امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 281417
۴۱۳
۱
۰
نسخه چاپی

آیا بهترین هتل‌های بدروم را می شناسید؟

آیا بهترین هتل‌های بدروم را می شناسید؟

بدروم شهری بندری در ترکیه است که در غرب این کشور واقع شده است. این شهر از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه است و امکانات بسیار خوب تفریحی را در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهد.

با سرمایه گذاری زیادی که برای جذب توریست انجام شده آنجا شامل خیابان‌هایی دیدنی و تمیز و رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و گردشگر دوست هستند. هتل‌ها و مراکز اقامتی بدروم بسیار خوب هستند و این شهر شامل تعدادی هتل‌های بسیار لوکس می‌شود.

جاذبه‌های بدروم بسیار متنوع بوده و شامل جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مراکز تفریحی و تجاری می‌شوند. آب و هوای این شهر مدیترانه‌ای بوده و تابستان‌ها به دلیل علاقه توریست‌های این منطقه به ساحل رفتن و آبتنی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

در ادامه می‌خواهیم به شما هتل‌های خوب بدروم را معرفی کنیم تا در تور بدروم بتوانید اقامت‌گاه بسیار خوب وعالی را برای خود انتخاب کرده و اوقات خاطره‌انگیزی را سپری کنید.

آیا بهترین هتل‌های بدروم را می شناسید؟

هتل ریکسوس پریمیوم بدروم

یکی از بهترین هتل‌های بدروم در رزرو تور بدروم که از هتل‌های ۵ ستاره این شهر محسوب می‌شود، هتل ریکسوس پریمیوم است. این هتل همانطور که از اسمش پیداست از سلسله هتل‌های لوکس ریکسوس بوده و خدماتی عالی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این هتل در کنار درختان زیبای نخل قرار گرفته است و نزدیک به دریا است. آنجا منظره زیبا از طبیعت و دریا را می‌توانید داشته باشید.

هتل ریکسوس پریمیوم شامل ساحل اختصاصی هم می‌شود. این هتل با فرودگاه بدروم هشت کیلومتر فاصله دارد و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. این هتل ۳۵۶ اتاق داشته و شامل اتاق‌های بزرگ سوئیت می‌شود. سرویس اتاق‌ها به شکل مجلل و ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و تمامی اتاق‌ها شامل صندوق امانت، تلویزیون، اینترنت بی سیم، مینی بار و تهویه مطبوع هستند.

این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با خدمات کرایه ماشین بوده و از رستوران‌های بسیار خوبی بهره می‌برد. کافه این هتل انواع نوشیدنی را به شما ارائه می‌کند و غذای رستوران این هتل شامل منوی اروپایی و مدیترانه‌ای می‌شود.

از امکانات این هتل می‌توان به ۳ استخر سرپوشیده و روباز اشاره کرد که شامل استخر کم عمق مخصوص بچه‌ها هم می‌شود.

باغ اطراف این هتل بسیار زیبا بوده و برای پیاده روی عالی است. زمین تنیس، والیبال، بسکتبال و انواع تفریحات آبی و خاکی در آنجا مهیا است. از امکانات دیگر تفریحی هتل باید به اتاق بازی برای بچه‌ها سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و خدمات ماساژ نام برد.

آیا بهترین هتل‌های بدروم را می شناسید؟

هتل لا بلانچ ریزرت اند اسپا بدروم

به توضیح سایت سفر باتو، این هتل از هتل‌های ۵ ستاره بدروم است و امکانات بسیار خوبی دارد. هتل لا بلانچ ریزرت اند اسپا در منطقه تورگوتریس واقع شده است و شامل اتاق‌هایی زیبا با طراحی داخلی مجلل می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای مبلمان و پنجره‌های بزرگ می‌شود و می‌توانید مناظر زیبای دریا و طبیعت را مشاهده کنید.

اتاق‌های بزرگ این هتل شامل جکوزی هم می‌شوند و امکاناتی کامل دارند. رستوران‌های این هتل متنوع و باکیفیت بوده و غذاهای مختلف ترکی، دریایی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی را شامل می‌شوند. مناسبترین قیمت تور مارماریس را از ما بخواهید.

رستوران لامیرلا در این هتل یکی از رستوران‌های خوب بودروم بوده و غذاهای خوشمزه دریایی را سرو می‌کند. این هتل خدماتی مانند ماساژ درمانی، حمام ترکی سنتی و همچنین مرکز سلامتی اسپا را در خود دارد. آنجا شامل استخر بزرگ در فضای باز، ساحل اختصاصی و همچنین سونا و جکوزی می‌شود.

این هتل در بیرون شهر با فاصله ۲۵ کیلومتری واقع شده است و دارای محل‌های خوبی برای پیاده روی و گردش است.

آیا بهترین هتل‌های بدروم را می شناسید؟

هتل ووگ بدروم

از زیباترین هتل‌های بدروم هتل ووگ است که دارای دیدنی‌های مختلف طبیعی و امکاناتی بی نظیر است. فاصله این هتل تا شهر بدروم هشت کیلومتر بوده و در منطقه‌ای بسیار سرسبز و زیبا به نام توربا و در نزدیک ساحل قرار دارد که شامل ساحل اختصاصی با امکانات کامل می‌شود. مساحت کلی زمین این هتل ۱۴ هکتار بوده و نقاط بسیار خوبی برای پیاده روی دارد.

در این منطقه هتل‌های دیگری هم مانند هتل ایزیل کلاب واقع شده‌اند و منطقه ای شامل مراکز خرید و فروشگاه‌ و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های مختلف می‌شود. این هتل در کل شامل ۴۴۱ اتاق است که شامل ۴۵ اتاق ویلایی نیز می‌شود. هتل ووگ شامل انواع رستوران‌های بین المللی شامل رستوران لبنانی، مکزیکی، چینی، دریایی و همچنین رستوران سنتی ترکی می‌شود. انواع کافه‌های مختلف با چای و قهوه و انواع نوشیدنی‌ها در این هتل قرار دارند که در نقاط مختلف هتل مانند استخر و لب دریا واقع شده‌اند.

اتاق‌های این هتل شامل تمامی امکانات لوکس یک هتل ۵ ستاره مانند تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته و خدمات مینی‌بار و وسایل بهداشتی رایگان می‌شوند. این هتل خدمات اسپا ارائه می‌کند و شامل حمام سنتی ترکی، خدمات ماساژ و همچنین سونا و جکوزی می‌شود.

این هتل دارای ۴ استخر مختلف بوده که شامل استخرهای روباز و سرپوشیده هستند. پارک آبی این هتل شامل سرسره‌های مختلف برای کودک و بزرگسالان می‌شود. این هتل دارای انواع سالن‌های ورزشی و زمین‌های بازی مانند باشگاه بدنسازی و والیبال می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع تفریحات آبی را هم تجربه کنید.

  • منبع
  • زیباشهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید