11- بهتر است در ابتدا به خرید محصولاتی کوچک و ارزان تر بپردازید تا در روز های بعد بهبود وضعیت خود را به طور کامل احساس کنید.

12- برای واقعی به نظر رسیدن بازی، برای انتخاب خرید های خود وقت بگذارید و در مورد آن ها جستجو کنید. می توانید از مغازه های مختلفی در بازار های روز و یا بازار های آنلاین بازدید نمایید.

13- از تجسم خلاق و تصویر سازی برای تقویت قوای تخیل خود بهره ببرید. پیش از خواب به لیست خرید خود نگاه کنید و با تصور اینکه هر چه میخواهید می توانید برای خود بخرید، احساس نشاط و شادمانی در خود ایجاد کرده و بخوابید. در صبح فردا، با انرژی‌ ای که درشب گذشته در خود ذخیره کرده اید، به انجام بازی پرداخته و انرژی مثبت خود را تقویت کنید. با این کار، روز با نشاطی را برای خود خواهید ساخت و انرژی هایی منفی را از دنیای خود دور خواهید کرد.

  • منبع
  • ویرگول
  • راز موفقیت
  • موفقیت 98

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید