امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 276929
۵۴۴
۱
۰
نسخه چاپی

انتخاب وکیل در اراک را جدی بگیرید!

در جامعه ای زندگی میکنیم که هر روزه هزاران پرونده ی حقوقی به دادگاه ها ارجاع داده میشود و همین موضوع نیز باعث شده است تا مردم به خوبی ضرورت مشورت کردن با یک وکیل متخصص را در دعاوی مختلف احساس کنند. مسئله ی بسیار مهمی که وجود دارد آن است که در کلان شهر هایی همچون اراک، نیاز مردم به وکلای حرفه ای و متخصص در زمینه های مختلف بیشتر است. انتخاب وکیل در اراک یکی از دغدغه های افرادی است که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند.

حقیقت آن است که انتخاب وکیل جز مسائل بسیار مهمی است که نیاز به آگاهی دارند و در اکثر مواقع به دلیل عدم توجه مردم به این موضوع ممکن است پرونده ها با شکست رو به رو شوند و حق و حقوق بسیاری از افراد در این میان مورد تضییع قرار گیرد. اکنون ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش اید که دقیقا باید قبل از انتخاب وکیل در اراک به چه نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم درصد موفقیت پرونده های خود را بالا ببریم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که شما باید در اولین قدم انتخاب وکیل، نوع پرونده ی حقوقی خود و موضوع آن را انتخاب کنید؛ چرا که زمینه ی فعالیت یک وکیل ممکن است متفاوت با دیگر همکارانش باشد و تجربه و تخصص او در زمینه حل و فصل برخی از پرونده های حقوقی بیشتر باشد، مانند پرونده های مربوط به مواد طلاق که عده ی معدودی از وکلا در آن تخصص دارند و پیدا کردن وکیل طلاق در اراک نیاز به تحقیق دارد.

شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که موضوع پرونده حقوقی خانواده با پرونده ملکی و یا دیگر پرونده ها متفاوت است و مسلما روند دادرسی آنان نیز با یکدیگر تفاوت دارد و یک وکیل نیز ممکن است با توجه به سوابق کاری و مهارتش در حل و فصل برخی از پرونده های حقوقی عملکرد بهتری داشته باشد و شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید تا بتوانید در مسیر احقاق حقوق خود قدم بردارید.

انتخاب وکیل در اراک را جدی بگیرید!

دادکوشا(https://dadkoosha.ir)جمعی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با تخصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با خانواده (طلاق، طلاق توافقی، مهریه)، دعاوی ملکی گرد هم آمده اند و آماده ارائه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در دعاوی خانوادگی و دعاوی ملکی هستند.

وکیل خانواده در اراک

خانواده یکی از اساسی ترین نهادهای جامعه ی ما به حساب می آید و به همین علت نیز قانونگذار کشور ما با تدوین قوانین مختلف سعی کرده است تا در جهت حمایت از بنیان خانواده قدم بردارد و به همین علت نیز پرونده های طلاق دارای مراحل مختلفی می باشد و بدون انتخاب وکیل اراک نمیتوان به تنهایی مراحل دادرسی آن را پیگیری کرد. وکیل طلاق در اراک کسی است که با تمامی جزییات مربوط به این نوع از پرونده ها آشنایی دارد و میتواند به زوجین کمک کند تا بدون اتلاف وقت و صرف هزینه ی زیاد، هرچه سریعتر مراحل جدایی را طی کنند. در برخی از مواقع نیز برخی از مردم به دنبال انتخاب وکیل خانم در اراک میباشند تا رسیدگی به پرونده های خانواده را به او بسپارند. اما حقیقت آن است که جنسیت یک وکیل هیچ ربطی به عملکرد او ندارد و بهتر است ملاک انتخاب وکیل در اراک را تخصص و تجربه ی کاری او قرار دهید.

 وکیل ملکی در اراک

انتخاب وکیل در اراک را جدی بگیرید!

معمولا دعاوی ملکی به سه دسته کیفری، ثبتی و حقوقی تقسیم میشوند. یکی از مهم ترین نکات در هنگام مراجعه به وکیل در آن است که دقت کنید پرونده شما جز پرونده های حقوقی است و باید به دنبال وکیل حقوقی باشید و یا آنکه در دسته بندی پرونده های کیفری قرار میگیرد و مشکل شما توسط وکیل کیفری حل میشود. در برخی از موارد نیز لازم است تا موضوع پرونده شما توسط وکیل شهرداری پیگیری شود و این نوع پرونده ها معمولا به ماده 100 کمیسیون شهرداری مرتبط میباشند. برای آنکه بتوانید در مورد این موضوع اطلاع پیدا کنید به دسته بندی های مختلف پرونده های ملکی اشاره می کنیم:

دعاوی ملکی کیفری

فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر

انتقال منافع ملک غیر به اشخاص دیگر یا خود

تبانی در خصوص خرید و فروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه

ورود غیرمجاز به ملک غیر

فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر

انتقال منافع ملک غیر به اشخاص دیگر یا خود

تبانی در خصوص خرید و فروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه

ورود غیرمجاز به ملک غیر

تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از دستگاه‌های ذی ربط

خرید و فروش و معامله معارض

اقدام به خرد کردن املاک و ارتکاب جرم ورود غیر مجاز به ملک سایرین.

 دعاوی ثبتی

در خصوص ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی

ابطال شدن نظریه ی هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور

افراز ملک

اجرای ثبت

توقیف عملیات اجرایی در مراحل مختلف کار

ابطال شدن سند رسمی‌به دلایل گوناگون

دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه‌‌ی ثبتی

در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض

 دعاوی حقوقی

الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی

تعدیل اجاره‌بها

الزام تنظیم سند رسمی‌برای املاک مربوطه

مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت

اخذ به شیعه

تعدیل( افزایش یا کاهش) میزان اجاره بها

دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی

موضوع تخلیه‌‌ی اماکن تجاری

دعاوی مربوط به تجویز انتقال منافع از شخصی به شخص دیگر.

مطالبه ثمن و الزام به تحویل مبیع

موضوع پرونده حقوقی خانواده با پرونده ملکی و یا دیگر پرونده ها متفاوت است و مسلما روند دادرسی آنان نیز با یکدیگر تفاوت دارد و یک وکیل در اراک نیز ممکن است با توجه به سوابق کاری و مهارتش در حل و فصل برخی از پرونده های حقوقی عملکرد بهتری داشته باشد و شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید تا بتوانید در مسیر احقاق حقوق خود قدم بردارید.

 وکیل چک در اراک

آیا برای شما نیز تاکنون پیش آمده است که دست چک خود را گم کنید و یا آنکه نتوانید چک خود را در موعد مقرر نقد کنید؟ پرونده های حقوقی مختلفی در زمینه ی چک وجود دارد که ممکن است باعث شود شما به دنبال وکیل خوب در اراک باشید. توجه داشته باشید که پرونده های مربوط به چک در برخی از موارد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هرگونه کوتاهی در انتخاب وکیل متخصص میتواند باعث تضییع حقوق افراد شود و معمولا در چنین مواردی خسارت های مادی بسیار زیادی به افراد وارد میشود و حتی ممکن است این خسارت های مادی به حدی سنگین باشند که از توان پرداخت فرد خارج باشد و او نتواند این خسارت ها را جبران کند و دچار مجازات های کیفری شود.

برای دریافت وقت مشاوره میتوانید به دادکوشا مراجعه کنید و یا به شماره 09022508697 تماس بگیرید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید