امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278825
۱۱۴۰
۱
۰
نسخه چاپی

با انتخاب یک وکیل مهاجرتی مجرب، در هزینه های مهاجرتی خود صرفه جویی کنید

هر کسی که مهاجرت را تجربه کرده باشد می‌داند که پیمودن این مسیر به تنهایی، کار بسیار دشواری است. فرایند مهاجرت، کاغذبازی‌های خیلی زیادی دارد و انجام کوچکترین خطا در این کاغذبازی‌ها یا غافل شدن از مهلت‌های ارسال مدارک می‌تواند روند مهاجرت شما را تا سال‌ها به تاخیر بیاندازد.

با انتخاب یک وکیل مهاجرتی مجرب، در هزینه های مهاجرتی خود صرفه جویی کنید

هیچ یک از روش‌های مهاجرتی آسان نیستند و اکثر آن‌ها دارای مراحل زیادی هستند که ممکن است برایتان گیج‌کننده باشند. استخدام یک وکیل برای مهاجرت می‌تواند کار شما را 4 تا 8 هفته به جلو بیاندازد. یک وکیل مهاجرت دقیقاً می‌داند که چه نوع ویزایی برای شما مناسب است و چه تسهیلاتی در دسترس‌تان قرار دارد و با توجه به این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا ویزای موردنظر خود را راحتتر دریافت کنید.

یک وکیل مهاجرتی چگونه می‌تواند در صرفه‌جویی هزینه‌های مهاجرت به ما کمک کند؟

همانطور که می‌دانید تمام روش‌های مهاجرتی بسیار پر هزینه هستند و شما از اول تا آخر روند مهاجرتتان مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیار زیادی هستید. حال اگر در این کار بی‌تجربه باشید یا اطلاعات ناقصی درمورد قوانین مهاجرتی کشور موردنظر خود داشته باشید، ممکن است درخواست ویزایتان رد شود و تمام هزینه‌هایتان بی‌نتیجه بماند. اگرچه که وکیل مهاجرتی هم هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کند، اما حداقل خیالتان راحت است که هزینه‌هایتان شما را به مقصد موردنظرتان خواهند رساند.

بسیاری از افرادی که به دنبال مهاجرت هستند، از چیزهایی که در طول این فرآیند از آن‌ها خواسته می‌شود اطلاعی ندارند و همین کمبود اطلاعات مانع از ورود آن‌ها به کشور موردنظرشان می‌شود. شما با استخدام یک وکیل برای مهاجرت می‌توانید این کمبود را برطرف کنید. البته باید حواستان باشد که از یک وکیل با تجربه کمک بگیرید، زیرا هدف از استخدام وکیل این است که در هزینه‌های مهاجرتی خود صرفه‌جویی کنید. پس بهترین وکیل مهاجرت را برای خود انتخاب کنید تا خیالتان راحت باشد که پولتان را هدر نمی‌دهید. ما در ادامه به شما می‌گوییم که یک وکیل مهاجرتی خوب چگونه می‌تواند به شما کمک کند تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید:

1. یک وکیل مهاجرتی خوب از بروز اشتباهات جلوگیری می‌کند

پر کردن صحیح مدارک، بخش مهمی از فرایند اخذ ویزا است. فرایند درخواست ویزا دارای کاغذبازی‌های زیاد و پیچیده‌ای است و شما بدون کمک گرفتن از یک متخصص، فقط احتمال انجام اشتباهات را بالا می‌برید. وجود هرگونه اشتباه در مدارکتان می‌تواند کل برنامه‌هایتان را برای همیشه خراب کند.

وقتی که درخواست ویزای یک متقاضی رد می‌شود، یعنی او چندین میلیون از سرمایه‌ی خود را از دست داده است. این افراد مجبورند که دوباره درخواست ویزا دهند و باید دوباره همان هزینه‌ها را تکرار کنند. اگرچه که وکیلان مهاجرتی هم برای تخصص خود دستمزد دریافت می‌کند، اما دستمزد آن‌ها در مقایسه با هزینه‌های سرسام‌آوری که باید برای درخواست مجدد ویزا پرداخت کنید چیزی نیست. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا مطمئن شوید که درخواستتان به طور کامل تکمیل شده و هیچ مشکل و اشتباهی در آن وجود ندارد.

با انتخاب یک وکیل مهاجرتی مجرب، در هزینه های مهاجرتی خود صرفه جویی کنید

2. یک وکیل مهاجرتی، تجربه‌ی طولانی مدتی در این زمینه دارد

یکی از مهمترین مزیت‌های استخدام وکیل برای مهاجرت این است که وکیلان تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی مهاجرت دارند، آن‌ها چندین سال در این زمینه کار کرده‌اند و با زیر و بم قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف آشنا هستند و تمام گزینه‌های مهاجرت را به خوبی می‌شناسند. اما کسی که به تازگی قصد مهاجرت پیدا کرده اصلاً چنین تجربه‌ای را ندارد و برای کسب این اطلاعات باید زمان بسیار زیادی را صرف کند و باز هم اطلاعاتش فقط تئوری هستند و به پای تجربیات یک وکیل مهاجرتی نمی‌رسند. زمان هم یک جور سرمایه‌ است، پس با استخدام یک وکیل می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید!

یک وکیل مهاجرتی، پرونده‌ی شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به شما می‌گوید که چقدر احتمال دارد ویزای موردنظر خود را دریافت کنید یا آیا اصلاً واجد شرایط دریافت آن ویزا هستید یا نه؟ او با توجه به تجربیات فراوان خود می‌تواند پرونده‌ی بی‌نقصی را برایتان درست کند و احتمال دریافت ویزایتان را افزایش دهد.

3. یک وکیل مهاجرتی با تمام ترفندهای اخذ ویزا آشنا است

یک وکیل مهاجرتی خوب با تمام ترفندهای لازم برای اخذ ویزا از یک کشور آشنا است. او می‌داند که هر روش مهاجرتی، نیاز به انجام چه کارهایی دارد و به خوبی با سیستم پیچیده‌ی قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف آشنا است. شاید بتوانید به تنهایی این مسیر را طی کنید، اما این کار خیلی ریسکی است زیرا همیشه این احتمال وجود دارد که با قوانین مهاجرتی کشور مورد نظر خود به خوبی آشنا نباشید و درخواست ویزایتان دچار مشکل شود. این مشکل می‌تواند روند مهاجرتتان را به تعویق بیاندازد یا کلاً ویزایتان را رد کند. پس بهتر است با آینده‌ی خود بازی نکنید و از کمک یک وکیل متخصص بهره‌مند شوید.

4. وکیل مهاجرتی می‌تواند گزینه‌های مهاجرتی مختلفی را به شما معرفی کند

شاید شما بخواهید فقط با یک روش مهاجرتی خاص به یک کشور خاص مهاجرت کنید، اما یک وکیل مهاجرتی با توجه به اطلاعات خود می‌تواند به شما نشان دهد که چه گزینه‌های دیگری در پیش رویتان قرار دارند. شاید او بتواند گزینه‌های بهتری را به شما معرفی کند که خودتان قبلاً از آن‌ها خبر نداشتید. مهاجرت یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی هر فرد است و می‌تواند زندگی‌اش را کاملاً دگرگون کند، پس خیلی مهم است که از تمام گزینه‌های پیش روی خود مطلع باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای زندگی خود بگیرید، حتی شاید بتوانید روش ارزان‌تری را برای مهاجرت پیدا کنید.

5. یک وکیل مهاجرتی می‌تواند به شما کمک کند تا در کشور موردنظر خود شغل پیدا کنید

یک وکیل مهاجرتی می‌تواند در فرآیند درخواست شغل، تعامل با کارکنان و جستجوی فرصت‌های شغلی به شما کمک کند. او به عنوان یک فرد با تجربه در زمینه‌ی مهاجرت، با تمام ابزارهای موجود برای کاریابی در کشورهای مختلف آشنا است و قبلاً هم با کمک همین ابزارها به افراد زیادی کمک کرده تا در کشورهای دیگر کار پیدا کنند. او حداقل می‌تواند راهنمایی‌های خوبی را در زمینه‌ی کاریابی به شما ارائه دهد و همین راهنمایی می‌تواند در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کند.

فقط در یافتن یک وکیل خوب دقت کنید و سعی کنید به سراغ بهترین وکیل مهاجرت بروید تا خیالتان راحت باشد که هزینه‌هایتان هدر نخواهند رفت و دوباره مجبور به پرداخت هزینه برای درخواست ویزا نخواهید شد!

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید