امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278169
۵۱۸
۱
۰
نسخه چاپی

پر طرفدارترین فیلم های انگیزشی جهان

اغلب افراد فیلم دیدن را به عنوان یک تفریح و پر کردن اوقات فراغت خود تصور می کنند. اما در حقیقت فیلم ها ساخته می شوند تا یک نتیجه و مفهومی را به ما منتقل کنند. شاید خودمان متوجه نشویم اما اگر فیلم های مختلف با یک سبک و موضوع را زیاد ببینیم به درک کاملی از آن موضوع خواهیم رسید و نگرش مان متفاوت تر خواهد شد.

اغلب افراد فیلم دیدن را به عنوان یک تفریح و پر کردن اوقات فراغت خود تصور می کنند. اما در حقیقت فیلم ها ساخته می شوند تا یک نتیجه و مفهومی را به ما منتقل کنند. شاید خودمان متوجه نشویم اما اگر فیلم های مختلف با یک سبک و موضوع را زیاد ببینیم به درک کاملی از آن موضوع خواهیم رسید و نگرش مان متفاوت تر خواهد شد.

بهترین و جذاب ترین فیلم هایی که جنبه ی انگیزشی موثری دارند

در این مقاله به معرفی برترین فیلم های انگیزشی خواهیم پرداخت. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید کارآفرین شوید یا انگیزه کافی برای ادامه مسیر خود ندارید، این فیلم ها به شما کمک خواهند کرد که با انگیزه ای دو چندان به کار خود ادامه دهید.

اگر به فکر نجات خود از سردرگمی هستید و می خواهید از درون خودتان را متحول کنید از شما دعوت می کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه شوید.

اغلب افراد فیلم دیدن را به عنوان یک تفریح و پر کردن اوقات فراغت خود تصور می کنند. اما در حقیقت فیلم ها ساخته می شوند تا یک نتیجه و مفهومی را به ما منتقل کنند.

شاید خودمان متوجه نشویم اما اگر فیلم های مختلف با یک سبک و موضوع را زیاد ببینیم به درک کاملی از آن موضوع خواهیم رسید و نگرش مان متفاوت تر خواهد شد. در این مقاله به معرفی برترین فیلم های انگیزشی خواهیم پرداخت.

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید کارآفرین شوید یا انگیزه کافی برای ادامه مسیر خود ندارید، این فیلم ها به شما کمک خواهند کرد که با انگیزه ای دو چندان به کار خود ادامه دهید. اگر به فکر نجات خود از سردرگمی هستید و می خواهید از درون خودتان را متحول کنید از شما دعوت می کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین فیلم های انگیزشی جهان

خب رسیدیم به بخش شیرین ماجرا و قرار است فیلم های انگیزشی خفنی را به شما معرفی کنیم. خلاصه ای از داستان فیلم ها را برای شما بیان خواهیم کرد تا به طور کلی با موضوع فیلم ها آشنا شوید. بنابراین با دید بهتری می توانید نسبت به دانلود و نگاه کردن این فیلم ها اقدام نمایید.

1- در جستجوی خوشبختی

فیلم در جستجوی خوشبختی جزو بهترین فیلم های انگیزشی دنیا با کارگردانی گابریل موچینو است که در سال 2006 ساخته شده است. در این فیلم سوپر استار هایی همچون ویل اسمیت و جیدن اسمیت بازی کرده اند. کریس گارنر (ویل اسمیت) شخصیت اصلی این داستان است که در طول زندگی اش سختی های زیادی را متحمل شده است. کریس گارنر به دلیل فقر مالی و نداشتن درآمد کافی مجبور به زندگی در خیابان می شود و همسرش نیز از او جدا می شود.

فیلم انگیزشی در جستجوی خوشبختی

با وجود بی پولی و مشکلات فراوانی که وجود دارد کریس یک پدر قدرتمند و الهام بخش برای پسر خود است و هر گز دست از تلاش بر نمی دارد. کریس با نهایت توان تلاش می کند تا بهترین زندگی را برای خود و پسرش فراهم کند. در نهایت با پشت سر گذاشتن تمام بدبختی ها و مشکلات به آرزوی خود می رسد و اکنون جزو ثروتمند ترین افراد آمریکا به شمار می رود.

پیام فیلم : این فیلم نشان دهنده این است که در هر شرایطی که قرار داشته باشیم نباید امید خود را از دست بدهیم. بلکه با تلاش و پشتکار و تحمل سختی ها به هر آنچه که آرزویش را داریم خواهیم رسید.

2- گرگ وال استریت

این فیلم جزو بهترین فیلم های انگیزشی است که تا کنون ساخته شده است و سراسر هیجان و استرس است. این فیلم در سال 2013 به کارگردانی مارتین اسکوسیزی ساخته شده است که از آن به عنوان شاهکار ترین فیلم تاریخ سینما یاد می شود و برای همیشه در یاد ها خواهد ماند.

فیلم انگیزشی گرگ وال استریت

در این فیلم بازیگرانی همچون لئوناردو دیکاپریو، جونا هیل، متیو مک ‌کانهی ایفای نقش کرده اند. ماجرای این فیلم مربوط به جوردن بلفورت (با بازیگری دی کاپریو) است که در وال استریت کار می کند و مهارت های زیادی در بازاریابی و فروش به دست آورده است.

پس از اینکه سهام وال استریت به شدت کاهش پیدا می کند، جوردن بلفورت شرکت را ترک می کند و به شرکتی دیگر ملحق می شود. پس از اینکه جوردن پول زیادی از طریق بازاریابی به دست آورد یک شرکت بزرگ و قدرتمند برای خودش راه اندازی می کند.

اما به دلیل اینکه همه ثروت این فرد مشهور از راه درست به دست نیامده بود تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد و در طی این ماجرا حوادث زیادی برای او اتفاق می افتد. در آخر جوردن بلفورت توبه می کند و هم اکنون جزو بهترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی جهان به شمار می رود.

پیام فیلم: مهم نیست که در چه موقعیتی قرار دارید با استفاده از فرصت های پیش آمده و تلاش می توانید به جایگاه های ویژه ای برسید. البته نباید در طی این مسیر به سمت خلاف و کلاهبرداری کشیده شوید چرا که آخر و عاقبت خوبی ندارد.

3- میلیونر زاغه نشین

فیلم سینمایی میلیونر زاغه نشین فیلمی جذاب و هیجان انگیز است که در سال 2008 به کارگردانی دنی بویل ساخته شده است. ستارگانی همچون دو پتل و سوراب شوکلا در این فیلم هندی ایفای نقش کرده اند.

فیلم انگیزشی میلیونر زاغه نشین

ماجرای فیلم در مورد جوانی فقیر به نام جمال مالک است که در یک محله فقیر نشین در هند زندگی می کند. این جوان فقیر به برنامه تلویزیونی چه کسی می خواهد میلیونر شود راه پیدا می کند. جمال مالک در مسابقه شرکت می کند و به بردن جایزه 20 میلیون روپیه ای نزدیک می شود اما در این حین توسط پلیس به اتهام تقلب در مسابقه دستگیر می شود.

جمال ماجرا را برای پلیس تعریف می کند و آن ها را متقاعد می کند که هیچ تقلبی انجام نداده است. این جوان فقیر فراتر از انتظارات ظاهر می شود و جوانان تحصیل کرده و باهوش را شکست می دهد و سرانجام به جایزه بزرگ مسابقه دست پیدا می کند. یک پسر فقیر و زاغه نشین با تقدیر خوب خود و ایمان قوی که دارد زندگی خود را متحول کرده و تبدیل به یک میلیونر می شود.

پیام فیلم: در زندگی همه افراد فرصت های زیادی برای پیشرفت و متحول کردن زندگی پیش می آید که اگر به خوبی از آن ها استفاده کند زندگی خود از این رو به آن رو می شود. شرط رسیدن به زندگی ایده آل این است که ایمان داشته باشیم که در شرایط سخت و غیر قابل تحمل هم فرصت هایی برای پیشرفت به وجود می آید.

4- رستگاری در شاوشنگ

فیلم انگیزشی رستگاری در شاوشنک با کارگردانی فرانک دارابونت در سال 1994 رونمایی شده است. در این فیلم جذاب و منحصر به فرد بازیگرانی همچون تیم رابینز، مورگان فریمن، باب گانتون، ویلیام سادلر و کلنسی براون بازی کرده اند.

فیلم انگیزشی رستگاری در شاوشنگ

داستان این فیلم درباره فردی به نام اندی دوفرسن است که به ناحق به جزم قتل همسر خود متهم شده و راهی زندان شاوشنگ شده است. اندی داخل زندان با یک محکوم به حبس ابد آشنا شده و با یکدیگر دوست های صمیمی می شوند.

اندی به جای اینکه تسلیم سرنوشت شود و امید خود را از دست بدهد شروع به امید دادن به سایر زندانی ها می شود. تنها چیزی که به اندی امید می دهد رویای آزادی و فرار از زندان است. بالاخره اندی و دوستش رد تصمیم می گیرند که یک نقشه جالب بکشند و از زندان فرار کنند که در نهایت هم موفق به این کار می شوند.

پس از سال ها این دو متهم بی گناهی خود را ثابت می کنند و رئیس زندان را به دام می اندازند. این فیلم جزو بهترین فیلم های انگیزشی جهان است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

پیام فیلم: این فیلم نکات جالبی را درباره خلاقیت، انسانیت، مسئولیت پذیری، نا امید نشدن و تلاش را به رخ می کشد. در طول زندگی فراز و نشیب های زیادی سر راه شما قرار می گیرد بنابراین تحت هیچ شرایطی امید خود را از دست ندهید و با قدرت رو به جلو حرکت کنید.

5- کشتی

دانگل یا کشتی جزو فیلم های انگیزشی و تأثیر گذار است که تماشای آن شما را به وجد خواهد آورد. این فیلم هندی ساخته سال 2016 میلادی بوده و بازیگرانی همچون عامرخان، سانیا مالهوترا و زایرا واسیم در آن بازی کرده اند.

فیلم انگیزشی کشتی

داستان این فیلم بر این قرار است که ماهاویر سینگ کشتی گیر معروف هندی آرزوی گرفتن مدال طلای جهانی کشتی را دارد اما به دلیل مشکلات مالی از کشتی استعفا می دهد و به کار دیگری مشغول می شود. ماهاویر ازدواج می کند و صاحب سه دختر می شود. او آرزو داشت که صاحب فرزند پسر شود و با آموزش کشتی به آن ها به رویای خود دست یابد.

اما بر خلاف انتظار بخاطر اتفاقات جالبی که طی فیلم می افتد، ماهاویر سینگ تصمیم می گیرد که دو دختر خود را تعلیم داده و آن ها روانه مسابقات کشتی کند. در این راه پر پیچ و خم مشکلات زیادی از جمله مسخره شدن توسط مردم، کم کاری دختر ها و … مانع رسیدن به هدف می شوند.

اما سرانجام دختران این کشتی گیر معروف به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند و با کسب مدال طلا، آرزوی پدر خود را برآورده می کنند.

پیام فیلم: فرقی نمی کند که جنسیت شما چیست مهم این است که شما یک هدف خاص را دنبال کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. در نهایت خواهید دید که با پشت سر گذاشتن موانع به آرزوی خود می رسید و زندگی راحت و شادی خواهید داشت.

6- استارتاپ دات کام

استارت آپ دات کام جزو فیلم های انگیزشی جذاب و مرتبط با کار آفرینی و کسب و کار است که تماشای آن تجربیات زیادی را به شما منتقل خواهد کرد. این فیلم در سال 2001 به کارگردانی کریس هدوس و جیهان نوجیم ساخته شده است. داستان این فیلم درباره یک کسب و کار تازه تاسیس به نام GovWorks که با فراز و نشیب های زیادی رو به رو می شود. این استارتاپ در مسیر فعالیت خود با مشکلات زیادی رو به رو می شود و به دلیل نداشتن مدیری کارآمد و اختلافات داخلی از هم می پاشد.

فیلم انگیزشی استارتاپ دات کام

پیام فیلم: این فیلم به شما می آموزد که چه عواملی باعث شکست یک کسب و کار می شود. با در نظر گرفتن این موارد و تفکر درباره آن ها می توانید از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید و در صورت وقوع بهترین تصمیم را برای حل آن ها بگیرید.

7- دوازده سال بردگی

فیلم دوازده سال بردگی جزو بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان است که توسط مگ کوئین ساخته شده است. این فیلم داستان یک سیاه پوست به نام سالومون نورثاب را به تصویر می کشد. سالومون به عنوان یک برده زندگی می کند و سختی های زیادی را متخمل می شود. دلیل امید به زندگی سالومون دیدن دوباره خانواده اش است به همین دلیل سختی ها را به جان می خرد تا زنده بماند .

فیلم انگیزشی دوازده سال بردگی

سالومون 12 سال سختی و زجر را تحمل می کند و بالاخره می تواند خودش را از دست اربابان نجات داده و پیش خانواده اش برگردد.

پیام فیلم: زندگی همیشه روی خوش خود را به ما نشان نمی دهد بنابراین باید برای هر سختی خودمان را آماده کنیم. هدف اصلی ما در زندگی این است که نهایت تلاش خود را انجام دهیم که به موفقیت های بزرگی برسیم و در کنار خانواده خود شاد باشیم.

  • منبع
  • ویرگول

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید