امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 284516
۲۶۴
۱
۰
نسخه چاپی

4 ایده ساده برای ساخت جا لباسی در خانه

تنها با همین چند ایده ساده خانه‌تان را از کوه لباس‌های شلخته نجات دهید.

 4 ایده ساده برای ساخت جا لباسی در خانه

جالباسی ایستاده یکی از جزئیات مهم در دکوراسیون خانه است که باعث نظم بخشیدن به اتاق‌ها و مرتب و منظم دیده‌ شدن منزل شما می‌ شود.

چند ایده ساده برای ساخت جالباسی ایستاده

شاید به نظر شما جالباسی ایستاده وسیله‌ای چندان مهم در دکوراسیون منزل نباشد؛ اما باور کنید این وسیله جزئی و کوچک که گاهی حتی فراموش هم می‌شود، یکی از مهم‌ترین وسایل در ایجاد نظم و ترتیب در منازل است.

بدون این وسیله کوچک گاهی شما با کوهی از لباس‌های آواره مواجه می‌شوید که روی‌هم تلنبار شده‌اند. اما این وسیله کوچک را خودتان هم به‌راحتی می‌توانید در خانه درست کنید. ما این اینجا چند پیشنهاد ساده و جالب ساخت جالباسی در منزل را برای شما داریم.

جالباسی ایستاده و شفاف

یک استوانه پلکسی‌گلاس شفاف پیدا کنید و به‌اندازه عبور چند میله چوبی در آن سوراخ ایجاد کنید. دقت کنید پایه‌های آن را دقیق و هم تراز قرار دهید که جالباسی کج نشود. میله‌ها چوبی را هم روبه‌بالا جاگذاری کنید که لباس‌ها برنگردند.

چند ایده ساده برای ساخت جالباسی ایستاده

جالباسی با اشکال انتزاعی

بعضی از جالباسی‌ها دقیقا برای آویختن لباس کاربرد ندارند. این مدل جالباسی‌ها شکل‌های غیرمتعارف و عجیب‌و‌غریب دارند که تنها برای آویزان کردن  کلاه، کیف، عینک یا تنها یکی دو پیراهن اتوکشیده مناسب هستند؛ اما چهره جذابی دارند که دکوراسیون شما را شیک‌تر نشان می‌دهند.

جالباسی با اشکال انتزاعی

آویزان کردن لباس‌ها از سقف

با وصل کردن چند قلاب به سقف خانه و بستن چند طناب محکم به آن‌ها می‌توانید جالباسی ایستاده بسازید. برای اینکه طناب‌ها برجای خود محکم باشند به پایین آن‌ها وزنه وصل کنید. برای آویزان کردن لباس‌هایتان تنها کافی است چند گیره فلزی هم به طناب‌ها با فواصل مناسب وصل کنید. جالباسی شما آماده است.

آویزان کردن لباس‌ها از سقف

جالباسی با نقاشی‌ های کودکانه

نقاشی‌های دوران کودکی خود را به یاد دارید؟ کوه‌هایی با قله‌هایی پوشیده از برف. همین می‌تواند یک ایده جذاب باشد. چندتکه چوب بردارید و به شکل مثلث آن‌ها را برش دهید. بعد درست مانند کودکی‌تان آن‌ها را مانند قله‌های پوشیده از برف رنگ‌آمیزی کنید. با چسباندن یک قلاب به میانه آن جالباسی شما آماده می‌شود.

جالباسی با نقاشی‌ های کودکانه

  • منبع
  • دلتا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید