امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 277169
۱۳۳۶
۱
۰
نسخه چاپی
Fake orgasm

ارگاسم ساختگی یا ارگاسم دروغین | وقتی زنان درباره ارگاسم دروغ می گویند

ارگاسم ساختگی یا ارگاسم دروغین | وقتی زنان درباره ارگاسم دروغ می گویند

ارگاسم ساختگی یا دروغین چیست؟

ارگاسم دروغین یا ساختگی به این معنی است که شریک جنسی تظاهر می کند که به ارگاسم یا اوج لذت جنسی در رابطه رسیده است. گرچه ارگاسم دروغین در زنان رایج تر است؛ ولی جالب ست بدانید که مردان هم گاهی تظاهر می کنند که به ارگاسم رسیدند.

ارگاسم ساختگی زمانی اتفاق می‌افتد که شخص تظاهر می‌کند به اوج لذت جنسی رسیده در حالی که در حقیقت چنین نیست. در این حالت، فرد رفتارهایی را که معمولاً در هنگام ارگاسم پدید می‌آیند را تقلید می‌کند؛ رفتارهایی همچون جنبش‌های بدن، صداها و انبساط و انقباض‌های ساختگی بدن. همچنین شخص ممکن است زبانی بیان کند که ارگاسم شده است.

به بیان دیگر ارگاسم ساختگی زمانی اتفاق می‌افتد که زن به اوج لذت جنسی نرسیده باشد اما با تظاهرات صوتی، کلامی و رفتاری وانمود کند که ارضا شدن اتفاق افتاده در حالی که خود این حس را تجربه نکرده باشد.

در یک پژوهش مشخص شد که زنانی که ارگاسم‌های ساختگی داشته‌اند بیش‌تر از دیگر زنان از نظر جنسی به شریکشان بی‌وفایی نشان داده و در موقعیت‌های اجتماعی با مردان دیگر لاس‌زنی می‌کرده‌اند. پژوهش‌گران این تحقیق بر این باورند که این گروه از زنان بیش‌تر ممکن است وارد روابط جنسی با کسی غیر از شریک جنسی خودشان بشوند. با این حال آنان هشدار داده‌اند که پژوهششان شامل یک نمونه کوچک بوده و این در حالی است که متغیرهای فراوانی را سنجیده‌اند.

دلایل ارگاسم ساختگی یا نمایشی در زنان

به طور کلی زنان به دلایل مختلفی تظاهر به ارضا شدن می کنند ، که ادامه مقاله به مهم ترین و شایع ترین این دلایل اشاره می کنیم :

برای لذت بردن شریک جنسی : زنان برای اینکه مطمئن شود مسرشان از این رابطه لذت می برد ، لذت نبردن خودشان را پنهان می کنند .

ترس از خوب نبودن در سکس : عده ای از زنان برای این که می ترسند در رابطه جنسی خوب نباشند و برای پوشاندن این مشکل به دروغ نشانه های ارگاسم را نشان می دهند .

طولانی شدن زمان انجام رابطه جنسی : برخی زنان وقتی که رابطه جنسی شان زمان زیادی می برد خسته می شوند یا به دلیل لذت نبردن از رابطه سعی می کند هر چه زودتر رابطه جنسی شان تمام شود.

راضی و خوشحال کردن شوهرشان : گاهی اوقات زنان احساس می کنند اگر ارضا نشوند شوهرشان احساس بی کفایتی می کند به همین دلیل تظاهر به ارگاسم می کنند تا شوهرشان حس بدی نداشته باشد .

ایجاد حس نرمال و طبیعی بودن رابطه : رابطه جنسی طبیعی به رابطه ای گفته می شود که در ان هر و طرف لذت برده و به ارگاسم برسند . وقتی زنی احساس می کند رابطه جنسی شان به دلیل ارضا نشدنش از حالت طبیعی خارج شده است به دروغ می گوید ارضا شده است .

تماشای فیلم های پورن : به دلیل نبود آموزش های جنسی درست در جامعه و خانواده فیلم های پورنو تبدیل به الگوی روابط جنسی و آموزش می شوند در حالی که این فیلم ها رابطه جنسی را به شکل اغراق شده و غیرواقعی نشان می دهند و به نوعی فانتزی جنسی هستند تا یک رابطه جنسی صحیح .

عدم وجود هماهنگی بین زمان رسیدن به اوج لذت جنسی بین زن و مرد : زمانی که یک مرد مشکل زود انزالی دارد و خیلی زود ارضا می شود یقینا زن نمی تواند ارضا شود چون زنان نسبت به مردان به زمان بیشتری برای ارضا شدن نیاز دارند . معمولا پس از انجام رابطه جنسی مرد از زنش می پرسد که به ارگاسم رسیده است ؟ زن نیز جواب مثبت می دهد در حالی که چنین نیست . در یک رابطه درست نباید چنین باشد و زن به شوهرش دروغ بگوید .

جلوگیری از خیانت : زنانی که می دانند امکان دارد شوهرشان به سمت روابط خارج از زناشویی کشیده شوند سعی می کنند با هر راهی که شده رابطه خود را گدم نگه دارند بیشتر این زنان گرم نگه داشتن رابطه زناشویی را راهی برای نگه داشتن شوهرشان در چهارچوب خانه می دانند به همین دلیل نارضایتی و عدم ارگاسم شان را از همسرشان پنهان می کنند و اظهار به رضایت می کنند .

احساس درد : زنانی که هنگام رابطه جنسی درد دارند برای اینکه زودتر این رابطه تمام شود تا درد کمتری بکشند ارگاسم دروغین را به نمایش می گذارند .

راه های شناخت ارگاسم دروغین

- چنانچه در زمان رابطه همسر شما صداهای غیر طبیعی یا کلمات و جملات تکراری را شبیه آنچه در فیلم ها مشاهده می شود از خود نشان داد آگاه باشید که احتمال این که تظاهر به ارگاسم دورغین می کند زیاد است.

- نفس نفس نزدن در زمان رابطه ی جنسی علامت  دیگری از ارگاسم ساختگی در زنان است.

- عدم هماهنگی بین صداهایی که زن تولید می کند و حرکات بدن و انجام رابطه یکی ديگر از مغایرت های مهم هست. به عنوان مثال این که رابطه ی جنسی شما تمام شده و او هم چنان صداهایی را تولید می کند.

- در ارگاسم واقعی ماهیچه های داخل پا و واژن تنگ می شود و زمانی که آلت شما در واژن باشد این تنگی را به خوبی متوجه می شوید اگر چنين حس نداشتید مطمئن باشید که ارگاسم دروغین است.

- نکته ی دیگری که در خصوص نفس نفس زدن در رابطه ی جنسی برای زنان وجود دارد این است که چنانچه مشاهده کردید این نفس نفس زدن ها بسیار شدید است و همینکه شما ديگر ادامه ندادید قطع می شود یقین بدانید که این یک ارگاسم مصنوعی است.

  • منبع
  • بیتوته
  • ویکی پدیا
  • فیلیا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید