امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280480
۱۷۴۲
۱
۰
نسخه چاپی

نقطه فرنولوم در مردان چیست و چگونه تحریک می شود؟

فرنولوم در قسمت زیرین (یا سر) آلت تناسلی قرار دارد. این یک نوار V شکل از پوست است که به پوست ختنه گاه وصل شده و به راحتی روی سر آلت تناسلی منقبض می شود تا تحرک داشته باشد.

نقطه فرنولوم

نقطه فرنولوم

فرنولوم یا لگام نواری الاستیک از پوست آلت تناسلی مرد در بخش ختنه گاه است که که پوست آلت را به سر آلت تناسلی متصل می نماید. به عبارتی فرنولوم مانند حرف V انگلیسی در بخش پایین کلاهک آلت تناسلی وجود دارد و بخشی از آن بعد از ختنه کردن هم باقیمانده و حساس ترین قسمت بدن مرد محسوب می شود.

در دستگاه تناسلی زنان هم چنین بافتی در قسمت پایین کلیتوریس است که آن را به بالای لب های فرج متصل می نماید. کار اصلی بافت فرنولوم متصل کردن دو قسمت متحرک به یکدیگر است به شکلی که مانع حرکت آنها نشده و امکات تغییر مکان را به آن دو بدهد مانند موقعی که آلت تناسلی مردان نعوظ پیدا می کند و با وجود بزرگ شدن رابطه بین حشفه و پوست آلت را حفظ می کند.

فرنولوم در آلت تناسلی مردان پایه های عصبی زیادی را دارد دقیقاً مانند پایانه های عصبی در فرنولوم کلیتوریس زنان. این پایانه های عصبی خیلی حساس هستند و تحریک آن ها به تنهایی هم تجربه ارگاسم را فراهم می کند و البته تجربه ارگاسمی متفاوت با آنچه که قبلاً داشته اند. فرنولوم یکی از حساس ترین نقاط تحریک پذیر در بدن مردان است. تحریک دهانی و یا لمس و نوازش این ناحیه لذت بسیاری برای همسرتان خواهد داشت و در آمادگی برای رابطه جنسی موثر است.

نقطه فرنولوم در مردان

فرنولوم نواری با پوست بسیار حساس زیر قسمت ختنه گاه مردان است. این نقطه دارای عصب های فراوان است. با تحریک فرنولوم مردان ارگاسمی متفاوت را تجربه خواهند کرد. بهتر است نقش خود را بر روی فرنولوم متمرکز کرده و تا رسیدن به ارگاسم آن را به آرامی ماساژ دهید. شما می توانید برای این کار از انگشتان خود کمک بگیرید. با نعوظ آلت تناسلی و بزرگ شدن آن فرنولوم کشیده و حساس تر می شود و بهتر می توانید آن را لمس کنید. به این نکته توجه داشته باشید که ارگاسم فرنولوم زمان بیشتری می خواهد و ممکن است بیشتر طول بکشد.

می توانید از روغن یا روان کننده ها هم برای ماساژ فرنولوم استفاده کنید. شریک جنسیتان هرچه بیشتر تحریک شود فشار بیشتری هم به عضلات لگن خود وارد می کند. تحریک فرنولوم مانند کلیتوریس بسیار هیجان انگیز است. تحریک مردان از طریق فرنولوم باعث ارگاسم زود تر می شود و همچنین ارگاسمی که تا به حال تجربه نکرده اند.

نقش فرنولوم در ارگاسم و لذت جنسی

فرنولوم در آلت تناسلی مردان دارای پایانه های عصبی بسیاری است، درست مشابه با پایانه های عصبی در فرنولوم کلیتوریس یک زن. این پایانه های عصبی بسیار حساس بوده و تحریک آنها به تنهایی هم باعث تجربه ارگاسم می شود و البته تجربه ارگاسمی متفاوت با آنچه تا کنون تجربه کرده اید.

در موارد بسیار نادری، فرنولوم در هنگام ختنه برداشته می شود، اما نگران نباشید، پایانه های عصبی هنوز در گره V شکل زیر سر آلت تناسلی شما وجود دارد.

حالا باید ببینیم با فرنولوم چه باید کرد؟ بهتر است برگردیم به تجارب قبلی که در ارتباط با کلیتوریس داشته ایم. هنگام تحریک کلیتوریس در زنان به این نتیجه رسیدیم که این تحریک باید بسیار نرم و آرام و بدون هیج فشار و یا سایشی باشد، زیرا باعث ناراحتی و حتی آسیب به بافت بسیار ظریف کلیتوریس و فرنولوم زیر آن می شود.

مسئله ای که شاید به آن تا کنون توجه نکرده باشید این است که در مرحله تحریک زنان و قبل از رسیدن به ارگاسم، بعلت تحریک، کلیتوریس افراشته شده و به زیر پوشش بالای خود می رود و کمتر در دسترس می باشد و جالب است که بدانید آنچه در این حالت باعث تحریک فوق العاده زنان در اثر تحریک های ظریف می شود،

تحریک شدن فرنولوم زیر کلیتوریس می باشد که شاید تا کنون به آن فکر هم نکرده باشید.

نقطه فرنولوم در مردان و انزال زودرس

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که مردان با آن مواجه هستند مسئله زود انزالی است که تا حد زیادی روابط جنسی را تحت شعاع قرار می دهد. انزال زودرس باعث کاهش اعتماد به نفس برای مردان در حین رابطه جنسی می گردد. فرنولوم به عنوان حساس ترین ناحیه بدن مردان قرار دارد و می توان اولین تماس بدنی و جنسی را به هر شکلی که باشد با تحریک آن شروع کرد. به همین دلیل این ناحیه را به عنوان ماشه رابطه های جنسی می دانند.

یکی از راه‌ها برای درمان زود انزالی این است که اجازه تماس مستقیم به این ناحیه داده نشود. برای تاخیر در انزال بهتر است ناحیه فرنولوم را با بی حس کننده هایی مثل لیدوکائین بی حس کنید، هر چند نیازی به بی حس کردن سایر نواحی آلت تناسلی مخصوص سر آلت تناسلی نیست. با این کار شما هم لذت جنسی را تجربه خواهید کرد و هم می توانید آن را به تاخیر بیندازید و بی حسی و سنگینی آلت تناسلی که غالباً حس بدی را به آقایان می دهد دیگر ناراحتتان نخواهد کرد.

این را بدانید که خیلی از مردان آشنایی کمی با فرنولوم خود به عنوان یکی از نقاط تحریک پذیر آقایان دارند. برای تحریک ناحیه فرنولوم می‌توانید با یک دست آلت تناسلی مرد را محکم بگیرید و زبانتان را در این نواحی با سرعت بچرخانید و آن را تکان دهید. با این کار همسرتان احساس فوق العاده ای را تجربه خواهد کرد. 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید