امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288451
۱۵۴
۱
۰
نسخه چاپی

آقایان در دوران پریود نیازهای عاطفی همسرتان را درک کنید

آقایان در دوران پریود نیازهای عاطفی همسرتان را درک کنید

«باز تو پریودی؟! اخلاقت ماشالله داره داد می‌زنه!»

پریود شدن یک اتفاق طبیعی در وجود هر زنی است. نه بیماری است و نه مشکل! بلکه چند روزی نیاز به مراقبت دارد! آقای گرامی با شما هستم! همسر شما، شریک شما، چند روزی در ماه نیاز دارد یا شما کاملا در کنارش باشید یا به کارش کاری نداشته باشید! حدوسط ندارد!

اما مگر چه اتفاقی می‌افتد؟! جز خونریزی که جسمی است و هر ماه در یک بازه زمانی 4 تا 7 روزه رخ می‌دهد چه تغییرات دیگری در یک خانم ایجاد میکند؟! آیا کار خاصی باید کرد؟ آیا از نظر روحی و عاطفی نیازهایی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد؟!

بارها گفته شده است ولی این مساله همیشه با بی توجهی روبه رو می‌شود! نوسانات هورمونی در زنان موجب می‌شود روی خلقیات آنها تاثیر بسیار زیادی بگذارد. افسردگی، غمگین شدن، عدم تمرکز، زودرنجی، انرژی بسیار کم، کم خوابی یا پرخوابی، تحریک پذیری زیاد، عصبانی و خشمگین شدن و... همه اینها ممکن است در هر خانمی مشاهده شود، ممکن هم است بخشی از آنها اتفاق بیفتد و اگر یک خانمی خوش شانس باشد احتمال این می‌رود که هیچ کدام این موارد را نداشته باشد!

اینکه شما عصبانی باشید اشکالی ندارد اما اینکه خودتان نتوانید کاری کنید تا بر آن عصبانیتی که مدیریتی بر آن ندارید غلبه کنید سخت تر است!

برای برطرف کردن نیازهای عاطفی خانم‌ها در دوران پریود چه باید کرد؟!

دوره و سیکل پریود همسرتان را به خاطر بسپارید

با دانستن اینکه در چه زمانی همسرتان پریود خواهد شد بهتر می‌توانید نیازهای او را بفهمید. درک کنید که چرا حال خوشی ندارد و احوالش متغیر است.

کمکش کنید

وقتی روح و جسم همسر شما در یک باز زمانی مخصوص در ماه به هم می‌ریزد بهتر است به جای اینکه خودش از شما درخواست کمک کند شما همدلانه در کنارش باشید تا او متوجه بشود که درکش می‌کنید.

صبور باشید

ممکن است بی قراری و تحریک پذیری همسرتان برای شما هم خوشایند نباشد اما اگر به این نتیجه برسید که مقطعی است و فقط نیاز به حمایت دارد تا از این روزها رد بشود تاثیر مثبتی هم روی او خواهد گذاشت. در مقابل رفتارهایش موضع نگیرید تا بحث‌های ناخواسته به وجود نیاید.

او را خوشحال کنید

حال یک خانم در دوره پریودی مخصوصا اوایل و قبل از دوره به اندازه کافی درهم ریخته و بد است! اگر شما بتوانید به قصد شاد کردنش کاری بکنید خیلی اهمیت دارد. به او ثابت می‌کنید که برایتان ارزش دارد.

آقایان در دوران پریود نیازهای عاطفی همسرتان را درک کنید

نیاز به تنهایی‌اش را درک کنید

ممکن است بار روانی زیادی بر دوش همسرتان باشد و نیاز شدیدی به تنهایی داشته باشد و از توی جمع بودن یا حتی همکلام شدن با شما دچار تنش بشود، به خواست او احترام بگذارید تا از این حال و هوا بیرون بیاید.

به او تیکه نیندازید

یکی از بدترین  کارهایی که می‌توانید در حق همسرتان و مهمتر از آن رابطه‌تان انجام بدهید این است که با تیکه انداختن به او بفهمانید پریود شدن و تغییر اخلاقش خیلی اذیت کننده است!

بحث ممنوع

در این دوران یک خانم آماده هر نوع بحثی است! شما زمینه این کار را فراهم نکنید. گفته شد، صبور باشید و در کنار او این روزها را به آرامش برسانید!

به او دلگرمی بدهید و از او تعریف کنید

حس زنان در این دوران به خود و سیستم بدنیشان ممکن است خوب نباشد! شما او را ارزشمند بدانید و با تعریف کردن از او عزت نفسش را بهبود ببخشید.

  • منبع
  • راهنماتو

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید