امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280060
۹۶۱
۱
۰
نسخه چاپی

6 خوراکی که اگر می خواهید باسن بزرگتری داشته باشید باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید

6 خوراکی که اگر می خواهید باسن بزرگتری داشته باشید باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید

اگر می خواهید باسن خود را به طور دائم و بدون جراحی بلند کنید، سعی کنید این غذاها را بخورید.

بله، برای دستیابی به باسنی محکم و سفت، مهم است که مراقب رژیم غذایی خود باشید.

جو دوسر

جو حاوی کربوهیدرات های پیچیده ای است که بدون افزایش سطح انسولین به شما انرژی می دهد. همچنین حاوی مقدار محدودی چربی است که به کاهش کلسترول و کاهش سرعت جذب قندها کمک می کند.

بلغور جو دوسر برای خوردن در نیمه اول روز ایده آل است. این یک غذای بسیار سالم است که جایگزین محصولات آرد فرآوری شده و تامین کننده مواد مغذی لازم برای بزرگ شدن گلوتئال است.

تخم مرغ

برای ساختن عضلات سرینی، اضافه کردن یک تخم مرغ متوسط به برنامه روزانه خود، علاوه بر آن تمرینات باسن، ضروری است. یک تخم مرغ کامل حاوی حدود 6 گرم پروتئین است که می تواند برای تقویت پشت بدن شما مفید باشد. تخم مرغ همچنین سرشار از سلنیوم، ریبوفلاوین، ویتامین B12 و فسفر است که به تقویت ماهیچه ها کمک می کند.

حبوبات

چه کسی می دانست که لوبیا و عدس خیس شده قدیمی می تواند به شما کمک کند باسنی بزرگ تر داشته باشید؟ بله شما آن را درست خواندید. حبوبات (از جمله عدس، لوبیا، نخود و بادام زمینی) سرشار از پروتئین هستند که به حداکثر رساندن روند سنتز عضلات شما کمک می کند. گنجاندن یک فنجان حبوبات در رژیم غذایی می تواند رشد عضلات سرینی شما را تقویت کند. آنها همچنین منبع خوبی از منیزیم هستند که در تولید انرژی نقش دارد.

سینه مرغ

مرغ بدون هیچ شکی یکی از بهترین منابع پروتئین بدون چربی است. بهترین قسمت؟ این یک غذای فوق العاده همه کاره است، بنابراین چه بخواهید یک کاسه سوپ مرغ بخورید و چه بخواهید آن را به شکل تنوری مصرف کنید، می توان آن را به راحتی پخت. اگر می‌خواهید باسن‌های بزرگ‌تر و سفت‌تری داشته باشید، سینه مرغ را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

دانه کدو تنبل

تخم کدو منبع غنی از آنتی اکسیدان ها، منیزیم، روی و اسیدهای چرب است که برای غنی سازی بسیار عالی هستند. 28 گرم (تقریبا 1/4 فنجان) از این دانه های خوشمزه حاوی حدود 8.5 گرم پروتئین است. بنابراین، اگر به دنبال افزایش سایز باسن خود هستید، پیشنهاد می کنیم این دانه های مغذی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید.

دانه های کتان

اگر می خواهید اندازه غنیمت خود را افزایش دهید، اولین قدم این است که بر روی اقلام غذایی غنی سازی تمرکز کنید. دانه‌های کتان سرشار از پروتئین هستند که آنها را به یک مکمل ایده‌آل برای رژیم غذایی شما تبدیل می‌کند، زیرا پروتئین برای ساختن توده عضلانی بسیار مهم است.

علاوه بر این، دانه‌های کتان حاوی اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین B، فسفر و منیزیم هستند که آن‌ها را به منبع ایده‌آلی از چربی‌های سالم تبدیل می‌کند. شما به سادگی می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه کتان را به لیوان معمولی اسموتی یا شیک پروتئینی خود اضافه کنید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید