امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279279
۳۸۸
۱
۰
نسخه چاپی

این قیمت های لعنتی شما نیست: پنج دلیل برای اینکه محصولات شما نمی فروشند

این قیمت های لعنتی شما نیست: پنج دلیل برای اینکه محصولات شما نمی فروشند

زمانی که محصولات شما به فروش نمی رسند و چیزهایی که سعی می کنید به نظر کار نمی کنند، به راحتی می توانید قیمت گذاری خود را سرزنش کنید.

رابطه شما با قیمت گذاری شما به نوعی مانند رابطه شما با بینی شما است که کمی کمتر از کامل است. شما با آن خوب هستید، می دانید که این بخشی از چیزی است که شما را به آنچه هستید می سازد. اما وقتی کمی احساس ناامنی می‌کنید، وقتی به هر دلیلی اعتماد به نفستان متزلزل می‌شود، ناگهان متقاعد می‌شوید که مشکل این بینی کج لعنتی است.

به هر حال، همانطور که مشکل بینی شما نیست، به احتمال زیاد قیمت شما هم نیست. وقتی اعتماد به نفس ما کم است، این فقط یک قربانی آسان است.

چرا محصولات شما نمی فروشند

برخی از اشتباهات رایج توسط صاحبان مشاغل جدید وجود دارد و شاید شما یکی از این اشتباهات را انجام دهید؟

1- شما واقعا نمی دانید مشتری شما کیست.

هنگامی که تصویر واضحی از خریدار احتمالی خود ندارید، می توانید زمان، تلاش و پول زیادی را صرف کارهای اشتباه کنید. شما نمایشگاه های صنایع دستی را اشتباه انتخاب می کنید، فروشگاه ها و گالری های اشتباه را انتخاب می کنید، مکان های اشتباهی را برای تبلیغات انتخاب می کنید.

این یک موقعیت وحشتناک افسرده کننده است - شما احساس می کنید که خیلی سخت کار می کنید و اصلاً هیچ چیز کار نمی کند. در این شرایط، احتمالاً محصول یا قیمت خود را مقصر می‌دانید، اما این لزوماً درست نیست.

تا جایی که می توانید درباره افرادی که محصولات شما را می خرند تحقیق کنید. هنگام فروش حضوری، هر چیزی را که در مورد آنها متوجه شدید یادداشت کنید.

- چه کیسه های خرید دیگری دارند؟

- فکر می‌کنی چه سنی هستند؟

- بچه دارند؟

اگر آنلاین می فروشید مشکل تر است، اما می توانید از تجزیه و تحلیل وب سایت یا حتی بینش مخاطبان فیس بوک برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و می توانید راحت تر ارزیابی کنید که آیا کانال هایی که از طریق آن می فروشید به اندازه کافی به افراد مناسب شما دسترسی دارند یا خیر. اگر اینطور نیست، ممکن است دلیل این باشد که شما به اندازه کافی از محصولات خود را نمی فروشید.

2- عکاسی محصول شما به اندازه کافی خوب نیست.

بسیاری از مردم در فروش آنلاین با مشکل مواجه می شوند، زیرا عکاسی از محصول آنها یا بد است یا فقط مشکل است.

افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند فقط عکس های شما را در اختیار دارند تا محصول شما را بر اساس آن قضاوت کنند و شما باید به دنبال تقلید از نوع تصاویر مدل دار ارائه شده توسط خرده فروشان بزرگ آنلاین باشید.

انجام یک جستجوی سریع در Pinterest برای نوع محصولی که می‌فروشید، اغلب می‌تواند نوع عکس‌هایی را که باید آرزو داشته باشید را به شما نشان دهد.

عکس های شما آنقدر مهم هستند که اگر می خواهید فروش داشته باشید باید در این زمینه سرمایه گذاری کنید. شما یا باید پول خود را سرمایه گذاری کنید (برای استخدام شخصی) یا باید زمان خود را سرمایه گذاری کنید (برای یادگیری انجام این کار توسط خودتان). اینها تنها دو گزینه هستند - یاد بگیرید خودتان این کار را انجام دهید یا به شخص دیگری پول بدهید.

3- مشتری شما اکنون دلیلی برای خرید ندارد.

گاهی اوقات محصولات ما بسیار مورد تحسین قرار می گیرند اما هیچ کس در واقع خرید نمی کند. دلیل این امر می تواند به سادگی این واقعیت باشد که آنها دلیلی برای "اکنون خرید" ندارند. مورد شما برای آنها در اولویت نیست.

در این موارد، دو کار می توانید انجام دهید:

به زمان‌هایی که احتمال خرید محصولات شما توسط مردم بیشتر است و در آن زمان‌ها قابل مشاهده هستند، توجه کنید.

اگر نگاهی به محصولات خود بیندازید، آیا رویداد خاصی در زندگی وجود دارد که مردم را به خرید ترغیب کند؟

آیا محصولات شما به عنوان هدیه خریداری می شوند یا برای خودشان؟

شاید محصول شما به عنوان هدیه عروسی یا هدیه حمام نوزاد یا زمانی که شخصی در حال تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن خود است خریداری شده باشد. سعی کنید این اتفاقاتی را که باعث می‌شود کسی خرید کند را کشف کنید و به هر راهی که می‌توانید در این لحظات در مقابل مشتریان خود قرار دهید فکر کنید.

تبلیغات فیس بوک برای این کار عالی است و یک لیست ایمیل کاملاً ضروری است تا بتوانید وقتی مشتریان خود را آماده خرید کردند به آنها دسترسی پیدا کنید.

یا همین الان دلیلی برای خرید ایجاد کنید.

این می تواند یک تبلیغ، رویداد ویژه، پیشنهاد زمان محدود، سطح سهام محدود باشد. هر چیزی که به مشتری شما دلیلی برای خرید محصول شما امروز بدهد، نه در لحظه ای نامشخص در آینده.

یک استراتژی تبلیغاتی برای سال انتخاب کنید و برنامه ریزی کنید که چه زمانی به مشتریان خود پیشنهاد می دهید. چند بار در سال می خواهید یک رویداد داشته باشید؟ آیا می خواهید با تبلیغاتی مانند جمعه سیاه همراه شوید یا کارهای خود را انجام دهید؟

می‌توانید در زمانی از سال که معمولاً ساکت‌تر هستید، تبلیغات بزرگی داشته باشید تا برخی از مشکلات فروش را برطرف کنید – اما به یاد داشته باشید که زمان‌هایی از سال وجود دارد که مردم روحیه ندارند. خرج کردن پول و استفاده از تبلیغات خود در این مواقع ممکن است کمتر موثر باشد.

4- مشتری شما هنوز به اندازه کافی محصولات شما را ندیده است.

تئوری های مختلفی در مورد تعداد دفعاتی وجود دارد که مردم باید قبل از خرید محصول شما در معرض آن قرار گیرند. در دنیای تبلیغات، این به عنوان «فرکانس مؤثر» شناخته می‌شود (یعنی تعداد دفعاتی که مردم باید یک تبلیغ را ببینند قبل از اینکه اثر مورد نظر را بگیرد) و عدد جادویی بین 7 تا 20 بار است. بنابراین جای تعجب نیست که یکی از توییت‌هایی که شش ماه پیش ارسال کردید از نظر فروش بسیار مؤثر نبود.

من پیشنهاد نمی کنم که مردم را روز و شب با محصولات خود بمباران کنید، اما در طی چند هفته یا چند ماه که می خواهید آنها با شما و کار شما آشنا شوند اگر آن را به اشتراک نگذارید نمی توانند این کار را انجام دهند.

5- سئوی شما ضعیف است

برچسب‌های عنوان، توضیحات و غیره همگی باید پر شوند. لازم نیست استاد SEO باشید، اما باید در واقع به آن کمک کنید. شما می خواهید حداقل در رتبه اول برای نام کسب و کار خود در گوگل قرار بگیرید. به این ترتیب افرادی که شما را در یک رویداد دیده اند حداقل می توانند شما را آنلاین پیدا کنند.

سرزنش قیمت های خود بسیار آسان است.

اما برای 95 نفر از صد نفر، این قیمت لعنتی شما نیست.

و تداوم تمرکز بر توقف قیمت، شما را از رسیدن به دلیل واقعی که فروش مورد نظر خود را بدست نمی آورید، می رساند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید